2010年3月15日星期一

3-15(mon) “THE BIG 4 世界巡迴演唱會香港站”…留意, 係有"the”o係前面o架…唔睇番都唔知~~~

期待o左好耐好耐, 東撲西撲, 一波三折 (下刪一百字), 終於撲到"大四"o既演唱會飛…當然要多謝幫我撲過飛o既朋友!

呢個演唱會係我咁耐以o黎最難撲到飛o既演唱會 (又或者係同上次sammi演唱會差唔多啦), 可能因為開得比較少場, 同埋大家一開始無諗過會咁爆! 不過其實我又唔感到出奇喎…呢幾年興“集體回憶”嘛…尤其興懷80/90年代的舊…因為o係o個個年代長大o既我們…依家呢個年紀最適合/有能力去懷舊! 大家睇番上次“鄭伊健友情歲月09演唱會”就明晒!


(唔知點解依家紅館門外咁多星星棒賣...令我諗起當年小忌廉支棒...其實我寧願d人拿番以前d正路螢光棒仲好d...同埋個青色阿姐好驚嚇囉...:P)

其實呢四位仁兄絕對係九十年代的集體回憶...而四個人本身我都幾ok o既...不過可能係我期望太太太高 (第一係對於佢o地四個本身, 第二係因為太太太難撲到飛…所以個expectation自然會set得高d), 又未至於我想像中咁好睇 (但都係好睇...:p)...最大原因係佢o地明知呢個作為"食老本"o既集體回憶show, 但係佢o地"食老本"食得唔夠徹底 (如要學習"食老本"的真諦, 請參考“鄭伊健友情歲月09演唱會”...o個個就真係徹徹底底做到"回憶返埋o黎"喇!)...

今次big4好多經典歌曲都改o左arrangement, 咁已經失o左個精粹...而更令我"失望"o既係…真係好多經典歌都無唱到...尤其係許志安o個d...有咩可能會無"男人最痛", "喜歡妳是妳", 甚至當年好興o既劇場版…o個d o翕一輪咩"畫個心o係棵樹度然後俾個神父見到..."o個隻"我心中有你"o架?!?!?! (查實當年我聽呢首歌o既讀白係覺得勁騎呢...十級頂癮....但呢d騎呢o野過o左10年之後當然變成經典啦!)…我係一心諗住去重拾我的"童年"回憶o架嘛!



其實我都好明白一個演唱會o既時間要四個人分實在係好唔夠分…仲要佢o地是但一個o既經典歌都夠唱晒成個show啦…真係好難揀歌o既…不過有d經典歌又真係不能不唱囉! 我寧願佢o地講笑d o野, 唱多d歌…雖然dicky講o野係幾好笑o下, 但又真係未免講得太多 (我明白佢無咩歌...但又真係唔駛四個分得咁均勻o既...又或者佢唱o下另外三個d歌都ok呀!)...唱歌時間的確係少o左d...同埋佢o地三個太多我expect會唱o既經典歌都無唱 (後面medley係另一回事啦...都無o個種一聽到前奏就起雞皮的feel!)

我希望佢o地汲取o左大家o既意見之後, 會改一改rundown啦...至少加番呢d不可劃缺o既經典歌曲嘛! 我今晚會地去睇多次...頭場+尾場o黎個首尾呼應呀嘛…係咪好瘋癲先?! 無法…有尾場飛我又真係唔捨得放番出去…因為佢o地的確係我o地呢一代o既集體回憶...就算有d經典歌未有時間唱, 我係覺得有d美中不足…但睇佢o地四個已經係值得叫囂o既一晚~~~



呢part個構思我覺得幾好...正!!! 各人扮番自己參加新秀時的look...同埋扮經典的小虎隊…“拿jar不怕海龍皇~~~”



當年vs今日...咁多個之中我覺得許志安個look造得最似當年...我記得佢o地有次訪問笑安仔當年參加新秀呢個造型....話件冷衫o個兩邊袖互相套住等件冷衫唔會跌先係成個造型的重點...:p

四個之中又的確係安仔最得o既...又唱又跳都咁掂...抵佢係唯一一個攞過"最受歡迎男歌手"囉! 仲要42歲身型都keep得咁fit添...:p



梁炳個造型都ok o既... 不過個假髮真係唔得...:p



1985年vs 2010年的蘇永康...佢都算落力...唱到中段肯除埋眼鏡添...:p



張衛徤呢個劃十字動作...相信又係無人會唔記得! 但佢今天呢個造型...就的確係十分唔得囉....哈哈哈哈!



佢後來唱“真真~~假假~~”時…都真係唱到甩甩o地+上氣唔接下氣...原來, 疏於練習真係會令人跌watt90%...以前...佢都算幾跳得+唱得都算唔差的...:(


當然...反應最好係sammi出場時...亦都係我部相機最朦時…sorry, 真係黑心d都要講句, 全香港人都想見到安仔同佢女友可以…em…因為大家真係更想見到安仔同sammi o係埋一齊...佢o地先係天造地設o既一對...(真係so sorry)...:p



仲有另一位嘉賓吳國敬...佢依家貴為"星級評判"...但唱功反而跌到落去"偶像級"...佢唱“我說過要你快樂”時, 第一段走o左, 第二段甩o左…oops...sorry!



