2007年6月29日星期五

6-29(fri) 芒姐@蘋果 (6月號之五) + 緣來自有機

電 視 撈 飯 (2007-06-29)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070629&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7266752

伍 詠 薇 《 緣 來 》 好 難 頂

不 經 不 覺 已 播 映 了 三 星 期 的 《 緣 來 自 有 機 》 , 打 正 旗 號 以 環 保 為 全 劇 主 題 , 真 可 算 大 膽 。 這 些 另 類 題 材 劇 集 勝 在 輕 輕 鬆 鬆 , 但 卻 欠 缺 驚 喜 ; 劇 情 平 鋪 直 敍, 演 員 陣 容 也 不 見 得 吸 引 。 看 了 數 集 感 覺 頗 為 沉 悶 , 簡 直 以 為 自 己 在 看 教 育 電 視 , 完 全 提 不 起 興 趣 追 看 下 去 。 為 何 無 綫 會 開 拍 這 類 劇 集 , 果 真 是 一 個 謎 ! 相 信 唯 一 可 以 留 住 觀 眾 的 , 是 形 象 討 好 、 演 技 了 得 的 陳 錦 鴻 , 但 他 能 否 以 一 人 之 力 保 住 整 套 劇 的 收 視 , 真 的 不 太 樂 觀 。 再 加 上 他 的 拍 檔 伍 詠 薇 的 浮 誇 演 技 及 超 級 濃 妝 , 真 的 不 是 人 人 受 得 了 , 即 使 她 要 演 繹 強 悍 女 強 人 的 角 色 , 也 用 不 著 這 樣 厚 粉 , 與 上 一 檔 《 同 事 三 分 親 》 的 江 欣 燕 可 謂 互 相 輝 映 … … 難 道 她 們 認 為 女 強 人 就 必 定 要 塗 厚 粉 ?

一 眾 綠 葉 如 苑 瓊 丹 、 麥 長 青 、 元 華 、 羅 樂 林 等 的 表 現 其 實 也 不 賴 , 可 惜 劇 情 無 甚 發 揮 , 白 白 浪 費 一 班 好 演 員 。 一 向 新 聞 多 多 的 落 選 港 姐 徐 淑 敏 的 處 女 演 出 不 過 不 失 , 飾 演 姣 姣 o地 的 角 色 開 正 其 戲 路 , 至 少 能 憑 其 靚 樣 吸 引 到 一 班 捧 場 客 。



《 歲 月 風 雲 》 內 地 率 先 播

近 期 兩 線 劇 集 均 不 大 吸 引 , 令 人 更 期 待 慶 回 歸 的 大 製 作 《 歲 月 風 雲 》 。 這 套 由 無 綫 與 內 地 中 央 台 攜 手 合 作 的 60 集 巨 獻 , 將 於 下 月 16 日 在 香 港 推 出 , 但 會 於 內 地 率 先 上 映 。 雖 說 內 地 播 映 的 是 國 語 版 , 香 港 觀 眾 未 必 有 太 大 興 趣 , 但 能 夠 在 網 上 先 睹 為 快 , 必 會 對 收 視 有 所 影 響 , 無 綫 為 何 不 安 排 各 地 同 步 上 映 , 果 真 是 另 一 個 謎 。

距 離 香 港 回 歸 祖 國 10 年 的 大 日 子 尚 有 兩 天 , 賀 回 歸 的 節 目 可 謂 一 浪 接 一 浪 , 上 回 提 及 以 探 討 10 年 香 港 情 為 主 題 的 《 拾 年 》 , 真 的 是 近 期 不 錯 的 一 個 節 目 。 繼 蛋 撻 店 老 闆 後 , 尚 有 在 這 10 年 來 的 經 歷 如 坐 過 山 車 的 農 場 餐 廳 老 闆 , 道 出 他 的 傳 奇 故 事 , 也 正 正 反 映 了 香 港 社 會 在 這 10 年 來 經 歷 金 融 風 暴 、 經 濟 由 盛 轉 衰 的 大 逆 轉 , 相 信 很 多 香 港 人 也 有 共 鳴 。 還 有 在 這 10 年 間 冒 起 得 極 快 的 風 水 行 業 代 表 蘇 民 峰 , 風 水 行 業 的 興 盛 , 正 好 反 映 了 香 港 人 在 這 10 年 來 的 徬 徨 無 助 ; 因 為 人 往 往 在 最 迷 惘 的 時 間 , 才 會 最 依 賴 風 水 玄 學 。 回 顧 10 年 大 事 , 當 然 不 得 不 提 令 香 港 人 最 感 震 撼 的 沙 士 事 件 。 雖 已 事 隔 四 年 , 但 2003 年 4 月 所 發 生 的 事 情 , 是 所 有 香 港 人 這 一 輩 子 也 難 以 忘 記 的 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

o個套“緣來自有機”我只係larp o左一兩集, 但真係提不起興趣睇! 有人話都唔係太差o既, 但係一見到伍姑娘個超濃妝, 真係唔係太開胃…江欣燕又係! 佢o地以前唔化咁濃妝真係好樣好多…定係d人一老o左就一定要化個濃妝去遮遮d o野?!

仲有, “同事三分親”個may may剪o左個怪髮之後, 真係醜樣o左好多, 本來個look都ok d o既!



oh“歲月風雲”就快播喇…不過佢俾內地上映先真係幾“on居”, 咁實網上即刻有得睇啦…!

o個日首主題曲mv首播, 都幾好聽, 仲有顧家煇出山作曲, 都有d睇頭!

原來套劇仲有“靚聲王”伍小生…其實佢應該同靚聲后細契合演一套劇啦, 好過叫佢唱歌好多! o係poster仲見到有吳唱k …但一d都唔見有宣傳佢o既…佢有無份做o架?

仲有, 發覺個toby同佢老豆梁家樹又真係幾似樣, 雖然唔想對有“家庭背景”藝員有歧視, 但又真係如果唔係佢老豆, 佢都無可能有咁多電視劇拍, 仲連重頭劇都有佢份!

同埋林峰同佘佘做一對, 我真係始終不能接受, 怪怪咁…!

btw, 我覺得蘋果網上版改o左版面好難睇, 以前睇d圖片方便d, 成個setting都係以前o個個好d囉…!