2010年5月8日星期六

5-8(sat) 還看今朝

嘩…前兩日深夜開電視無啦啦見到亞視重播“還看今朝”…仲要咁o岩俾我睇到第一集! 當年首播引起好大迴響…不過我當時未識欣賞! d演員都幾吸引…黃日華, 任達華, 米雪, 吳啟華, 翁虹, 伍詠薇...值得睇呀!

仲有施明對孖仔李泳豪同李泳漢佢o地細個時o既演技真係幾好, 唔知點解大o左反而平平無奇…當年話同阿嬌有宿世姻緣 (勁驚~~~:p) o既大孖泳漢細個其實幾靚仔, 至於80年尾./90年代初其中一個最紅o既童星細孖泳豪…佢d戲其實真係幾好…點解大o左反而要做“茄喱啡”?! 命運呢d o野有時真係好作弄人!

呢期tbb套新劇“掌上明珠”我只係larp過少少…其實應該都ok o既, 不過唔係我鍾意o既劇種…有d似“姻脂水粉”o個隻…但d演員其實我係想睇o既! 至於蔡少芬套“飛女正傳”…真係胡鬧o左少少…我有企圖去睇吓, 但唔係十分吸引到我…只能夠係咁飛o黎睇!

嘩…睇節目表下星期四凌晨12點檔開始重播“天地豪情”…oh, “家咩姐?!??!! 我姓甘o架~~~!”