2007年7月11日星期三

7-11(wed) 樂壇新人蒸發實錄

呢排玩開回顧…繼續回顧o下先! 前幾日咁o岩睇到一個“九十年代樂壇新人蒸發實錄”…資料幾詳盡, 仲要寫得幾抵死o下…勁呀!

仲有…唔知o係邊度睇到一句: “天下浪子不獨李克勤…”…唔知點解, 覺得好好笑!

[樂壇新人蒸發實錄]

睇完真係好感慨, 大半o既人都消失o左…最特別就係93年o既新人們, 居然大部份轉戰電視, 又會咁橋o既?!

最估唔到就係以下呢幾位o既“下場”:

黃翊 - 做唱歌老師。同atv前藝員陳存正結婚生仔,響大埔熟食大排檔有兩個鋪炒小菜。有人見過他和老婆在黃金海岸租車仔檔,賣自己造的閃石t-shirt。
(芒按: 估佢唔到在於黃翊居然同感覺九唔la八的陳存正結o左婚, 因為人人都以為佢係同黃寶欣o架嘛!)

浮世繪 - 解散,梁翹柏做監製,曾推出個人碟;劉志遠到台灣幕後發展,與李麗蕊結婚。

戴恩玲 - 嫁左人,住半山,生左兩個。

王翠玲 - 最近TVB套《雪影移城》有佢... 佢好耐之前同黃秋生拍過一套叫《伊波拉病毒》既戲... 之後去左吉隆坡工作... 名曲有《簡簡單單》。

林帆 - 主打歌《仍感激相愛了一年》,去o左邊?
(芒按: 係啦…佢去o左邊? 好鍾意唱佢首"今夜")

而最好笑o既, 我認為係以下幾位:

戴蘊慧 - 冇o野做,但會出現於娛樂版,如自殺、離婚等,或老竇戴思聰和鄭嘉穎有合約紛爭,她出來講o野。

許秋怡 - 與老公王書麒登台登到去新疆。

蔡興麟 - 名字變了電台笑話,人在大陸拍劇,今年亦會出碟 (未知廣東定大陸)。

葉玉卿 - 嫁去美國,年年上《明周》封面晒全家福。

陸家俊 - 曾被唱片公司封為香港林志穎,名字變了電台笑話。年前復出TVB,後解約,發胖後做回寫字樓工。

車沅沅 - 分別改過名車婉婉、沅沅,拍過胡鬧處境劇,做過星座神婆,現主持電台節目,仲有幫阿媽打理酒樓生意。As per Apple Daily, 剛加盟 BMA。

陳建穎 - 改名陳紀匡,06年出了一張碟《記得我名字》,有鬼人記得咩?

朱茵 - 拍大陸劇為主,幾年沒有自資出碟了。

ER - 二人組合,名曲為《別放棄》,可惜被人放棄。
(芒按: oh, 我記得呢group, o個時o係學校成日講佢o地...)

朱潔儀 - 只見她賣菲傭廣告,新作係拜楊貫一為師學煮鮑魚。

Dry - 解散,雷頌德繼續作歌抄歌,馮德倫拍戲、做導演。

古天樂 - 專心拍戲,慳番啖氣暖肚。

黃伊汶 - 轉戰內地做打女拍劇,揚言會再出碟 (睇下阿媽俾唔俾錢啦) 。

葉汶輝 - 好紅好多fans (只限於新城)。

BOY'Z - 2變3加1,現名SUN BOY'Z,仲扮緊新人。

鄧穎芝 - 活躍,只限於見報,仲要係孖住EO2先有得見。

仲有睇到一篇文章都係談論呢jar歌手...

講開九十年代的樂壇, 點可以唔提o下起“飛圖”…呢間唱片公司真係曾經係o個個年代o既icon…好經典, 去k成日唱佢o地d歌!


(舊朋友, 心緊扣…)

但係佢o地d pose真係唔知想點, 尤其係許秋怡條美腿, 同埋六個人企晒o係個石級度, 搞到好似拍廣告咁…仲有, chi lam同許秋怡好似真係好相愛咁, 無啦啦都要攬住/翹住! 同埋, d女聲勁高音囉!

當然唔少得最經典o既"相逢何必曾相識"...當年真係hit到呀...我都唔識形容! 只係聽番個前奏o係度"ha-ah…"已經回憶返埋o黎…兩首歌都係蔣志光作曲填詞, 佢真係好有才華, 做電視真係o徙o左佢!