2013年9月9日星期一

9-9(mon) 重口味 + 你40歲有我咁靚先講啦~~~



呢個heading…我當然唔係話緊我呢期o既新偶像黑絲儀啦…我係想講我之前無啦啦睇咗o既一套港產片…“重口味”! hahaha!

本來諗住睇另一套戲點知無起飛…咁就陰差陽錯睇咗我聽都無聽過嘅“重口味"⋯點知ok喎, 無我想像中咁爛, 仲疑似有啲意思添! 最驚喜係居然有我好like嘅“唔該你啦張立基”…真係要唱番首“熱力似天火熱熾, 電量就似不死電池~electric girl~~” haha! 套戲仲有好多久違了o既九十年代演員, 好似曹查理, 王書麒, 孫佳君etc…同埋大量tbb演員! 其實呢套戲係包含好多九十年代o既集体回憶…當然, 要當時真係有留意電視/樂壇o既人先會get到…所以我諗戲院內majority都係唔太get! Haha!



講開“重口味”…當然要講番我近期超欣賞o既江美儀啦! 首先, 我堅係唔明…如果d人覺得馬明bb同黑絲儀嗰段“姊弟戀”係重口味 (provided that以上論點成立)…點解sam哥同holiday嗰段“父女戀”反而唔重口味呢? Haha!

尋晚大結局咁多段, 依然係head姐同阿roy嗰段最好睇! 雖然…搽白個頭嗰part未免係灰諧, 但尚算sweet…同埋佢兩個o個條線的確係全劇寫得最好嗰段(尤其當你睇完江美儀以下嗰段主場新聞訪問)!

同埋我都要讚下個結局至少有d新意, 唔係“cctvbbq”或“全體出動跳起yeah”或”n年後”…而係 “cool魔@銀河唯一的秘密”…:p 起碼叫做有d新意, 雖然我唔介意佢更突破, 例如6億隻triangel一齊喺停機砰跳起再唱“天氣不似預期 x 雲外看新生趣”!

講番我新偶像先…以下呢段訪問, 如果你真係仲未睇…我要推介你立即睇! 型到呢! 美儀bb keep得好不在話下…說話有自信, 一矢中的…知性女性的確特別吸引! 同埋我想話 (雖然已經話咗n次)…黑絲儀真係幾似sammi!

佢句: “你40歲有我咁靚先講啦!”…實在太屈機! 型到喊…我要俾1000000個likes!

金句王江美儀:「你地40歲有我咁靚先講啦~」

江美儀同馬國明係《衝上雲霄II》裏面嘅激情戲播出之後,好多觀眾稱江美儀「重口味」。如今江美儀本人首次係主場新聞現身說法,親自解釋劇中Head姐同Roy嘅關係。

部份金句如下:

1.我唔明點解「江美儀 = 重口味」

2.未播出街,你地就話唔好,哇你叻過我噢!我都唔知好唔好!

3.Honestly,邊個行埋(Head姐呢個角色)都係死啊,因為係馬國明。

4.40歲無眼紋係咪要驚呀?

5.我唔怕話被人聽,因為我要接受呢個事實,我就係42歲啊嘛。

6.我成日都同d後生女講,不如等你地40歲後照下鏡睇有冇我咁靚先講啦!