2009年9月4日星期五

9-4(fri) 絕代商驕

Ohohohoohohoohohoh~~~原來“絕代商驕”呢兩晚已經係結局篇, 但呢幾個禮拜實在公私兩忙…我只係睇到第一個禮拜多少少…點知佢就已經就快完…真係追得人好辛苦!

呢套其實係近期比較好睇的一套劇…個style幾似幾年前的“棟篤神探” (仲要又係有雪妮添~)…只係由蔡少芬換o左佘詩曼o者! 黃子華都係最適合做呢類賤賤o地又精精o地o既角色, 同埋佢做時裝又真係好過古裝好多…前年套“奸人堅”就真係怪o左少少喇!

佘佘o係呢套劇個角色都幾討好, 仲有曹敏莉d演技都improve o左喎…同埋佢真係幾靚!

仲有久違了的李綺虹…oh, long time no see…當年佢選完港姐真係好鍾意佢o架嘛…話說我o個期仲曾經寫過信俾佢添…真係你估我唔到喇! 佢拍過o既劇…我有印象o既只係得”開心華之里”, “阿sir早晨”同埋”95神鵰”…今次終於再o係電視劇見番佢真高興啊~~~!



呢個禮拜深夜追劇熱又真係搞得人好鬼忙囉…"律政新人王"同"我和殭屍有個約會"搞到我係咁兩邊按來按去好忙碌…! 不過最終我都係揀o左"殭屍", 因為佢就快完, 同埋佢每一晚播兩集, miss o左頭一個鐘, 咁後一個鐘要追番好麻煩…而更重要o既係…"律政"我真係睇到連自己都識做一次出o黎...睇到呢個scene我已經記得佢下個scene要做咩, 同埋我自己當年剪輯o既版本我都睇過好多次...反而“殭屍”我又真係有好多情節都唔記得, 例如尋晚天佑咬o左珍珍, 仲有小玲為天佑流淚o既情節, 我都唔係好記得…之後“五星戰士”點出現, 我又係唔係好記得….淨係記得最尾幾集"五星戰士"同埋打御命十三都好似無之前咁精彩…有少許爛尾添…但都好睇過第二/三輯o既!