2011年3月2日星期三

3-2(wed) 楓華真的再現了~~~

2010年10月11日…芒姐講過: 如果ken choi真係開演唱會, 我第一個買飛支持佢囉!…估唔到, 不出5個月, 我的願望真的成真!!! 你真係唔好睇少從前的紅唇王子囉…人哋一開個唱, 居然一場賣晒, 加開第二場都賣晒…依家加到三場囉…等d人仲笑人哋! 你都唔知人哋八十年代幾咁紅!

雖然我都不得不承認, 最初我都低估咗楓華的吸引力…我估到佢會有唔少支持者, 除咗佢八十年代的一班妹妹仔fans, 仲有一眾本身熱愛八十年代的fans, 又或者懷舊的朋友, 但我真係估唔到會好賣成咁…開賣後一日倒, 我去到tom lee, 諗住買最平飛啦 (我諗住實有啦啩, 連chi lam都未賣晒)...點知, 一去到個姐姐已經話hk$180同hk$280都賣晒, 得番hk$380...我忍唔住o係個counter笑咗出嚟大叫: "唔係呀化? 咁好賣?!"...sorry, 真係失禮晒...楓華, 我低估咗你!!!

好彩今次的主辦單位係有情有義的money姐…咁既然買唔到最平, 就買最貴飛支持吓楓華啦…畢竟佢d舊歌真係幾好聽….even佢2000年o既"楓華再現演唱會"我都有買飛去睇…可知我幾咁支持!!! (眾所周知, 又或者可能你唔知…芒姐由diaryland搬過o黎blogspot幫呢個site改名時, 係inspired by楓華呢個演唱會名囉…wahahaha…:p)

好期待呢…三月仲有好多八/九十年代歌星的“懷舊演唱會”…鄭伊健, 周慧敏, chi lam, 仲有楓華, 差不多個個禮拜都要去紅館走一趟囉…不過好興奮呢…事關大家都知芒姐除咗係電視精, 仲係一個演唱會精…:p



節錄吓呢段蘋果報導支持吓楓華哥哥先…


娛圈 360:蔡楓華風華再現

51歲的蔡楓華 3.26重踏舞台舉行演唱會,日前他出席個唱記招,黑超透出一點傲氣地說:「我係搵食,唔係乞食,記住我呢句話。」 80年代初,紅唇王子蔡楓華紅爆,橫行歌影視播四棲,跟張國榮和陳百強三分天下雄霸偶像界; 85年蔡楓華在《勁歌》季選中以「一剎那光輝唔代表永恒」形容張國榮,自此光環消失,歷盡 26載浮沉起跌才終極回歸樂壇。燶華已過,《絕對空虛》勢必風華再現。 撰文:夏琴

船長起錨

港台《香蕉船》是全港首個直播兒童節目, 70年代末第一代的《香蕉船》由蔡楓華掌舵,他披帥氣船長制服,以船長哥哥身份亮相,香蕉姐姐是靚 DJ鄧藹霖,兩人在假船上唱兒歌玩遊戲細路,節目大受歡迎。主題曲「香蕉變出香蕉船,船上面有一排歡笑臉……人人話那彩虹香蕉變。」如今再聽百般滋味在心頭。
青春偶像

80年代楓華霸氣初現,多得麗的經典劇《IQ成熟時》帶挈,與鍾保羅、鄧藹霖和莊靜而齊齊升呢香港第一代偶像劇元祖。蔡楓華劇掂歌更掂,「每次我寫新詩,費盡勞力心思……」講盡當年少男少女靠情信示愛的真實面。




又係時候再重溫吓喇…



Oh…12點幾tbb無啦啦重播套陳年舊劇“駁命老公追老婆”!!! 呢套應該未o係翡翠台播過…謝天華+郭羨妮+方中信真係全部呢期都啱啱有劇o係黃金時段上過…咁啱得咁橋…大收宣傳之效! 郭羨妮o個期肥d飽滿d (雖然個嘴畫得怪咗d)真係靚好多…原來好多時真係唔係瘦先好睇! 唐寧o個時都好靚囉! 個劇情雖然又係o個d胡鬧嘢, 但好似仲好睇過黃金時段o個d劇…:p

頭先睇睇吓仲有馬國明做”茄喱啡”, 又係做d類似”律政1”的衰人角色…馬明依家真係好樣咗好多…人紅自然靚真係一個不變的定律!!!