2007年5月12日星期六

5-12(sat) 芒姐@蘋果 (5月號之二) + 四大天王經典電訊廣告

電 視 撈 飯 (2007-05-11)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070511&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7090385

《 溏 心 風 暴 》 抄 橋 出 色

近 期 城 中 最 熱 捧 的 劇 集 , 必 數 《 溏 心 風 暴 》 。 大 契 、 細契 、 莉 姨 、 鮑 鮑 、 得 得 地 等 名 字 , 無 論 在 大 街 小 巷 或 報 章 雜 誌 均 會 聽 到 或 看 到 。 唐 家 的 爭 產 戲 , 與 現 實 中 小 甜 甜 的 世 紀 爭 產 案 , 可 說 是 互 相 輝 映 。 雖 然 劇 情 不 脫 無 綫 長 劇 婆 媽 冗 長 的 弊 病 , 尤 其 前 半 部 的 家 庭 戲 實 在 拖 拉 得 太 久 , 司 棋 姐 字 正 腔 圓 的 解 釋 「 運 」 與 「 渾 」 也 用 上 10 分 鐘 ; 但 此 劇 已 算 是 近 半 年 來 較 有 追 看 性 的 劇 集 , 唐 家 在 這 兩 個 多 月 來 , 彷 彿 已 成 了 我 們 的 親 人 。

劇 中 各 年 輕 演 員 的 表 現 亦 算 不 俗 , 但 畢 竟 薑 還 是 老 的 辣 , 最 搶 戲 的 仍 是 一 眾 老 戲 骨 。 三 位 阿 姐 的 連 場 好 戲 , 不 僅 吸 引 大 批 追 劇 師 奶 , 連 屬 於 年 輕 人 玩 意 的 網 絡 世 界 亦 被 攻 陷 , 大 契 大 罵 細 契 一 幕 , 短 短 數 天 已 有 50,000 人 次 點 擊 。 無 論 是 劇 中 大 契 和 細 契 的 下 場 , 還 是 現 實 生 活 裡 入 行 30 多 年 的 李 司 棋 與 關 菊 英 的 私 生 活 , 均 成 為 近 期 娛 樂 雜 誌 的 熱 門 話 題 , 誰 說 電 視 劇 在 這 年 代 已 再 沒 影 響 力 ?

很 多 人 說 此 劇 有 抄 襲 20 年 前 的 經 典 倫 理 劇 《 季 節 》 之 嫌 , 其 實 大 家 族 勾 心 鬥 角 爭 產 戲 均 不 外 如 是 ; 雖 然 兩 個 唐 家 的 家 庭 結 構 及 角 色 背 景 確 有 一 定 程 度 的 相 似 , 不 過 正 所 謂 「 橋 唔 怕 舊 , 最 緊 要 受 」 , 只 要 抄 得 有 技 巧 , 不 要 像 《 新 春 豬 事 町 》 或 《 周 身 法 寶 》 等 照 dub 可 也 便 成 。 加 上 一 眾 好 戲 之 人 , 司 棋 姐 的 「 媽 打 式 」 權 威 令 人 不 寒 而 慄 , 米 雪 的 精 明 倔 強 姨 仔 角 色 亦 討 人 歡 心 。 當 然 , 最 爆 的 是 久 休 復 出 的 關 菊 英 , 她 的 奸 妃 嘴 臉 簡 直 入 型 入 格 , 抵 她 人 氣 急 升 。



顏 福 偉 跳 得 精 采

至 於 《 十 大 電 視 廣 告 頒 獎 禮 》 不 經 不 覺 已 第 13 年 , 是 亞 視 除 了 《 亞 洲 小 姐 》 之 外 , 辦 得 最 有 聲 有 色 的 大 騷 。 雖 然 辦 到 第 13 年 , 已 無 甚 新 鮮 感 , 加 上 大 部 份 演 出 廣 告 的 歌 星 或 演 員 均 與 無 綫 有 合 約 在 身 ; 在 毫 無 大 卡 士 撐 場 下 , 仍 能 得 到 一 眾 廣 告 商 支 持 , 而 節 目 本 身 亦 沒 有 出 現 太 多 蝦 碌 場 面 , 對 亞 視 來 說 已 算 萬 幸 ! 最 吸 引 是 近 期 熱 爆 的 「 白 花 油 王 子 」 顏 福 偉 擔 任 頒 獎 嘉 賓 , 同 場 送 上 他 的 人 氣 廣 告 歌 《 愛 多 八 十 年 》 及 其 獨 特 舞 步 , 算 是 全 晚 最 精 采 的 一 部 份 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

講開十大電視廣告頒獎禮, 早前o係報紙睇到有一篇專題係講番九十年代四大天王o既經典電訊廣告…真係幾經典, 亦都係我o地成長時o既一個重要回憶!

最經典當然係leon同阿美o既系列…由93年開始 (定係92年呢?) 年年都會有一個, 只係個阿美年年都唔同o者! 第一個好似就係93年整親隻腳o既fan屎may, 跟住leon打個電話俾佢就成個醒晨番晒, o個年年尾軟硬o係叱吒頒獎禮都有用呢個廣告o黎做佢o地o個part其中一個笑位! 之後o既阿美仲有童愛玲, 楊采妮, lee ann等等…太多多到我都唔記得喇!

94年同童愛玲拍o既“有緣o既我地會再見”, “危險速逃”等金句廣告:



97年o既笨豬跳廣告就更加dum本, 更加大卡士, 亦更多金句…“要贏人先要贏自己”& “打波定打人呀?”…一聽番, 就會諗番起o個一年! 除o左leon, 仲有charlie, 老馮同埋港台dj+做過一陣歌星o既jason曾仕賢!



仲有aaron同123又係好經典o既廣告…仲紅o左佢隻“愛的呼喚”, 同埋兩位女主角michelle saram (雪兒) 同埋伊面嫂蒙嘉慧添…o個時仲有匯應通有獎遊戲叫你揀最後阿王應該同雪兒定蒙嘉慧一齊! 不過呢段片又無蒙嘉慧喎!



同期仲有“呢個獎係屬於我爸爸”o既張學友 - 數碼通 (想和你去吹吹風-父子篇)…o個期d電訊廣告真係好犀利!



最後, 當然仲有劉天王o既愛立信廣告…而個女主角, 居然係lady like o既何韻詩…真係勁呀! 係邊年o既呢? 我都唔記得o左添?!