2008年1月31日星期四

1-31(thurs) 鍾保羅

早前o係youtube搵“歡樂今宵”d片段, 點知搵到呢幾段片段…好心o翕!!!


(1989年9月1日 - 無綫晚間新聞…鍾保羅逝世消息)

鍾保羅跳樓自殺呢單新聞…當年我係好深刻…
http://hejnom.blogspot.com/2007_03_14_archive.html

“話說o個時好鍾意睇佢做司儀, 點知睇完89年港姐決賽無耐, 到9月1日開學日放學返屋企睇新聞, 居然聽到話金牌司儀跳樓身亡…好驚, 好唔開心, 完全接受唔到…仲要o個時d報紙唔知點解可以登人o既遺容…無啦啦一揭開C1就睇到, 嚇到我呀…事前完全唔expect會有o架嘛! 同埋因為佢係跳樓, 個樣變晒, 腫o左, 直頭完全唔似…總之好鬼驚!”


…我都記得o個個學年第一日放學返屋企, 就睇到呢段新聞…實在太震驚! 尤其係因為o個期o岩o岩先勁睇完89港姐!

呢兩段我就已經唔記得, 可能我有睇過, 但係太細個, 我都唔知喇…但係依家睇番, 都睇到想喊…

1989年09月01日 - 歡樂今宵(懷念鍾保羅) (第一部份):


1989年09月01日 - 歡樂今宵(懷念鍾保羅) (第二部份):


佢當年做“激光旋律”, 台慶, 所有大show, 尤其係港姐司儀…我都好欣賞佢…不愧為金牌司儀接班人…點知咁後生就死o左! 仲有後來睇番佢主演o既 “iq成熟時” 同埋“喝采”…又係好buy佢! 哎…可惜!

睇番段片, 蔡楓華o個時講o野仲好有紋有路o架喎…原來佢係再後期先被逼到癲o左?!

又, 睇到一篇關於“歡樂今宵”o既文章…又係令人好感慨…

***************************

[大公報] 憶《歡樂今宵》點滴舊情

「集體回憶」已成為潮流用語,若加恰當修葺更添理性達悟,舊有的歷史遺骸,又如何衡量實際價值呢?

就如無線打著四十周年旗號舊片新播,說是懷舊緬昔,從實際角度,確是慳皮節流兼收凝聚效力。四十年前的鎮台之寶《歡樂今宵》又一次借屍還魂再度會眾!

翻算歷史,《歡樂今宵》由一九六七年十一月十九日首播,到一九九四年十月七日停播,這個跨年代的長壽節目共播映六千六百一十三次才停產,留下「陸陸一生」的回生密碼作隨時翻甦的註腳,在今年無線四十大壽更有除忌附旺的意味。  本月七日,無線大搞一趟《歡樂今宵團圓夜》,是應合程式為現時播足五晚的《再會歡樂今宵》催谷宣傳,過去三周《再歡》的口碑與收視僅屬一般,俱是意料之內,但成本效益控制得宜,也是意料之內,舊料新炒也要視乎大廚功力及能否因應潮流,收起納悶的鬧劇,精心包裝星光燦爛的舊片更添睇頭。

正是「佳片不厭百回播」,當年劉德華余文詩深情合唱粵曲《劍合釵圓》、周星馳認真獻唱《叮噹》與《我是中國人》、謝賢拉姑恩愛演繹《請跟我來》,還有梁朝偉、劉德華濃情合演《鳳閣恩仇未了情》,都掙回不少分數,任白迷更期待重播籌款義唱版的《帝女花》與《去國歸降》以供回味。

《歡樂今宵》木人巷舊事更掀回憶,當年波叔的有味笑話就為編劇增添不少靈感,猶記他與盧大偉「說長論短」繪形繪聲,路過的葉德嫻也湊上打諢興致,有「色」人士鬥嘴妙相比EYT直播更逗人發笑。

尚處青春少艾的林建明、陳儀馨與溫柳媚,好姊妹碰面話題不離男友與扮靚。柳姐車禍傷眼中止銀色生涯,療傷期間何B關懷送暖,往後他周旋於小花叢更有「市政局花王」稱譽,匆匆又過二十餘載。

肥姐未有欣宜之前,最疼錫松鼠狗「飛仔」,嘆下午茶不離寵物為伴,已顯慈母風範,在秋官患肝炎養病期間,肥姐鮮有開心笑容,還要頻撲照顧情郎,愛在心內暖無須言表,凡此一切,俱往矣!

回到未紅時的阿叻,幕前表現不多,但他在木人巷講馬經煞是精采,不乏攞貼士的信眾,但在當紅女友黃杏秀面前,就回復溫馴的跟得男友崗位。

可記得鍾保羅、余綺霞與盧敏儀的三角戀史?還未知情歸何處,遠地傳來霞女、賈思樂與麥麗紅澳洲車禍的意外,鍾保羅偷赴澳洲慰問伊人,事隔一年這位被譽為「金牌司儀的接班人」因賭債纏身跳樓殞命,身損遇情傷的霞女最後亦難敵癌魔不治病逝。每有成員生離死別,《歡樂今宵》這個大家庭都籠罩哀愁,宛如真正失去了親人。

歡樂有時、悲傷有時,今宵年月度,今夕復何年,重聽陪伴一眾成長的安眠曲,即使不算悅耳,都依然親切和諧。

《歡樂今宵》這個古老牌匾,縱嫌過時,也不忍心要作撅碎,縱嫌不耐,喜作集體回憶的保育觀眾,看在四十年的情面,又是否樂意繼續包涵?

周沂