2011年3月7日星期一

3-7(mon) 鄭伊健 Beautiful Day 2011 演唱會 + sammi安仔"豬肶+鹹牛舌宣言"

"來忘掉錯對~來懷念過去~~~"

無錯...我的確係一年零三個月裡面第三次去睇鄭伊健演唱會...雖然今次無09年第一次睇佢演唱會咁震撼我的心靈…因為上次真係零expectation, 同埋第一次永遠係最好睇o架啦, 仲要o個次係佢11年後第一個演唱會…一定感覺唔同d! 雖然今次無咗上次的新鮮感..但佢啲歌的確係陪伴我哋嗰代成長…一聽就已經回憶返埋o黎, 入心入肉入肺 (雖然嚴格o黎講我真係唔算係佢fans), 當年hit到你唔信...話佢係九十年代o既icon, 真係當之無愧...首首歌都可以萬人大合唱世界key...你都咪話唔勁~~~

而正如上兩次所講, 鄭伊健最煞食係佢十幾年不變的感覺…quote番我上次所講: “佢真係好似"冰封"o左咁…無論樣貌, 歌藝, 事業(sorry..:p)…成個感覺都好停留o係九十年代…一切就好似無發生過一樣! 佢一開口唱, 大家一邊拍和…我直頭以為自己返番九十年代…見番少女芒姐! 雖然我從來都唔算係佢fans, 但佢90% o既歌我就算o翕唔出名都一定識跟住唱囉…實在太有共鳴啦! 聽番呢d咁耳熟能詳o既歌, 真係差d聽到想喊!”…今次的感覺依然一樣, 雖然震撼程度減少咗d…但佢d歌依然螢繞住我…情意結呢啲嘢無得講, 前奏一響已經回憶返晒埋嚟…!!!

由09年俾小部份孤陋寡聞的人取笑我連鄭伊健演唱會都去睇, 到今次啲人買唔到飛呻笨, 可見”食老本”才是王道! 同埋佢真係男女通“殺”o架喎…現場所見, 有好多男仔都好熱烈支持佢, 應該係拜“古惑仔”所賜啦! 女仔就當然唔駛多講啦…:p

梁詠琪撞啱上個禮拜分析過, gigi o係o個件事上形象插水最主要其實唔係因為佢係第三者 (因為感情呢d嘢從來外人都無得好講, 同埋事實佢哋之後各方都澄清過根本係鄭/邵分手後佢哋先一齊), 而係因為佢人緣唔好, 同傳媒關係差, 你一有起負面新聞咪一沉百踩, 將件事放大囉…所以芒姐成日都話, 人緣好重要過一切, 做咩都會事半功倍! (sorry, 又掛住講題外話…:p)

賣飛佛經典中的經典"一生愛你一個"...我以為encore點都會再唱多次添...點知無, 唱咗兩隻我唔太熟的…"一生愛你一個"聽一次真係唔夠喉o架嘛!!! 另一首賣飛佛"感激我遇見"...點解林姍姍o係度都唔開吓金口出嚟讀白呀?! 太可惜!!!

嘩! 終於有人upload呢隻歌"愛難留"…其實當年鍾意呢首歌更甚於"一生愛你一個"! 明明係同一隻碟”on stage”的第一plug, 點解呢首反而hit唔到o架?! 好好聽喎!!!



要post一post啲歌詞先得…
“愛 情 似 萊 茵 河 互 纏   不 竭 息 時 間 衝 不 斷   當 年 情 卻 不 可 挽 住   仍 有 冰 封 雪 掩 再 沿 那 萊 茵 河 步 前   想 探 出 曾 愛 深 的 臉   當 時 情 卻 匆 匆 已 逝   剩 了 是 回 憶 一 片

像 那 風 難 停   風 難 留   匆 匆 而 來   匆 匆 而 完   但 思 憶 仍 在 觸 痛 我   又 似 是 飄 不 遠 像 那 水 難 停   水 難 留   匆 匆 而 來   匆 匆 而 完   但 思 憶 仍 未 肯 妥 協   願 再 共 你 相 見

在 這 蘆 葦 裡 親 過 你   跟 風 同 行   跟 風 同 眠   但 今 天 河 畔 只 有 我   令 美 麗 都 改 變 像 那 水 難 停   水 難 留   匆 匆 而 來   匆 匆 而 完   在 清 清 河 畔 憶 記 你   願 你   願 你 與 我 又 相 見”

延伸閱讀:
2009-12-19(sat) 鄭伊健友情歲月09演唱會
2010-6-5(sat) 鄭伊健友情歲月演唱會澳門站

嘩…今日呢單勁爆消息真係不能不講啦! sammi同安仔真的復合了...雖然感情係好私人o既事, 但作為fans...又真係幾高興喎! yeah! 無辦法...又係情意結...真係忍唔住要唱番句: "其實心裡~有沒有我~~~"…估唔到我哋一年前的"願望", 今年真係實現咗...:p



sammi的聲明...實在不能不like!!! 真係上帝早已預備~~~太令人感動喇!!! 童年情意結…無得講…大家見到呢個結果都好開心! 同埋sammi文采真係好風流, 仲要寫得好有sense of humour添…:p



我哋講笑話太平館依家仲可以乘機整個"太平復合套餐", 又或者整埋個"太平復合旅行團"順道參觀埋佢個廚房, 直擊豬肶+鹹牛舌製作過程...發表”廚房豬肶+鹹牛舌宣言”, 跟住再整埋sammi安仔一比一人型紙版公仔, 等大家可以同呢對金童玉女合照...真係商機無限...hohoho…諗起都高興…真係未出發先興奮!

真係結尾都可以再o黎一句: "來忘掉錯對~來懷念過去~~~"都係applicable…首尾呼應一個添呀…:p