2012年4月3日星期二

4-3(tues) 2012遙遠的她@當旺爸爸 vs 1997遙遠的她@樂壇插班生

之前睇"當旺爸爸"預告見到阿yap會唱"遙遠的她", 已經即刻諗起當年林家棟o係"樂壇插班生"唱同一首歌, 又係話"血癌已帶走她"…點知成個scene都一樣咁滯, 最尾又係暈咗…hoho! 其實今次應該係特登想照炒番15年前o既"樂壇插班生"o既…但ok呀, 幾好笑!

呢兩集"超音巨聲"幾好睇喎…其實呢d劇你雖然話佢無聊, 但係放咗工睇吓呢d劇…"輕輕鬆鬆鄧梓峰"啱晒啦! wahahaha, 我學埋呢套劇的押韻娘嘢! 不過估唔到雷強居然係方醫生個老婆囉…oh!

tbb呢期好明顯係力捧緊阿“o雪o雪o雪”蕭正楠喎…呢套劇暫時最出係佢個角色…呢兩集仲俾佢唱咁多歌…尋晚一播完"遙遠的她", 我見fb/微博都有好多人談論佢! 不過佢係唱得幾好o既! 上位在望!



2012遙遠的她@當旺爸爸 vs 1997遙遠的她@樂壇插班生



仲有"天與地"家明(張景淳)o係"超音巨聲"唱'紅蝴蝶"…又係唱得幾好!



嗰日無意中睇到, 原來依家朝早6點重播“卡拉屋企”…呢套又係經典, 當年晚晚都追…最記得, 當然係首主題曲啦…”喂, 夠鐘喇, 睇電視, 睇吓今集講乜先, 講乜先…”



明星回到未紅時...你又認得幾多個呢?