2010年3月8日星期一

3-8(mon) 超級巨聲畢業演唱會

超級巨聲畢業演唱會超級巨聲畢業演唱會”…喂…又幾好睇喎! d巨聲唔係話唱得特別好, 但成個構思幾唔錯, 幾多variety, 節目編排都算幾多唔同特色…同埋好眾志成城…呢樣我一向最buy!

而最好睇o個part (至少對我o黎講啦o下…:p)…當然係趙增熹+陳康健+陳彥廷+許廷鏗o既“我不會唱歌”啦…hohoho! 真係未免太型...唔好誤會…我唔係講前面唱歌o個三位仁兄!

其實如果係同克勤part會更好...呢三位仁兄平時係唱得ok, 但呢首歌佢o地又真係唔太handle到…不過趙增熹的確係好好好好好型囉~~~~~



而呢一part幾爆笑…雖然網上d人係彈居多…我又覺得ok o既…同埋阿駱胤鳴好樣o左好多, 唱歌亦都好o左…反而何雁詩有d跌watt!


(駱胤鳴+何紫慧+何雁詩+陳靜雯 – Nobody)

Oh…仲有呢首“傻豬”大合唱…其實唔係太配合其他人的style, 但就好駱胤鳴囉…!



“女王辦公室”的確幾好睇…每集都有水準, 同埋都有d驚喜…唔似得“同事”或者“畢打”咁有幾集好睇, 有幾集就麻麻o地…可能呢d就係一早拍好同邊拍邊播的分別! “女王辦公室”係比我預期中更好睇…近期比較有水準o既劇集…仲要係每個角色都做得好稱職…值得推介!

Oh, 上星期五“今日vip”有3號陳芷菁訪問2號李綺紅 (hohoho!)…可惜我開電視睇時已經做o左一半…miss o左添…唔開心!