2012年2月12日星期日

2-12(sun) 騰訊微博黃偉文作品展 Concert YY + 陳潔儀 x 趙增熹傾城音樂會

呢幾日最hit o既話題…當然係, wyman o既YY show!!!

成個show都好震撼, 粒粒巨星, 每首歌都勾起好多回憶...難怪微博同fb都俾呢個show洗版...唯一遺撼係我睇o個晚無彭bell囉!!! 其實我最主要係為睇佢而買飛o架嘛…原來唔係晚晚有…失望咗!

雖然我從來唔係彭bell fan屎, 但十九幾年無見過…又的確好想回味吓佢o既歌聲! 即係咁…我細個係鍾意同期o既sammi的, 仲覺得彭bell個樣真心唔靚 (就算我依家睇番”愛過痛過亦願等”年代o既佢…依然咁覺得! 同埋心諗林海峰真係咩taste, 點會話一開始就𥄫中佢? Sorry…坦白說這真的是我當年的想法!)...但佢今次一出真係殺晒, 好elegant好有女人味...同林憶蓮個case一樣, 過咗四十歲反而仲索過以前... 原來人生經歷同心境真係會令女人變靚d, 成熟高貴的氣質唔係一般廿零的𡃁妹可以媲美!

你睇呢段片…氣質與歌聲也很超脫…女神一樣! 各位女士真係唔應該驚老, 反而應該look forward to囉…


(彭羚 - 小玩意@騰訊微博黃偉文作品展 Concert YY 2012.02.09)

另一位wyman作品展唔可以無咗佢o既…當然係佢o既第一代最佳拍檔李蕙敏啦!!!

畢竟阿y最初為人熟悉o既代表作, 就係amanda o個兩首"怨婦歌"…”你沒有好結果”同”活得比你好”! 仲有佢哋一齊合作主持o既電台節目“娛樂性騷擾”同埋當年同城城+彭羚一齊做o既商台廣播劇"戀愛1/2"(btw, o個期d廣播劇真係hit到呢…尤其係第一套“初戀無限次”…o個時雖然第二朝要返學, 但晚晚1點幾都要追埋先!), 都係好經典! 但amanda今次出返o黎…no offence, 佢個造型加埋把聲真係令人真心驚! 好似話佢之前做過手術…但把聲搞成咁…真係比當年的"怨婦"更"怨婦”....超灰!


(李蕙敏 - (你沒有)好結果 + 活得比你好@騰訊微博黃偉文作品展 Concert YY)

見到佢咁, 真係好慘! 佢同彭bell兩個都係久別重現眼前…但反差實在太大! 佢又係咁多年都咁黑仔o個批...紅少少又唔知點解忽然dup晒! 仲有佢o個隻成隻sharp醒黃的”一次又一次”大碟, o係hmv長期賣5蚊的大碟, 真係慘到呢...

oh...呢兩晚居然有shine添! 佢哋首"燕尾蝶"當年又係like爆...次次唱k都要唱…真心好聽! 其實呢兩個o靚仔唱歌唔差o架喎…解散咗好可惜!

Wyman呢個show真係真心掂! 每一首歌都勾起好多回憶…十分那些年! 仲要d嘉賓多到呢, 一個o係個台降落, 另一個立即升起…仲要除咗d鐵腳晚晚都有驚喜…呢d真係最醒的marketing策略, 大家就係為估+搏當晚有咩嘉賓…睇完一場又一場…仲要口碑載道, 就更加買完一場又一場! 正如我個friend所講, 以後唱k, 除咗可以歌手選曲, 應該加埋以作曲/填詞人選曲呢個function囉!


(Shine 燕尾蝶@騰訊微博黃偉文作品展 Concert YY 2012.02.11)

正當全城被wyman洗版, 其實另一邊廂嘅陳潔儀x趙增熹個傾城concert亦好精彩! 阿kit真係靚聲后囉…論聲可能比彭bell更完美! 不過聲勢就當然係y嗰邊勁啲(同埋會展個場真係麻麻…當然就便利過博覽館少許o既)! 兩個show都好得呀! 呢個禮拜真係演唱會週…場場都咁精彩!