2006年4月3日星期一

4-3(mon) 1985IYY

見大家講“1985IYY”o個段片講得咁興起…而上年post o個條link又好似已經壞o左, 今日特登再post過等未睇過o既朋友又可以一齊補習下, 細味八十年代的光輝! 特別鳴謝shaw_mag提供以下的link…

…眾多八十年代歌星+藝員濟濟一堂, 你又認得幾多個呢?

Small bee已經list左部分有份演出o既藝人出o黎, 包括張國強+唐麗球+Money姐+馮雲黛+羅志強+蔡楓華+陳潔靈+孫明光+胡渭康+梁朝偉+區瑞強+關朝聰+狄寶娜摩亞+雷安娜+鄧麗盈+戚美珍+劉青雲+歐陽德勛+張衛健…唔知大家又可唔可以合力list晒所有藝人出o黎呢? (呢個idea好似有d變態…?!)




跟住又要講o下我呢期最鍾意睇o既“搞笑節目”…“超級靚聲演鬥廳”!

依舊係好好笑…伍衛國依舊係連講o野都走音, 仲有佢精湛o既口窒窒表演…真係唔到你唔服! 今集直頭合唱都無俾佢唱, 只係負責做“小丑”o既角色…伍小生真可憐!

跟住又係依舊同樣o既cast, 五集?面每個嘉賓都至少出過兩集! 即係第一集係a+b+c, 第二集係a+b+d, 第三集係a+c+d…來來去去都係o個幾個人! 令我諗起計數o既probability…究竟o個幾個人可以form幾多個不同o既組合呢?! 好r頭! 不過就係因為個節目咁騎呢…所以先咁好睇!

今次佢o地一開場就話:“嘩! 今晚Cast好勁! 有好多老前輩!”以為有邊個咁勁? 最老o個個頂多係陳潔靈…連羅敏莊, 湯盈盈, 李思捷, 敖嘉年都可以叫做老前輩呀?

羅敏莊繼頭兩集之後又出番o黎…變成core o既嘉賓! 佢已被列入甘草行列…又係可憐! 雖則佢都唱得幾好, 尤其今次唱“酒干倘賣無”…有番當年我好喜歡聽佢o係“人間定格”唱歌年代o既standard!

湯盈盈都唱得幾好, 但似乎佢只係識得唱一隻歌…”終身美麗”!

男o個邊仲弱, 得倫永亮+兩個“娛樂直播”前/現任主持…李思捷+洪朝豐個接班人敖嘉年…咁佢兩個都唱得ok, 尤其係做主持時極度yim悶o既敖嘉年…不過個感覺真係好似佢師傅洪朝豐!

仲想問大家一個問題…有無聽過一套劇叫“金蛇郎君”?! (唔係江華做金蛇郎君o個套 “碧血劍”喎!)…好似話係1993年拍o既, 由鄭伊健, 羅慧娟, 尹揚明, 我曾經好喜愛o既梁佩瑚, 同埋主唱咁多年來最長歌名歌曲“是不是這樣的夜晚你才會這樣的想起我”o既彭家麗主演…唔係因為要寫呢套劇我都唔知曾經有套咁o既o野…完全無印象有睇過…even個名都好似未聽過…大家又對呢套o野有無印象呢?! 有無曾經o係黃金時段播過呢?!

p.s. 個“hejnom2”site好似真係好唔掂, 時work時唔work…我決定將所有舊日記搬晒入“hejnom3”度喇!