2009年5月7日星期四

5-7(thurs) 老婆大人(II)

睇o左幾集“老婆大人(II)”…ok喎, 幾好睇! 即係同一般o個d“一年一度”法庭劇差唔多, 唔會特別差, 但又唔係特別好…一貫水準啦!

不過最大問題係原來上一輯已經係4年前o既事, 除o左宣萱同陳錦鴻, 我幾乎其他全部角色都唔記得晒喇…鄧patrick同李詩韻做咩角色我唔記得 (淨係記得佢o地兩個好似因為呢套劇而一齊o左), 陳錦鴻有兩個妹我唔記得, 連李思捷個角色我都唔記得…可見呢套劇o係我心目中幾咁重要! 又或者我的老人痴呆提早到來…!

咁唯有去翻查番資料溫故知新啦…原來唐詩詠o係上一輯係王傑女友? 李思捷個女友係袁彩雲…真係一d印象都無! 咁陳錦鴻上一輯係做咩職業? 已經係開it公司o架啦咩?! 真係要引用“刑偵”阿車匙o個句: “大勇…我真係咩都唔記得~~~”!

邊有兩輯相隔咁耐先拍o架? 打鐵要趁熱嘛! 仲要係用番相同人物角色…但可惜d劇情同人物關係, 我已經唔記得晒lu lu lu lu lu~~~:p

Oh, 睇番資料, 原來“老婆大人”當年係”倉底貨”嗎?!?!?! 因為深夜o既“創世紀熱潮”令陳錦鴻再次大熱而“重出生天”...係真唔係呀? 唔睇番都唔記得添噃!

另外, 見到姚嘉妮同林祖輝生o左個b女, 好可愛…同埋佢真係好幸福咁! 一向都覺得姚嘉妮做戲幾好, 同埋成個形象都幾討好…我幾buy佢! 佢係少有形象比較正面同踏實o既藝人, 但講o野又有紋有路唔算係悶爆o個隻…唔錯!