2008年11月26日星期三

11-26(wed) 吳君如@志雲飯局part 2

嘩! “珠光寶氣”呢期個twist真係得…完全估佢唔到, 原來黃德斌鍾意o既係林保怡而唔係邵美琪…呢個我真係無諗過! 雖然知道o左之後諗番之前d劇情, 都可以係有少量舖排o既…不過真係幾大“驚喜”! 如果我唔係聽o左大家講之後先睇番今個禮拜一/二o個兩集, 相信會更大驚喜, 嚇到“O”o左嘴!

原來亞視呢期又玩番車輪式重播…依家星期日仲播緊o既“選美風雲50年”, o係weekdays夜晚11點幾又重播番, 跟住1點幾做“新變色龍”之前, 仲有剛播完無耐o既“也文也武一大班 “…都幾好, 因為我一集都無睇過…我想睇番訪問陳淑莊去選港姐o個集, 好似今個星期五晚會做!

上個禮拜睇到一集“選美風雲”…居然搵番唯一一屆 (係咪呢?!) o既“香港太太”冠軍龐曹聖玉上o黎做訪問…記得八十年代尾/九十年代初好鍾意搞呢d比較“另類”o既選美, 又“香港太太”又“新婚夫婦”…但全部都係一屆起兩屆止, 依家睇番都幾特別!

另一節就係楊玉梅爆大鑊, 講番90年亞姐的明爭暗鬥…o個屆o既質素又的確算幾高o既, 競爭好似都幾激烈, 同埋個個都好似講到有d背景咁!

仲有最後一節訪問鍾慧冰…原來佢個人又幾好笑喎!

上次吳君如@志雲飯局大家都話好好睇, 叫我post埋第二part…其實我自己都未睇晒, 呢個訪問又的確係精彩o既…

吳君如(6/10)


吳君如(7/10)


吳君如(8/10)


吳君如(9/10)


吳君如(10/10)