2012年9月13日星期四

9-13(thurs) tvbuddy月餅

"巴不得媽媽"真係幾得囉…係呢期最好睇o既劇集…幾好笑! 個個演員都做得唔錯! even個小演員都做得好好! 羅仲謙同黃智雯呢一pair其實我一向幾鍾意…但個故事又未免有d牽強囉! 你無啦啦睇完佢畫o既graffiti欣賞咗佢o既藝術天份都ok, 但忽然愛上咗佢仲愛得咁深…有d令人摸不著頭腦! 雖然呢d童話式愛情故事放o係呢d唔係sell劇情o既劇集係ok o既! 最重要係我buy佢哋呢一pair…呢個世界o既嘢, 從來都係對人唔對事o架啦!

兩位阿姐後生時…又的確係絕色佳麗! 同埋佢哋o係戲裡面o既角色…可能的確係做番自己…哈哈!


下星期播o既"天梯", 係咪同c all star首hit歌"天梯"base on同一個故事o既呢? 查實我都唔太清楚個故事, 咁就去search吓啦…原來是咁的…

"重慶江津中山古鎮高灘村有一對男女,男的是劉國江,女的叫徐朝清。劉先生6歲的時候,徐小姐16歲,成為了別人的新娘;劉先生16歲時,26歲的徐朝清喪夫守寡。

直至劉先生19歲,他仍發覺自己愛着徐小姐。他為了避開別人的閒言閒語,和29歲的徐朝清逃至江津中山鎮南部海拔1,500米的深山老林,在峭壁上開鑿出6,000級石梯,二人雙宿雙棲。他們在山林裏摘野核桃、野棗,種花生、紅薯和玉米。徐朝清和劉國江用野菜和獸肉,養大七個孩子。

這五十年來,徐氏叫劉氏「小伙子」,劉氏叫徐氏「老媽子」。「小伙子」從山上鑿出有6,000多級的那條樓梯,被內地傳媒稱為「愛情天梯」。

記者嘗試和兩老交談,但他們不太聽得懂山外人的說話,不知道當今的國家領導人是誰。但當他們見到記者後,也懂得用鄉音極重的國語問:「毛主席可好?」

不懂甚麼叫戀愛、網絡、手機、電視,甚至是沒有電、沒有水。他們只知道,要生存,「兩口子要團結、講情義。」

後來怎麼了?2006年媒體披露了這故事之後,2007年的12月7日,劉國江在家摔倒,腦血管破裂後去世。剩下比他年長的老媽子,和這個叫「愛情天梯」的故事。有一天,在旺角街頭看到今年香港的新進男子組合C Allstar唱了一首叫《天梯》的歌,原來就是這個驚世的愛情故事。"

我d朋友話咁陳豪同張可頤點睇都唔似姊弟戀, 仲要話係相差十年o個隻喎…應該搵羅仲謙做囉…hoho! 同埋點解首歌出咗咁耐, 先有呢個劇集? 仲要我睇wiki, 原來呢個劇集的主題曲唔係"天梯"…實在太匪夷所思!

Wow, tvbuddy月餅…exclusively for tvb員工…幾cute喎, 我都想要番個呀!!!