2008年1月21日星期一

1-21(mon) 翡翠戀曲

嘩…禮拜六o係電視睇o左d“十大中文金曲”…勁悶! 好彩攞唔到飛去睇…真係塞翁失馬! 如果唔係成晚悶爆!

依家夜晚12點追緊重播o既“翡翠戀曲”…因為04年首播時無睇到…估唔到出奇地幾好睇, 幾刺激, 幾緊湊喎! 我以為係講o下d玉石咁, 原來係“恐怖片”o黎…睇得人幾緊張o下! 仲要更出奇係我身邊鬥有無數個朋友都不約而同話我聽追緊呢套劇…都話無綫o係深夜時段開拓呢個上班一族market係無錯o架啦…真係商機無限!

睇到節目表, 原來亞視朝早五點幾又 [ 注意: 一定要用個“又”字, 因為我o係05年重播時都已經咁寫] 重播“Q表姐”…已經係呢十幾年o黎第n次…但我每次睇依然覺得幾好睇!

05年重播時本來寫o左大半篇o既review…終於有機會寫埋佢再post出o黎…哈! 仲有, 一定要推介當時o既戴夢夢...真係好可愛...依家就...ok啦!

早排有讀者提到"黃土恩情"…令我諗起90-91年o個排下午兩點幾時段, 無再播日本的花王劇場, 反而播好多無o係黃金時段播過o既新劇, 即係好似早排深夜o既"翡翠首映"咁!

又俾我o係youtube見到另一套o個段時期放o係下午兩點幾但居然大收旺場o既"日月神劍", 仲勁到有得拍續集添! 都幾好睇, 你知我好少鍾意睇古裝劇o架啦!

唔知有無人記得呢套劇? 反而無重點宣傳o既第一輯好睇好多, 續集已經無咁好睇, 但又有得放o係黃金時段播…o個時覺得楊羚幾靚, 同埋鍾意睇佢拍郭晉安多過張衛健!


(日月神劍)

第二輯時張衛健已經紅o左, 首"真真假假"仲有得做主題曲…


(日月神劍2)

網上流傳呢個《花園酒店員工RAP》歌曲…內容有幾多成真就無從稽考, 不過真係幾有新意, 都rap得有板有眼, mix得幾好添…最抵死係能夠用陰柔o既聲線唱出lmfo既神粹…幾得喎! 估唔到內地o既朋友依家咁前衛!



仲有, 呢段新聞都真係好“詭異”o下…

“黃 璦 瑤 BB 食 橙 止 痛

黃 璦 瑤 ( 左 ) 同 寶 珮 如 ( 右 ) 等 前 晚 o係 觀 塘 出 席 亞 視 劇 集 《 靈 舍 不 同 》 o既 慰 勞 宴 , 黃 璦 瑤 話 完 成 該 戲 後 就 會 稍 作 休 息 , 專 心 o係屋 企 湊 佢 9 個 月 大 o既 仔 , 她 話 早 幾 日 屋 企 發 生 意 外 , 佢 話 : 「 o個 日 個 工 人 要 出 門 口 , 放 o左 佢 落 梳 化 , 自 己 就 搣 緊 橙 , 點 知 唔 夠 1 秒 , 個 仔 就 由 梳 化 跌 落 地 係 咁 喊 , 嚇 到 我 同 個 工 人 手 騰 腳 震 , 之 後 我 搣 埋 個 橙 畀 舊 橙 BB 食 , 佢 就 已 經 唔 記 得 喇 。 」”