2008年6月2日星期一

6-2(mon) 演藝界512關愛行動

尋日“演藝界512關愛行動”真係好眾志成城…雖然我依然係欣賞當年的91華東水災“忘我大匯演”多d…一句講晒, 又係情意結! 今次亞視就做得好過無綫…無綫雖然claim話唔播廣告, 但耐唔耐就好似轉播叱吒咁搵個主持朱凱婷坐o係度講o野唔影現場…所以今次亞視o既表現要讚o下!

仲有, 一路都唔記得講, 上一套“銀樓金粉”, 我居然最尾都有追睇o左幾集…呢套劇真係出乎我意料的好睇, 尤其d人我其實唔係特別buy, 仲要個劇種係我完全唔buy o個隻, 但唔覺意睇o左一兩集居然吸引到我睇埋落去…而我身邊亦有唔少同我想法一樣的朋友, 都話出奇地被呢套劇吸引o左…真係世事無絕對!

o係youtube睇到呢個mv…係"天上凡間"主題曲-“一切是創造”…不嬲都幾鍾意呢首歌…好輕快, 聽到人好開心! 仲有, 我記得其實"天上凡間"都幾好睇…細個時好鍾意睇…雖然已經唔係好記得講咩lu…呢個tvb版mv仲搞笑, 有d似“閃電傳真機”殭屍爺爺同殭屍孫女o既“跳跳紥紥遊香港”…初段可以睇到九十年代初香港的景色, 仲有支紫色旗插o係度fik下fik下, 雖然同首歌唔係好配合…後段o既鬼秘就有d似我最鍾意睇o既“我和殭屍有個約會”囉…



仲呢段仲正…“1985李克勤-霧之戀@"十九區業餘歌唱大賽"冠軍”…嘩, 阿李同學個腔同依家幾乎一樣, 係感情掌握無依家咁好o者...好神奇!