2009年9月24日星期四

9-24(thurs) 超級偶像…泳兒!

呢一篇好明顯係呼應番上一篇“超級巨聲…官恩娜!!!”以抒發我對"實力派"歌手泳兒o既失望! 佢今次o既表現都真係令我對佢“另眼相看”…自從睇o左呢集“超級巨聲”開始, 泳兒應該可以正式歸類為“偶像派”!

我明白歌手有時可能不在狀態走o下音都情有可原…但你連歌詞都未記熟 (仲要唔係咩新歌, 而係大家耳熟能詳o既“兩忘煙水裡”囉…老細!), 而且係男女對唱o既歌, 你唱錯o左累到人o地都唱錯埋…仲要係一個比賽, 真係情何以堪呢?! 跟住之後d人一面倒以為係個參賽者無記熟歌詞唱錯先, 泳小姐居然將錯就錯推o左個責任落佢度…我都真係睇到啞o左! 初時我以為我聽錯啦…再rewind聽多兩次…應該真係泳兒唱錯歌詞先, 然後兩人亂作一團! 當然, 以o個位參賽者o既水準, 就算無泳兒佢都一定出硬局…但佢咁樣直頭係送佢一程囉!

泳兒...你知唔知自己做緊咩呢...?! 唔係要你唱得好好…但都唔係唱成咁仲要連歌詞都唱錯晒搞到人o地死快d呀…?

"實力派"歌手泳兒展示非一般"偶像派實力"...咁樣一比之下, 觀音娜簡直頭係"天籟之音"呀!!! sorry, o係youtube淨係搵到呢個騎呢version…



而o個位參賽者林師傑, 佢每次表演個鏡頭就成日影住佢爸爸媽媽…一睇就覺得佢媽咪好熟面口, 但又諗唔到係邊個…有d似畢美娜, 但又唔係...諗極都諗唔到, 但我相信就算我問人都無人會知...o個種R爆頭的痛苦…噢!

終於決定上網去search吓, 點知真係search到喎...o係tvb網頁個討論區居然有人post o左”林師傑嘅爸爸媽媽”呢個題目…oh, 真係有人同我一樣覺得佢好面善…仲要幫我解開o左個疑團! 好感動! 有一種“解開疑團的快感”囉!

原來呢個世界, 真係有唔少電視精, 仲要係好好記性o既電視精! o個位網友話佢係廿多年前“新婚夫婦"選舉o既參賽者林韓珍! 一睇呢個名我就認得喇…因為我記得佢個樣幾靚幾sweet! 但應該係“香港太太選舉” (網上面搵到資料話林韓珍應該係1989年o個屆o既冠軍, 當然大家更家記得係1987年第一屆o既冠軍…後來從政o既龐曹聖玉)…估唔到廿年後再見番佢, 已經係睇佢o既下一代...個感覺好奇怪...林師傑居然係佢個仔...真係不能相信! 咁就廿年..時間未免過得太快! 不過佢媽咪個樣又真係好後生, 仲KEEP得好靚好高貴…好樣過阿仔好多!

仲有, 其實我覺得今次娜姐可以平地一聲雷, tbb其實應該都係有預計o既…佢o地實有聽過ella唱歌, 知道今次會引起好大迴響…令到網上有咁多noise…連facebook都即刻有個“力捧官恩娜上位團”…今次官恩娜真係上位有望喇! tbb應該係有預算地"製造"佢成為"超級巨聲"...不過咁樣都無壞呀…計算得好好添!

除o左官恩娜, 仲有藍奕邦都因為“超級巨聲”而紅o左! 佢o個d金句仲有人剪輯成一段片放上youtube添…哈哈哈! 佢講o野o既tone又係搞笑, 講得好慢條斯理仲要細細聲, 逐個字好清楚咁吐出o黎, 真係好似一個老師咁o既tone囉…咩“你唔需要再唱歌俾我聽, 因為你依家唱咩歌都取悅唔到我”, 仲有“actually you are not a good singer”…etc…好抵死!

新一代「金句王」 - 藍奕邦@超級巨聲...