呢首係全晚揀得最好o既其中一首歌…我當年最鍾意睇o既"刑事偵緝檔案2"插曲“愛與情”…仲有呢個tbb版mv添...好過卡拉ok版! 如果當年plug呢首歌時唔係爆出歡樂滿東華"唔好咁x嘈"事件...相信呢首歌可以hit好多倍...好可惜呀, 娘炳!



真係要講番句: "車匙~如果你記得就返轉頭啦~~~"..."大勇~我真係咩都唔記得~~~"
仲有…凌祖絲: "你係殺人兇手~~~!!!"...噢~!

20 Comments:

Anonymous 匿名 said...

好多樂隊都會有個"the"字喺前面, 如the beatles, the bee gees, 同the rolling stones, 雖然我唔知點解。

2:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒芒~ 好期待你講志雲大師ah~

3:27 下午  
Anonymous 珊珊 said...

Hi. 唔提都唔記得梁漢文爆粗件事添。

6:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

"如果你記得就反轉頭啦..." 鏡頭影住車匙轉一轉個頭 之後就播字幕... 就咁就完左... 呢一幕我到而家仲記憶猶新 哥陣曾經好一段時間好失落 好怨恨ttb安排個咁既結局 之後第三集竟然出現兩個車匙 劇情太牽強....

11:08 下午  
Blogger jo8jo said...

芒姐,妳又再次提「凌祖絲」啦,其實我覺得佢以前做刑偵嗰陣係幾靚架,雖然當時我得7,8歲,但係我都仲係好記得佢瞪大對眼講「你係殺人兇手」個樣,所以我好有印象妳喺以前其中一篇度提過佢,同埋我都係為左提佢而特登開呢個account留言架,哈哈。

唔知芒姐妳記唔記得,95,96年嗰排無線一至五六點鐘有個叫「六六無窮」嘅節目(好似係由羅琳同Buzz lightyear鄧梓鋒主持,凌祖絲就做其中一個獎品小姐,妳覺唔覺得Kama同佢好似樣?),因為呢個節目我仲成日同屋企人學捽麻將鬥邊個估得快而準,因為贏左嗰個係可以唔知喺一、兩分鐘內喺現場狂掃嘢(i mean日用品、電器同食物等等),好好笑同埋好刺激,點解而家無晒呢啲俾現場觀眾參與多啲嘅遊戲節目架!!!TVB應該要喺呢啲綜藝節目落多啲功夫啦,而唔係落搵嗰個錢國偉再攪啲咩「美女廚房」「咩咩天使」囉唔該。

至於The Big Four,佢哋啲歌我又係好多都識唱,最鍾意許志安嘅「雨後陽光」、梁漢文嘅「好朋友」、蘇永康同彭家麗嘅「從不喜歡孤單一個」、張衛健嘅「真真假假」(雖然我唱K都會唱而家嘅K歌,但係好多時我都會不自覺哋點番呢啲舊歌唱,仲成日俾啲同學話我老炳,哈哈),唔知芒姐你記唔記得「日月神劍」嘅阿日、阿月同嬌嬌姐啊?許志安唱嗰首主題曲真係好好聽,可惜我喺邊都唔到呢首歌,淨係可以喺土豆網搵套電視劇片頭睇同聽,唔知芒姐有無呢首歌呢?);仲有之後第二輯(好似叫「魔煞」,「真真假假」係呢一輯嘅主題曲),嗰陣嘅劉玉翠係好靚架!!!

原來我寫左咁多嘢呀,真係those were the days.

p.s. 芒姐,我係松松姐姐同林志穎哥哥嘅fans,唔知妳之後可唔可以寫多啲佢哋嘅嘢呢?雖然我知佢哋而家都唔係主力喺香港發展,但係我真係好掛住佢哋,我嘅童年都係佢哋「陪」我渡過架!!

11:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

"JESSIE,如果你記得我就反轉頭啦..." 鏡頭影JESSIE轉一轉個頭,就播字幕... 跟住就係SAMMI歌聲"愛,何以竟找到我..."
呢一幕永遠難忘!
溫哥華匿名人

9:59 上午  
Anonymous YEUNG said...

