2014年4月11日星期五

4-11 (fri) 愛我請留言

喂…“愛我請留言”真係ok好睇喎…好多個位都寫得好到肉…只係d演員演技真係差d! 翠如bb同洪永城做旅遊節目真係perfect match…但佢兩個d演技呢…翠如bb都仲好少少, 勝在形象夠討好同埋夠自然…洪永城就真係,,,應該返番去做旅遊節目吧啦!

反而做樂悠悠個小演員同埋009都好cute….黃浩然同姚子羚都ok! 同埋我想講, 姚子羚近幾年好似靚咗好多囉…

之前終於有時間睇番“食為奴”…本來係為咗睇吓馬小玲 (眾所周知本人唔鍾意睇呢隻劇種)…點知出奇地幾好睇 (我指佢同ben哥哥同埋張繼聰嗰段, 同埋幾兄弟爭皇位嗰段…做得好緊湊囉…至於王祖藍同何雁詩嗰段呢就…)…最終有幾集我係無fast forward睇晒全集囉! 估佢唔到!


仲有我想講番之前去睇伍樂城演唱會…嘩! d嘉賓陣容估唔到真係拍得住黃wyman⋯最驚喜係有juno唱“有人+沒有人"….同埋當“低泣的聲音沙與啞~~”一響起時, 全場陷入瘋狂狀態o既謝霆鋒! 呢part堅係幾感動! 曾經, 佢係每逢出場都會被全場人集體狂噓的死o靚仔! 我第一次睇佢現場表演係97年度十大中文金曲…佢個人未行晒上台, 啲噓聲已震耳欲聾…我心諗: 嘩! 駛唔駛咁呀?! 16年後嘅今日, 再次喺紅館聽佢唱”無聲仿有聲”…全場報以熱烈嘅掌聲同歡呼聲…我都被感動了⋯畢竟真係見證住佢由死o靚仔演變成極man成熟男嘅成長歷程…而我作為同代人, 亦同佢一齊成長了!