2006年5月9日星期二

5-9(tues) "火舞黃沙中的一個黃"

推介: 今日"娛樂直播"有鄧萃雯訪問part2...今集幾好睇, 講佢咁多年拍戲o既經歷...佢講得幾搞笑, 搞到我一邊睇一邊笑! 發覺鄧萃雯真係幾得...又係我好欣賞o個type, 有自信得o黎講o野又幾抵死, 仲要爽朗而唔造作...呢d我欣賞!

佢話初入行時要佢扮d"怕羞"或者"嬌嗲"o既女子, 佢自己覺得好嘔心...尤其搞笑係佢話有d場口譬如個男人話: "oh, 你唔信我死俾你睇!", 跟住要佢去ngum住個男人個嘴嬌俏地話: "我唔准你咁講!" (記住睇埋個表情+動作)...佢話真係好難受! 哈哈...我同d friend又係成日會笑+扮呢d核突場口...好頂癮! 咁o既o野, 現實生活都無人講得出口啦...好好笑!

miss左o既朋友, 深夜重播記得錄o黎睇番! 我推介! 仲有, 我真係幾想睇番"開心女鬼"...



上個禮拜日係"超級靚聲演鬥廳"last一集...阿伍小生終於有番兩隻歌仔唱o下! 真係戥佢可憐...雖則佢係唱歌走音, even講o野都走埋音, 但作為"男廳長", 除o左頭幾集之後集集都唔俾佢唱, 又係慘d o既...其實無o左佢, 個節目都唔會咁有娛樂性啦! 小生...我撐你!

今集佢同關菊英合唱"小婦人"主題曲...話原來佢o地仲係原唱者添...真係聞所未聞! 佢o地一邊唱一邊播o左少少套劇o既片段, 好似幾得意咁...幾想睇番! 原來係1975年o既作品...唔知有無人睇過呢?! 又有無重播過呢?

今集仲有謝天華, 陳松伶, 官恩娜, 陳苑淇, 胡定欣...全部都唱得麻麻...係觀音娜比較好! 松松姐姐仲要唱佢當年參加人o地模彷大賽o既主角葉蒨文o既歌, 但真係跌晒watt...比起以前唱得差o左好多! 呢期睇番佢套"天涯歌女"d精彩片段...佢當時真係"聲色藝"俱全, 唔知點解近年反而變o左聲色藝"俱無?! 點會退步得咁交關o架?!

仲有上星期另一個節目, 即niki同鄭嘉穎主持o個個煮o野食節目...又有阿楊思琦小姐! 今次話咩煮o野俾阿媽食, 跟住班藝員就個個帶晒阿媽上o黎...楊小姐一開始估阿媽鍾意食咩生果已經亂晒籠...仲要好白癡咁話: "我媽媽真係好鍾意食生果o架!" 去解釋佢點解揀唔到究竟阿媽最鍾意食邊隻生果, 跟住仲要問隔離o個個: "你媽媽真係鍾意食芒果o架?!" (唔sure係咪芒果啦!)...嘩! 大佬! 真係聽到都覺得佢白癡! 仲要好低能咁笑到塊面la埋一"住"...睇得人好想大巴大巴kum落去!

無線點解會選o左個咁o既港姐出o黎...你無美貌無智慧都唔緊要, 但真係唔好太白癡呀?! 向海雖然似一彎新月, 但都無佢咁惡頂! 我唔知你真係咁白癡定係扮低能...但"星際鈍胎"呢個名真係非你莫屬!

仲有, 另外o個幾個女藝員個媽咪個樣都同d女差好遠(意思係個女好樣好多...咁係好正常o既, 畢竟d媽媽都老啦嘛)...唯獨楊思琦小姐拍埋佢阿媽度, 係會覺得佢阿媽居然好樣過佢好多...at least佢媽媽係正正常常咁...而佢個樣係似一個青瓜! 原來應該去選港姐o既,係楊auntie而唔係佢!



"火舞黃沙"我就真係無睇, 但係反而我d平時唔多睇電視o既朋友, 就好多個都有追...原來大製作對於平時唔睇開電視o既朋友, 真係有一定吸引力! 睇o左一篇關於"火舞"o既評論, 其中幾段我覺得幾有趣...估唔到播o左個幾禮拜o既"火舞", 居然"紅"o左阿"越南"黃德斌...呢期幾本雜誌都有佢, 見到佢大大隻隻咁, 反而陳豪就顯得肥嘟嘟, 仲有肚腩...佢以前明明係型男o黎o架嘛?!

不過講真, 我又唔覺得阿"越南"會大紅, 亦都唔會起得好勁...要起佢o係"真情"做"越南"時都起o左啦! 紅完再dup...好難再紅得起! 當年同佢一齊起o既吳美珩, 依家已經坐穩女主角位置...呢樣我o係"妙手3"時已經談論過, 不再多講喇!

------------------------------

火舞黃沙中的一個黃

《火舞黃沙》,重點是黃。

不止鏡頭一片泛黃,原來群星拱照,也是黃—誰會想到,首周的主角不是林、陳、黎、佘、蔡、邵,而是黃—德—斌?

算二線或三線?一年三兩套劇集中擔上閒角,間中吃重,送上若有若無感情?,都在戚其義監製的劇集中,應是戚監製的愛將吧。

出身無線15期藝訓班,在圈中浮沉16年,年過40,這一趟,應是仕途最大機會。他不負厚愛,練就42吋胸肌,劇中可脫則脫,黝黑的腹肌沒一點贅肉,連對手的陳豪也怕他,大熱黃沙,也盡量穿多兩件,怕貨比貨嘛。