2008年4月26日星期六

4-26(sat) 四大天王15年前後對照

前幾日又睇到呢段“四大天王@九二區域市政局節開幕禮” …其實我都有呢餅帶, 因為呢個節目仲有鄭秀文許志安梁漢文阿王等的“火熱動感la la la”…所以我錄o左, 不過又係花到唔恨!

四大天王絕對係九十年代o既icon…嚴格o黎講, 我係成長於“四大天王”o既年代, 雖然我更喜歡八十年代的歌曲! 四人同台演出果然經典…第一次究竟係92年太陽計劃定係92年港姐總決賽呢? 兩樣都有人話係…我都唔係太記得喇!

Oh…黎明當時做咩咁跳脫? 我記得佢o係呢個節目另一part, 仲有同當年EYT四位少年卡拉OK台主合唱"真愛在明天”添…



跟住有差不多十年後…2003年四大天王合唱當年情向哥哥致敬@2003金像獎



仲有, 15年後o既四大天王再次同台演出@2007香港回歸十周年慶典



點解依家o既樂壇, 好似真係比當年o既樂壇失色o左咁多o既呢?!