2012年9月20日星期四

9-20(thurs) 甜絲絲溢自你的嘴角~~~

今朝不停有朋友叫我快d睇蘋果c1頭條...嘩! 果然係好...爆!!! "低俗喜劇"咁款喎…我以為蘋果c1變咗風月版! 不過d相的確係充滿想像空間o既…話實呢, 我又覺得佢哋應該無癲成咁啩…係都唔會o係車呀…畢竟大家都係公眾人物…況且就算唔係公眾人物都唔會咁喪呀? 如果楊怡真係咁做…應該真係失心瘋咗! 可能呢…楊怡只係飲醉酒伏低咗...大家諗多咗啫...wahaha!

但你真係不得不承認…呢段新聞的確係爆…那怕你覺得佢係寫緊言情小說都好…



"小別一周急相會-楊怡羅仲謙車震斷正"

一直不認拍拖的33歲楊怡與28歲羅仲謙,前晚激到玩車震,卻不慎斷正,親密關係再也冚不住。前晚7時許,楊怡相約無綫第13期藝訓班同學,於紅磡嘆日本菜慶祝畢業14周年,她還開心到在微博上載眾人喝清酒的照片。到9時楊怡走到餐廳外講電話,30分鐘後,在海南島三亞一星期拍新劇《衝上雲霄II》剛返港的羅仲謙,駕駛楊怡名下的日本車在附近出現,等到昨日凌晨1時半,楊怡才在楊明及徐榮護送下,坐的士離開,謙仔則在眾人不知情下駕車尾隨。到了紅磡一條暗街,楊怡火速下車兼快步閃上謙仔的車,擾攘10分鐘後才再開車。



未敢抬頭

謙仔以時速30多公里在市區慢駛,其時無論從側看抑或從後看,車上都只剩他一人,令人懷疑楊怡已神不知鬼不覺地下了車,但經過30分鐘車程後,車子直駛至楊怡位於將軍澳的領都寓所停車場對出迴旋處停下。記者上前拍照,才發現沒繫安全帶的楊怡整個人伏在謙仔兩腿中間,相信她在上車後一直維持此動作至被發現。謙仔見記者即神色慌張,怕得以手掩口,又一度本能反應地欲以手擋鏡頭,楊怡則似定格般繼續伏在謙仔胯下,隔了半分鐘仍似有隱衷地不能動彈,後來她以手掩臉並曾透過手指罅偷看記者,而其手邊竟有異物突出,謙仔難堪得尷尬黑面。


心虛抹嘴

後來謙仔將車駛回環保大道兜圈,但見未能擺脫記者,只好死死地氣駛回女友住所的停車場。只見二人已各自整理,坐好的楊怡戴上鴨舌帽,但仍沒繫安全帶,其嘴角明顯濕潤,還頭耷耷地心虛抹嘴。黑着臉的她撥弄頭髮時,手背明顯因之前壓着謙仔雙腿而泛紅及有褲子的壓紋,直到保安出現阻擋記者拍照,二人才快速返回住所。


其實楊怡曾與吳卓羲拍劇撻着,但地下情只維持半年。05年她與身家豐厚的藍偉傑拍拖,直到男友陷財困分手。08年楊怡與黎諾懿在將軍澳共赴同居。去年她與謙仔拍劇生情愫,但始終不認戀情。謙仔則先後與華姐季軍張慧雯、黃智雯、梁靖琪及江若琳拍劇擦出愛火,但最轟動的應是與傅穎拍拖,有指女方疑因謙仔不斷劈腿提分手,竟慘遭暴力對待。

但最精彩都係呢段動新聞…ending首"雨夜的浪漫"…咩"甜絲絲溢自你的嘴角~~~抬望眼尋拾片刻的歡樂~~fantasy~~~"差d笑到我噴水...



呢期d報章雜誌封面全部變晒風月版…我覺得呢個"淫賤泳池摷攬摸"標題亦都真係好得! 即刻令我諗起90年代d頂癮三級片名...咩"擒上擒落周圍淫"o個d囉...hoho!



仲有, 我想話, 到咗今日, "程若真不必相見恨晚..."仍然o係我腦海loop緊…但係個畫面已經唔係鵰兄/過兒/姑姑…而係變咗咪咪姐同king sir的搞笑版...救命! 同埋我覺得阿年青版程若真朱婉儀…又真係幾似朱咪咪囉! 選角好得! 雖然其實搵阿gem做少女版程若真…應該會更得! haha!