2007年10月30日星期二

10-30(tues) 新聞話事‧人

哈哈…呢個節目真係好好睇…至少我好鍾意睇! 講緊o既係40周年台慶o既新聞部特備節目“新聞話事‧人”! 我懶呀…容我quote番自己唔洗再寫多次…因為呢篇都大約講晒我想講o既o野…


http://appledaily.atnext.com/template/apple/catkeycol.cfm?&iss_id=20071020&sec_id=462&showcat=7371330

伍 晃 榮 爆 出 台 慶 驚 喜

11 月 , 台 慶 月 , 適 逢 40 周 年 台 慶 , 無 綫 推 出 一 系 列 特 備 節 目 , 與 觀 眾 一 起 緬 懷 過 去 的 光 輝 歲 月 。 打 頭 炮 的 是 鎮 台 節 目 《 歡 樂 今 宵 》 的 復 刻 版 《 再 會 歡 樂 今 宵 》 , 旨 在 重 溫 過 往 多 個 經 典 環 節 及 人 物 , 連 節 目 名 稱 也 是 由 「 晚 安 歌 」 的 第 一 句 歌 詞 「 歡 樂 今 宵 再 會 」 重 組 而 成 。 無 綫 愛 將 崔 建 邦 爬 完 玉 珠 峰, 立 即 歸 隊 與 台 柱 汪 明 荃 及 鄭 裕 玲 擔 任 主 持 , 以 證 其 地 位 沒 有 被 另 一 愛 將 鄧 健 泓 取 代 。 不 過 沒 有 了 肥 姐 的 EYT , 總 像 欠 缺 了 些 甚 麼 , 她 的 招 牌 笑 聲 , 彷 彿 成 了 EYT 的 一 種 特 徵 。

掃 街 茂 玩 集 體 回 憶

經 典 環 節 如 「 怪 招 」 、 「 多 咀 街 」 、 「 阿 茂 正 傳 」 等 加 入 新 元 素 後 重 現 眼 前 , 還 有 人 人 也 玩 過 的 「 幸 運 星 」 遊 戲 , 並 邀 請 多 位 EYT 老 臣 子 如 夏 雨 、 李 添 勝 及 羅 蘭 分 享 扮 演 經 典 角 色 的 心 得 及 趣 事 , 大 玩 集 體 回 憶 。 舊 瓶 新 酒 , EYT 雖 然 經 典 , 亦 曾 陪 伴 過 不 同 年 代 的 你 和 我 成 長 , 但 時 代 已 不 同 , 同 樣 的 環 節 現 在 再 看 , 坊 間 評 語 是 又 悶 又 out , 加 上 一 眾 新 演 員 亦 欠 缺 火 候 , 搞 的 笑 完 全 不 好 笑 , 娛 樂 性 遠 不 及 《 味 分 高 下 》 。 若 不 急 謀 對 策 , 相 信 真 的 是 「 歡 樂 今 宵 再 會 」 了 !

反 而 另 一 個 為 慶 祝 40 周 年 台 慶 而 籌 備 的 特 備 節 目 , 看 了 一 集 已 教人 驚 喜 萬 分 ! 說 的 是 11 點 檔 的 新 聞 部 特 備 節 目 《 新 聞 話 事 . 人 》 。 由 以 生 鬼 手 法 去 報 道 體 育 新 聞 而 闖 出 名 堂 的 伍 晃 榮 , 主 持 這 個 回 顧 新 聞 部 40 年 發 展 的 節 目 , 可 謂 最 適 合 不 過 。 他 一 向 有 觀 眾 緣 , 主 持 節 目 亦 能 做 到 莊 諧 並 重 , 加 上 在 新 聞 部 多 年 , 與 很 多 主 播 也 合 作 過 , 由 他 與 魏 綺 珊 、 毛 孟 靜 、 袁 志 偉 、 方 東 昇 、 葉 雅 媛 等 多 位 不 同 年 代 的 新 聞 從 業 員 暢 談 採 訪 經 歷 , 感 覺 親 切 亦 新 鮮 。

