2010年3月8日星期一

3-8(mon) 超級巨聲畢業演唱會

超級巨聲畢業演唱會超級巨聲畢業演唱會”…喂…又幾好睇喎! d巨聲唔係話唱得特別好, 但成個構思幾唔錯, 幾多variety, 節目編排都算幾多唔同特色…同埋好眾志成城…呢樣我一向最buy!

而最好睇o個part (至少對我o黎講啦o下…:p)…當然係趙增熹+陳康健+陳彥廷+許廷鏗o既“我不會唱歌”啦…hohoho! 真係未免太型...唔好誤會…我唔係講前面唱歌o個三位仁兄!

其實如果係同克勤part會更好...呢三位仁兄平時係唱得ok, 但呢首歌佢o地又真係唔太handle到…不過趙增熹的確係好好好好好型囉~~~~~



而呢一part幾爆笑…雖然網上d人係彈居多…我又覺得ok o既…同埋阿駱胤鳴好樣o左好多, 唱歌亦都好o左…反而何雁詩有d跌watt!


(駱胤鳴+何紫慧+何雁詩+陳靜雯 – Nobody)

Oh…仲有呢首“傻豬”大合唱…其實唔係太配合其他人的style, 但就好駱胤鳴囉…!



“女王辦公室”的確幾好睇…每集都有水準, 同埋都有d驚喜…唔似得“同事”或者“畢打”咁有幾集好睇, 有幾集就麻麻o地…可能呢d就係一早拍好同邊拍邊播的分別! “女王辦公室”係比我預期中更好睇…近期比較有水準o既劇集…仲要係每個角色都做得好稱職…值得推介!

Oh, 上星期五“今日vip”有3號陳芷菁訪問2號李綺紅 (hohoho!)…可惜我開電視睇時已經做o左一半…miss o左添…唔開心!

13 Comments:

Blogger Kit Kit said...

http://mytv.tvb.com/variety/greenroom/105290#page-1

mytv有得重播"今日VIP 2010-03-05 - 李綺虹 "呀

11:40 下午  
Blogger Unknown said...

You can BT as well...
http://www.hdzone.org/viewthread.php?tid=605668&extra=page%3D3%26D3%3D2111526%26D4%3D

6:26 上午  
Blogger 芒姐 said...

多謝大家的link...重溫o左喇...正! 佢o地自己都真係有提番2號同3號喎...原來係人人都記得...94港姐實在太經典~~~

11:21 上午  
Blogger Nilly said...

YEAH!!我都要睇返2號同3號吖!芒姐考下你,記唔記得1號係邊個,同埋張可頤 黃紀瑩分別係幾號,LOL!!!

1:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

我又玩
1號係譚小環
9號係張可頤
14號係黃紀瑩

2:09 下午  
Anonymous 匿名 said...

仲有13號康華

3:32 下午  
Anonymous i-Joel said...

Monjeh,
還記得冼灝英師父嗎?
最近出了一首 MV,全新歌曲,評價不錯。甚至於 Facebook 有人為他開了 group。

冼灝英 - 最後的溫柔 MV (國語):http://www.youtube.com/watch?v=rSKhq2bmqXQ

冼灝英 Facebook group:http://www.facebook.com/group.php?gid=343475357774

希望 Monjeh 會有興趣。

12:21 上午  
Anonymous Al佛 said...

志雲被廉記請左去品味咖啡, 希望芒姐可以分享一下對呢件事既專業意見.

7:23 下午  
Blogger 芒姐 said...

Al佛,

哈哈...大師"品味咖啡"事件咁震撼+敏感...等我思考O下先啦...

7:28 下午  
Blogger 芒姐 said...

i-Joel,

哈哈...冼灝英做"殭死"裡的孔雀咁經典, 當然記得佢啦...估唔到佢唱歌都有板有眼...

7:31 下午  
Blogger 芒姐 said...

94港姐咁經典...大家當然記得啦!

仲有亞軍6號阿WOOD呢~~~

7:33 下午  
Blogger jo8jo said...

芒姐,94年港姐仲有妳嘅「至愛」「殺人兇手」5號「凌祖絲」鍾潔怡;10號包包面貝寒薇(個名好特別,所以我記得);同埋成日喺無線劇中做人情婦角色嘅19號周凱珊,佢喺其中一輯「陀槍師姐」入面做差啲拆散三元同阿峰嘅第三者,另一輯係做為左個仔被逼為娼、之後仲俾黃德斌殺死嘅可憐「阿麗」。

仲有,芒姐,我都係港姐fans,細細個就開始有留意(本人87年出世),唔知睇得多定本身記性好,我可以背到由1999年到2009年嘅所有參選佳麗嘅名,嘻嘻。

2:20 上午  
Blogger 芒姐 said...

jo8jo,

哈哈, 好o野喎! 你居然記得我最愛o既「你係殺人兇手」5號「凌祖絲」...真係要俾個叻你!

仲有18號吳素珊, 同埋11號趙美裕...唔知點解好記得佢o地...可能真係睇o左太多次...!

近十年o個d我就真係唔記得lu...又無咩興趣...可能人大o左, 睇港姐o既興趣都減弱喇...:p

12:16 下午  

發佈留言

<< Home