2012年10月11日星期四

10-11(thurs) 天梯

睇咗幾個禮拜"天梯"…直至呢一劇仍然ok悶! o徙咗原本好感人的愛情故事…

個劇係改編自"愛情天梯"個故事…

這是一個於四十年代在重慶發生的真人真事。

六歲的時候他認識了比他大十歲的她。縱使受盡白眼和閒言閒語,在十六歲那一年,他跟她說:「讓我照顧你一生一世好嗎?」為了避開俗世,他們遠離塵世到深山定居,過著艱苦但快樂的生活。上山下山步步艱難,為了怕妻子受傷,他決定用雙手開墾石級。結果用了五十多年的時間,鑿了一條六千多級的石梯。

於2002年,一隊登山隊終發現了這條偉大的天梯和這個驚世的愛情故事。故事主人翁 ─ 劉國江先生於2007年與世長辭,她的妻子決定留在深山,終生與天梯廝守。謹把此曲獻給建造這偉大的愛情天梯 ─ 劉國江先生。

個故事好感動…c all star首歌齋睇歌詞也感動…聽埋c all star演繹的版本更感動! 我好少可聽歌會聽到想喊! 但點解會唔用呢首歌做主題曲o既呢?! 即係胡鴻鈞首主題曲其實都幾好聽…但對比起, 呢首歌又真係更到位! 咁先相得益章o架嘛…

釗峰@C AllStar ─ 天梯

作曲:賴映彤@groovision
填詞:鍾晴
編曲:Adrian Chan@Sense + 賴映彤@groovision

如可 找個荒島
向未來避開生活中那些苦惱
如冬天欠電爐 雙手擁抱 可跟天對賭

無論有幾高 就如絕路
隔絕塵俗只想要跟你可終老
來跨出那地圖 不需好報 都只想你好

能共你 沿途來爬天梯 不用又忌諱
中傷流言全悍衛
留住你 旁人如何 話過不可一世
問我亦無愧 有你可 失去我一切

*幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去 (不轟烈 如何做世界之最)
千夫所指裡 誰理登不登對 
仍挽手歷盡在世間興衰

幾多對 能悟到幾多精髓
能撐 下去 竭力也要為愛盡瘁
抱緊一生未覺累

前方 仍然大霧
到懸崖或海邊也許永不知道
能相擁到白頭 一起偕老 不跟天鬥高

前面有幾高 一片荒土
每步隨著攀登叫雙手都粗糙
從崎嶇這路途 開墾給你 可走得更好

能共你 沿途來爬天梯 黑夜亦亮麗
於山頭同盟洪海中發誓
留住你 旁人如何 話過不可一世
問我亦無愧 有你可以 拆破這天際

Repeat*

握著手 而幸福包圍泥牆簡陋
牽著走 懷著勇氣至愛得永久

Repeat*

幾多對 持續愛到幾多歲
生命 仍能為你豁出去



不過呢個劇o既選角的確係有d問題…張可頣同陳豪點睇都唔似姊弟戀呀? 仲要話相差八年?! 應該搵bosco, 羅仲謙, 甚至狄易達嘛..哈哈! 陳豪個樣都ok成熟, 佢拍埋張可頤度, 你話佢大過張可頤我都信…有欠說服力!


講開"天梯"…呢個o係fb講過o既經歷, 我d朋友話一定要o係blog度share埋…話說尋晚喺sogo後面數碼港van仔個轉彎位過碼路, 等左好幾架車, 啱啱有個位諗住過啦, 亦俾晒signal, 點知個司機居然踩行油唔讓大家…我罕有地bear左個司機一眼, 點知一bear之下, 居然發現個司機係⋯"荀盤嫂"陳茵媺!都係o個句, 即係我唔係話佢唔啱, 亦唔係話佢老奉要讓我哋…我只係覺得如果做人禮讓啲, 世界會美好啲!車品好自然人品好,哈哈!  

睇"雷霆掃毒"見到吳綺莉出番o黎做戲…真係跌咗好多watt, 唔止係肥咗, 仲真係殘咗好多…點算? 佢拍埋大佢成個round的三哥度, 某程度上個感覺仲老過三哥…以前我覺得吳綺莉幾清秀o架嘛! 哎…女人真的唔kum老啊! 佢真係應該keep一keep先出返o黎, 演技又唔係特別出眾…真係好難搵飯食! 反而同期的萬二蚊仲keep得幾好喎!