2006年11月4日星期六

11-4(sat) 全台倒佘大行動

好搞笑…一到台慶, 就開始有騎呢新聞一籮籮! 2003年就有郭可盈話張可頤“贏o左獎輸o左品o既事件”, 舊年就有阿姐同郭可盈o既罵戰…今年o係距離台慶一個月前, 已經有呢d新聞上…普遍係講佘詩曼同胡杏兒o既惡鬥…同埋新近o既“全台倒佘大行動”! 嘩! 個名幾響呀, 直頭令人諗起八十年代尾/九十年代初o既“越南船民遣返大行動”…彷彿仲勁過台灣o個d什麼“遍地開花”/“天下圍攻”大行動…呢d名真係改得好呀…個勢已經殺晒! 最鍾意佢個相信係inspired by“天下為公”o既“天下圍攻”大行動…玩食字, 我鍾意!

到呢一刻我都唔敢講邊個機會大d喎…因為未到最後一刻, 都會有好多變數! 但係胡杏兒呢期有“肥田囍事”做勢…“鳳凰四重奏”播完o左一排係蝕底d! 不過再下個禮拜又會上阿姐+阿旺+阿佘套歌舞片, 可能一輪宣傳攻勢後又可以掂番d呢…真係唔知喇!

肥杏咁落力為套劇…個獎其實係抵俾佢o既! 聽聞今年好似又加多o左幾個獎, 女主角都有兩個…又係o個d“最佳”+“最受歡迎”o個隻o卦…多o左幾舊豬肉, 太公應該分得容易d呀! 最緊要大家食得開心o者!



上個禮拜有“長假期”, 終於都有機會睇番錄o左好耐都未有時間睇o既劇集! 居然一口氣煲o左廿集流金歲月…對我o黎講真係一個紀錄! 我係就係鍾意錄起晒d劇集一次過睇, 但都未試過o係兩晚內一睇睇晒廿集…比較之下, 我又發覺晚晚追劇集係有佢o既趣味o既…一次過睇晒又真係無o左呢種樂趣! 所以我諗錄埋五集五集睇就最perfect!

本來對呢d死人塌樓長劇無咩好感, 不過見佢作為02年台慶巨獻, 又有咁多個我喜歡o既演員…未睇過係有d可惜! 咁就即管錄o黎睇o下, 反正唔好睇可以勁fast forward嘛! 不過睇睇o下又ok喎…劇情都算幾吸引, 幾緊湊o個隻…但係頭十幾集好睇d, 後來又係多死人塌樓殺人戲…我唔係太喜歡呢d太heavy o既劇情!

個劇情基本上同“我本善良”好相似, 又係個主角本身係由黑幫中人養大, 後來認番親生父親/兄弟, 內心出現矛盾…徘徊o係正邪中間, 難為正邪定分界咁…! 個主角又係o個d做o左好多壞事, 但係其實本性善良o個隻…唔同在上次個主角係發瘟, 今次變o左撈家…反而發瘟就撈o左個忠角, 又係懶搞笑o個隻…其實, 最搞笑係佢pat花輪同學“蔭”囉…好核突!



宣萱同葉璇真係有d似樣, 唔怪得知葉璇一出道d人就話佢似宣萱! 平時講到佢o地好唔o岩咁,但係劇中o既姊妹情都做得幾逼真…可能佢o地d戲好啦!

阿向海d戲就真係不敢恭維喇…仲有成日都係話佢迷倒眾生…真係…哎! 睇過佢有次“娛樂直播”o既訪問, 發覺佢談吐真係幾得體o既, 但係個樣就…真係未免太似一個月亮!

其他人都做得幾好…不過我比較欣賞陳國邦囉! 佢做o個個低低o地角色, 其實好過胡杏兒好多添啦! 胡杏兒當時作為一個都幾新o既演員, 係做得唔差o既, 不過不失咁啦, 但係又未至於要頒個“飛躍進步獎”俾佢囉! 不過可能佢o個期食正台慶熱, 機會係大d…正如佢今次做“肥田”咁! 同埋做弱智角色係出d o架喇…但係如果你話做得逼真, 我覺得當年姚瑩瑩o係“壹號皇庭”做o個個弱智角色真係無得頂…佢不嬲都毫無演技可言o架嘛, 但係o個次做得好到我之後幾年都覺得佢真係弱智o架囉…oh! 可能因為佢不嬲講o野都好似低低o地咁…其實唔關演技事呢?! 哈哈…真係唔知!

同埋阿宣萱可唔可以唔好扎起d頭髮…最可怕仲係要疏個髻…搞到成個阿姑咁! 佢放d頭髮落o黎個樣係ok o架喎! 同埋佢對耳太兜風, 一扎起就好明顯喇!

仲有, 佢無啦啦可以一下子由bar轉做solic都算喇…但係間房可唔可以唔好大成咁? partner間房都無咁大啦, even阿丁善本間房都無咁大…寫實少少得唔得呀?



前幾日睇“娛樂直播”, 見到阿祥嫂話同佢班仔女冰釋前嫌…又話o係酒樓幫佢擺番幾圍賀壽…成件事真係…騎呢到呀! 雖則話父母同仔女點會有隔夜仇…但佢o地確係反晒目仲要閙到上法庭…搞到咁大仲邊度有得o岩! 前排大家仲好唔o岩, 依家又friend番…真係唔知佢o地想點?! 但我個人認為就好鬼假囉!

小艾同阿祥嫂仲要懶係o係鏡頭面前嘴o左幾次以示母女情深…真係核突到爆! 真係咁 “friend”就唔洗做俾人睇啦! 仲要明明o個時係話祥嫂由細到大都唔係咁鍾意阿小艾, 話佢黐老豆呀嘛…佢最錫o個個應該係阿兆尊! 不過阿兆尊個人就反而真d…佢去到同阿祥嫂都好疏離咁款, 仲要客客氣氣咁話: 你好!

其實阿兆尊一向都係有性格o個批…記得唯一一次覺得佢好型o既, 就係十年前鄧家爭產案序幕時, “城市追擊”咪咁o岩o係現場訪問緊祥哥一家, 所以影低晒d實況 (o個陣收視仲好過d連續劇!)…有一幕係兆尊唔知點怒斥佢阿媽定八舅父, 仲係冷言冷語, 句句到肉o個隻…嘩! o個期佢真係型到呀…日日返學大家都係去重覆番佢之前o個日o既金句! 即刻覺得佢好有大哥款…型過佢平時做戲好多呀!

最搞笑係我見到後來阿祥嫂仲同阿兆榮握手添…真係怪到爆! 邊忽似兩母子呀? 都係佢o地個細細妹個人最真…明明係唔o岩, 好心就唔好做場大龍鳳啦!

完全唔知佢o地想點? 係想庭外和解慳番d律師費, 但又唔知點落台, 所以要做場戲俾大家睇呀? 定係想博見報呢? 我諗都係後者機會大d, 事關你想和解咪和解囉…關人咩事? 唔洗特登向全世界解釋呀嘛?!