2007年5月4日星期五

5-4(fri) 芒姐@蘋果 (5月號之一) + 五四運動

電 視 撈 飯 (2007-05-04)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070504&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7066016

無 綫 靠 害 崔 建 邦

《 向 世 界 出 發 2 》 終 於 播 畢 , 口 碑 及 迴 響 雖 不 及 上 一 輯 , 但 也 不 失 為 本 年 度 其 中 一 個 最 佳 的 資 訊 性 節 目 。 緊 接 其 後 是 內 地 製 作 的 《 一 生 為 奴 》 , 演 員 全 是 內 地 大 卡 士 , 不 過 香 港 觀 眾 對 他 們 卻 不 大 熟 識 , 但 內 地 製 作 的 歷 史 片 集 一 向 有 水 準 , 在 香 港 亦 有 一 定 的 捧 場 客 , 不 過 年 輕 人 對 此 劇 相 信 興 趣 不 大 , 放 於 十 點 半 檔 頗 為 穩 陣 。

而 能 夠 吸 引 年 輕 人 的 , 相 信 是 兩 周 前 開 始 播 映 的 台 灣 偶 像 劇 《 白 色 巨 塔 》 。 無 綫 安 排 於 周 六 及 周 日 一 連 兩 天 播 映 , 令 缺 乏 耐 性 的 年 輕 人 不 用 吊 癮 吊 那 麼 久 , 亦 是 明 智 之 舉 。 同 樣 放 於 周 末 播 映 的 《 愚 樂 I Love U 》 , 原 本 是 特 別 為 愚 人 節 炮 製 的 應 節 節 目 , 因 播 出 後 反 應 不 俗 而 添 食 。 其 實 這 節 目 內 容 乏 善 足 陳 , 整 蠱 嘉 賓 的 招 式 亦 司 空 見 慣 , 令 人 想 起 十 多 年 前 由 吳 耀 漢 主 持 的 亞 視 經 典 整 蠱 節 目 《 搞 搞 震 》 。 是 否 因 為 I Love U Boyz 的 受 歡 迎 程 度 , 已 到 達 凡 由 他 們 主 持 的 節 目 , 年 輕 人 均 非 看 不 可 的 地 步 ? 否 則 我 真 的 想 不 到 為 何 這 節 目 也 有 添 食 的 餘 地 ?



《 勁 歌 》 沒 落

上 周 六 舉 行 的 《 勁 歌 金 曲 優 秀 選 》 , 已 變 成 例 行 公 事 , 無 綫 更 事 先 講 明 「 唔 到 冇 獎 」 的 遊 戲 規 則 , 出 席 的 紅 歌 星 卻 寥 寥 可 數 。 回 想 起 八 、 九 十 年 代 , 《 勁 歌 季 選 》 可 算 是 樂 壇 盛 事 , 可 惜 近 十 年 , 季 選 的 收 視 已 一 蹶 不 振 , 無 論 唱 片 公 司 、 歌 手 、 fans 、 甚 至 無 綫 本 身 , 對 此 節 目 均 不 甚 重 視 ; 年 前 更 由 每 季 一 度 變 成 現 時 一 年 舉 行 兩 至 三 次 的 優 秀 選 。 其 實 年 前 無 綫 曾 對 音 樂 節 目 進 行 大 改 革 , 邀 請 歌 手 之 中 口 才 比 較 了 得 、 反 應 亦 較 快 的 何 韻 詩 擔 任 《 勁 歌 金 曲 》 主 持 一 職 , 更 即 場 與 其 他 歌 手 jam 歌 , 一 度 令 節 目 再 次 變 得 有 聲 有 色 。 可 惜 過 了 一 陣 子 , 新 鮮 感 不 再 , 阿 詩 亦 離 開 了 《 勁 歌 》 , 往 後 的 崔 建 邦 與 at 17 更 是 無 能 為 力 。 崔 建 邦 雖 然 是 無 綫 近 年 最 受 力 捧 的 新 進 主 持 , 無 論 《 勁 歌 金 曲 》 、 《 東 張 西 望 》 、 《 娛 樂 直 播 》 甚 至 一 年 一 度 的 大 騷 如 《 台 慶 》 及 《 歡 樂 滿 東 華 》 , 均 見 他 的 蹤 影 。 但 是 即 使 他 靚 仔 如 黎 明 , 過 份 曝 光 亦 會 令 觀 眾 看 厭 ; 無 綫 這 樣 力 捧 他 , 反 而 是 害 了 他 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

今朝起身睇新聞, 見到為紀念“五四運動”而o係金紫荊廣場舉行o既升旗禮+儀式…但係最搞笑o既係見到方力申有份做主持!!! 小方雖然形象係幾健康討好, 但又真係唔明點解會搵佢做司儀囉…你話係奧運節目搵佢做司儀就話o者!

嘩! 呢期“溏心風暴”真係變成城中熱話, 可能係太耐無長劇出喇! D人話係明抄“季節”, 咁個background同埋d角色又係幾似o既, 成個家庭o既結構都幾似…又係有個老豆, 媽打, 衰舅父, 阿泉, 大dee, 細dee, 囡囡…但係sorry, 佢o地唔記得o左“季節”後尾係話唐家仲有個細仔, 係臨尾加碼時特登搵朝偉o黎客串做o既三dee, 同埋其實家族情仇爭產戲來來去去都係咁o架啦…我反而覺得整體感覺似“真情”多d!

呢期套劇o既氣勢真係幾勁喎, 連雜誌封面好多都係關於劇情或者劇中人, 連大契同細契都有人起佢o地底…一日係咁大契細契地契屋契樓契改名契! 依家呢d名都變埋我o既口頭禪…成日o係咁亂叫人 “大契/細契”, 仲o係office係咁唱 “講不出聲…講不出聲…”! 可能大家真係餓o左呢d長劇太耐…仲有, 阿細契真係keep得幾好, 同埋都做得幾好…超克人憎呀!

仲有, 唔知大家有無發覺呢期去廣告前d片段, 居然多o左一個係各主角o既卡通肖像…似就幾似, 但係好唔配合呢套戲o既style!

Oh, 咁o岩又o係網上睇到一段片, 都幾搞笑…1985年, 邵美琪未成名的年代在“挑戰”做舞女…