2009年1月28日星期三

1-28(wed) happy888888號外…

嘩…真係好多謝marky兄幫我cap低o左歷史性o既happy888888時刻…仲要係o係農曆新年呢d咁喜慶o既日子…真係別具意義啦! 本來我都有打算自己cap o架, 但去到附近幾百o既時候又唔記得o左, cap唔到添…好彩最後都無miss到…:p


(happy888888)

前幾日睇番港台個頒獎禮, 發現tvb d藝員o係港台分分鐘仲吃得開過o係tvb…祖藍終於有獎…仲要係銅獎...加埋鍾嘉欣, 胡杏兒, 林峰…原來港台同tvb關係都真係幾好~! 其實我想講多次…胡杏兒唱歌真係算幾ok (雖然大家都好唔buy佢)…睇o下上個禮拜佢上勁歌唱live, 其實唱得好過好多歌星…

唯獨你是不可取替 - 林峯、胡杏兒 @ 勁歌金曲…


浪漫世紀 - 胡杏兒 @ 勁歌金曲…


仲有, 個G.E.M小妹妹原來會考有廿一分…都算唔錯啦…雖然佢唱歌係唱得好好, 但係小朋友…咁細個就唔讀書…第時一定會後悔o架…

未 會 考 , 約 定 會 考 後 立 即 起 程 , 意 想 不 到 的 , 是 會 考 成 績 達 到 21 分 。 不 是 常 見 的 零 分 。 「 我 讀 理 科 , 一 早 打 算 無 論 考 到 什 麼 成 績 , 都 不 會 再 花 兩 年 時 間 去 生 物 物 理 化 學 下 去 。 我 又 考 唔 到 30 分 拔 尖 入 大 學 音 樂 系 。 」 她 選 擇 了 演 藝 學 院 聲 樂 系 兼 讀 課 程 , 「 十 七 歲 就 放 棄 學 業 , 好 像 有 點 浪 費 。 」