2006年10月15日星期日

10-15(sun) 美男廚房

隔o左幾個禮拜, 終於又有番“美女廚房/美男廚房”睇…之前整o左幾集好唔掂o既泰國特別版, 呢兩集又返番o黎香港, 仲係由三個主持鄭中基, 梁漢文同方力申親自下廚煮番兩味, 再無o黎啦謂加多個靚仔chilam…佢係就係幾靚仔, 但又真係有d九唔搭八囉! 不過佢又真係煮得最有板有眼o個個!

搵dodo姐做主角都唔錯, 佢搞氣氛ok, 而且講o野都可以幾搞笑, 同埋勝在個感覺幾authoritative! 其他評判亦都揀得唔錯!

最騎呢當然係整四個男版“粥粉麵飯”=”柴米油鹽”出o黎…睇報紙話本來想搵今屆個港男冠軍黃長發添, 但係話驚downgrade o左佢喎, 所以唔知經理人定邊個幫佢推o左! o個四個男子真係好騎呢, 跳到一塌糊塗…我見到其中一個係o係“四葉草2”都算係男主(or配)角+曾經同吳卓羲o係幾年前孖住上做茄喱啡o既陳少邦…嘩! 整咩淪落到咁呀? 吳唱k都變成一線男主角, 點解陳少邦跌番落去同d藝訓班新人一齊做茄喱啡呀?

睇完o個幾個男裝版, 即刻覺得o個幾個“粥粉麵飯”正常好多同埋跳得好好多! 佢o地跳自己o個隻什麼“粥粉麵飯加糖水”主題曲雖然騎呢, 但起碼齊d, 感覺pro好多!

美男廚房



oh, 仲有, 禮拜六晚o個個“我們的世紀金曲”節目都真係幾好睇, 有好多經典舊歌回顧…其實前幾個禮拜日都好似有呢個節目…但係點解一時禮拜六播, 一時禮拜日播, 搞到人無所適從…咁好睇o既節目, miss左就唔好啦!

其實呢排除o左“藍月亮”, 仲有好多重播劇都好o岩我口味…所以呢排主力追呢d劇, 反而新劇就無咩睇…有larp左少少“樓住有情人”…我相信得閒無o野做都可以望o下o既, 但無時間唯有選擇放棄佢! “匯通天下”就from day 1都無興趣! 反而幾期待套台慶劇“肥田”同埋阿姐套“歌舞片”囉!

o個日larp左一眼“樓住有情人”, 又見到鍾景輝同曹永廉…以為仲係做緊“高朋滿座”添呀…一連兩線劇都係佢o地…真係令人好混淆!

之前提過o個套“轉世驚情”…睇完第一集, 居然有興趣繼續錄落去繼續睇…都話我個人騎呢o架啦! 我認同套劇係極奇無聊+無謂+騎呢…但係就係咁反而吸引到我睇…你知我除o左鍾意睇青春劇, 亦都好鍾意呢d講前世今生o既劇情…又講天地人三界, 又回到前世, 又大換天日 (世界末日之類), 又咩吸怨氣o個d騎呢o野…好趣緻! 個故事都幾多twist, 幾有趣! 睇睇o下覺得有d似亞視o既“殭屍”, 又係咁天馬行空…唔怪得知我咁likey! 再睇番字幕原來係高層李添勝監製o架喎…估唔到佢會整套咁o既o野出o黎! d劇情都好係你估佢唔到o個隻…亦都有好多個位係好唔合情理o既位, 但又幾好笑喎!

不過d主角就真係好唔吸引, 原來陳豪同唐文龍都係做前世o既o者, 主力係關德輝, 梁琤同羅敏莊…仲有李思蓓囉! 原來關德輝d演技幾唔錯o下喎, 由純良到發狂都做得幾好…抵佢有得擔成套劇…哈哈, 可惜無得o係黃金時段播呀! 睇睇o下梁琤o係呢套劇都ok…仲有做關德輝阿媽o既蘇玉華都幾elegant…佢d古裝扮相其實都幾得o下! 好過時裝好多…尤其係“刑偵1”o個時個超娘look! 我o個時仲以為佢係d四十幾o既師奶, 做得梁榮忠個阿姨咁款…點知佢o係呢十年居然愈做愈後生喎!!!

可惜到上個禮拜開始亞視又播“藍月亮”…撞晒時間, 搞到我一日只可以錄到半集…連大結局都睇唔到, 無線個site又只係得頭兩集劇情…睇到最緊張o個度就無得睇, 實在太可惜了!

今個weekend又睇多o左幾集“藍月亮”…發覺阿潔儀姐姐真係做得幾差, 演技超生硬, 成日照背對白, 表情呆滯, 眼神又遊離…不過見係佢第一套劇, 算啦…佢後期好似真係變o左好多…做兒童節目o既時候好似開籠雀咁, 直頭有d巴渣添!

反而阿羅頌華哥哥就真係算做得幾自然, 又幾靚仔…終於明白點解亞視當年咁戲重佢! 同埋其實我覺得亞視揀佢做華劍雄真係揀得perfect…因為我成日都覺得佢同做華英雄o既何家勁有幾分似!

其實睇落呢套戲真係亳無劇情可言, “淘氣雙子星”好睇好多…不過佢勝在多歌聽, 直頭成個音樂特輯咁! 連我最喜愛o既 “月半小夜曲”都差唔多播晒成隻…但so far我好似未聽到“藍月亮”喎?!

哎! 好可憐! Blogspot無啦啦推介個beta version, 又話多好多functions, 咁咪諗住試o下轉o黎睇o下囉…點知一轉之下, 好多字都變o左怪獸字, 要不停轉去unicode先睇得番, 好麻煩! 又唔俾人轉番去普通version…今次真係俾佢玩死! 大家有無方法教我點搞番掂佢呀?