揭 新 聞 部 神 秘 面 紗

印 象 中 無 綫 絕 少 有 這 類 訪 問 新 聞 報 道 員 的 節 目 , 就 是 因 為 神 秘 , 令 觀 眾 更 有 興 趣 去 了 解 他 們 的 一 切 , 這 些 「 另 類 偶 像 」 , 可 能 比 藝 人 擁 有 更 多 「 粉 絲 」 。 這 個 特 輯 能 揭 開 他 們 的 神 秘 面 紗 , 還 爆 出 很 多 鮮 為 人 知 的 採 訪 秘 聞 , 如 毛 孟 靜 當 年 往 採 訪 桂 林 空 難 大 罵 公 安 的 「 趣 事 」 及 各 台 記 者 搶 新 聞 時 爭 相 「 扑 咪 」 的 情 景 。

幾 位 久 違 了 的 主 播 風 采 更 勝 當 年 , 相 比 近 年 的 「 明 星 主 播 」 更 具 台 型 及 風 範 , 他 們 才 是 真 正 的 經 典 ! 美 中 不 足 的 是 半 小 時 的 節 目 真 的 很 不 夠 喉 , 每 位 主 播 的 訪 問 時 間 不 足 十 分 鐘 , 相 信 觀 眾 寧 願 看 這 個 充 滿 驚 喜 的 真 正 40 周 年 巨 獻 , 多 於 十 足 鬧 劇 的 《 再 會 歡 樂 今 宵 》 。

撰 文 : 芒 姐


上個禮拜第一集已經好好睇, 好似話會有一連四集! 好少可會有呢d關於新聞部的特備節目, 仲要係訪問d主播, 幾有趣! 仲要係有好多舊片睇o既回顧節目, 我最鍾意! 好似早陣子o既“光影流情”咁, 又係有好多舊香港片段睇…最buy呢d!

唔係睇呢個節目, 都唔知以前有“駐新界記者”…我真係聽都未聽過, 又係反映到香港當年的社會…“駐新界”就好似“駐北京”, “駐上海”咁遙遠!

呢d先係40周年巨獻嘛…咩“再會歡樂今宵”真係要行埋一邊! 上面已經寫得好“厚道”o架喇, 費事踩得太盡! 其實真係只得一個形容詞: 悶爆! 真係悶到無人有, 又out到無人有…古老當時興, d gag真係out到爆! 仲要d新演員又無料到, 完全捉唔到做喜劇的節奏…姚嘉妮都還可以, 但係譚小環, o靚妹李綺雯同埋李思欣真係唔該晒! 尤其係李思欣, 佢連講對白都仲係窒o下窒o下…佢3年前被選中做“四葉草2”三姐妹其中一個, 雖然係最唔靚o個個, 但我反而係比較buy佢, 因為做戲比較自然, 同埋感覺有性格d! 但係三年過去, 佢反而好似愈做愈退步, 仲有唔知點解個樣怪o左好多? 係似鄭文o個隻怪…係咪又係箍o左牙? 但係點解d牙反而仲哨o左…總之好怪啦! 但係反而呢期無綫又力捧佢喎!

其實寧願佢齋播舊片段, 玩o下集體回憶, 都好過依家咁睇完舊片又要重新演繹多次, 仲懶係話加入2007年的元素, 但感覺更格格不入同埋更out! 當年的笑話/環節用於今日, 係完全唔work o架, 反而你當重溫舊片段咁睇都好d!

“再會歡樂今宵”成為40周年台慶的大笑話, 真係不如早d cut o左佢, 將叫好又叫座o既“新聞話事‧人”提早播, 做足一個鐘好過啦…呢個節目好睇咁多!

Wow, 仲有, 居然有人upload o左呢個歷史時刻…2007年10月8日 - 亞洲電視在節目中轉台徽的一刻…oh, 真係要留住這一刻喇…