我都有睇Big Four啊,我睇果場仲有草蜢做嘉賓tim,好彩有草蜢咋,我幾驚成晚得阿吳國敬啊…佢出場完全係一個廁所位,我坐果行,有三、四個人去洗手間,同埋望望周圍,都有唔少人去廁所!!另外,我想講下,我買飛入場睇,都係為左睇張衛健,雖然明知佢都無乜歌會唱架喇…最為人熟悉既幾首都已經唱哂,“真真假假”、“哎也哎也親親你”、“足球小將”“身體健康”…佢自己數黎數去都係得呢幾首!哈哈哈哈哈!不過其實佢有其他歌都好聽,不過唔係咁hit囉…例如“至情至聖”、“超人”、西遊記D得意歌>>“法術烏魔多”、仲有一首都係出自西遊記既,不過佢係演唱會只係哼左一句,無唱成首!
講返轉頭,有草蜢又真係幾驚喜,佢地“7小福”一齊跳舞D觀眾又真係睇得幾興奮,開哂燈都唔肯走,我自己都係,企係樓梯睇唔願走!

11:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

小更正,《日月神劍》續集係叫《捉妖奇兵》,喺香港係黃金時段播架!(《日月神劍》就係下午嘅「翡翠首映」)

10:31 上午  
Anonymous 匿名 said...

小更正,《日月神劍》續集係叫《捉妖奇兵》,喺香港係黃金時段播架!(《日月神劍》就係下午嘅「翡翠首映」)

10:31 上午  
Blogger 芒姐 said...

嘩...唔講都無留意原來"the big four"出埋碟添呀!

4:11 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈...志雲大師...我真係唔知點講...每日睇報紙都睇唔晒...反而睇到有d悶...

4:12 下午  
Blogger 芒姐 said...

梁炳當年的爆粗事件都算經典...仲要係"歡樂滿東華"! 換轉係10年後, 又真係無咩o野...因為近年發生o既事相比起爆粗真係激多10倍...哎...但係如果當年梁漢文唔係咁多爆粗呀/醉酒鬧事事件, 相信佢前途不止於此...佢當年咁多好歌!

4:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

"刑2"結尾o個場真係經典...係啦, 當年做完40集"刑2"我都失落o左一陣子, 連接住做o個套"天地男兒"頭廿集都無睇添呀!

"刑3"簡直爛晒...話說回頭, 如果當初"刑2"唔係見收視好添食30集, 就唔會加o左車匙失憶o個段...刑3就唔駛搞成咁啦!

4:22 下午  
Blogger 芒姐 said...

凌祖絲個樣純品d囉...kama個樣就邪少少! 當年"ku"住牙的凌祖絲有d怪...但我幾年前o係中環見到佢真人係幾靚...我相信會靚過依家瘦到得棚骨的車匙好多!

"六六無窮"好似有d印象...o個咋六點鐘節目係亞視創先河o既...不過我諗收視麻麻, 所以呢個時段都係播番重播劇!

"日月神劍"當然記得...90定91年下午兩點幾的翡翠首映...當年我仲讀緊小學...放學返o黎有得睇! 同埋呢套當年首播時我好鍾意睇! 主題曲我又真係無! 第二輯放o係黃金時間播...反而又無咁好睇!

哈哈...松松姐姐同林志穎哥哥...松松姐姐寫過啦...小旋風睇o下有無o野寫先...

4:27 下午  
Blogger 芒姐 said...

嘩! 溫哥華匿名人, 你形容"刑2"結尾o個場經典場面簡直繪影繪聲...真係即刻諗番起o個個片段...當年真係個個(尤其係學生哥)都趕返屋企追"刑偵"...無睇一集簡直out晒...勁過晒依家d咩"宮心計"添啦!

4:29 下午  
Blogger 芒姐 said...

嘩...你就好...我都想睇草蜢做嘉賓...雖然我都好buy克勤...但左倫右李同Big Four其實真係有少少九唔撘八! 吳國敬真係好唔得, 無論造型, 談吐定係唱功!

張衛健講o野係幾好笑, 但佢自己講o個part太耐, 反而佢寫俾四個人講o個d就ok!

嘩...唔睇番都唔知dicky仲有幾首歌...其實佢o個首"你愛我像誰"都hit過兩o下呀...點解唔唱埋...?!

http://www.yesasia.com/global/the-big-hits-big-four/1022288489-0-0-0-zh_TW/info.html

4:36 下午  
Anonymous 匿名 said...

Hi,甘你去睇尾場個rundown有無改善呀?我見到好似之後D口碑好好甘wor...

10:29 下午  
Anonymous YEUNG said...

“The” Big Four隻碟係佢地開騷果日一齊出架,好想買啊…不過等緊某某書局月尾特價先買…慳得就慳啊真係!而家乜鬼都加哂價,就係人工無加到…@@

11:04 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈...想買就要買O架喇...食少餐囉...hehe!

2:24 上午  
Blogger 芒姐 said...

尾場rundown無咩分別, 係好似"愛與情"同"纏綿遊戲"調轉o左, 同埋佢o地再講長o左o野...尤其張衛健o個段獨腳戲依然太長, 仲要後尾佢o地自己爆話因為佢o個段超時, 許志安主動話cut o左"男人最痛"...錯晒! 呢首咁經典其實點可以cut o架!

2:27 上午  

發佈留言

<< Home