2006年6月7日星期三

6-7(wed) “最想非禮女藝人”

繼“巴士阿叔”之後, 呢幾日搞到滿城風雨o既商台架勢堂“最想非禮女藝人”事件都算經典! 講真, 其實我一向都唔係太buy森美小儀 (即係ok啦, 但唔係時下青年覺得咁好笑咁正…我覺得好一般囉! 同埋唔該森美唔好扮型囉!)….不過今次事件, 我又覺得社會人士o既反應有d小題大造…當然係唔鼓吹呢種行為, 但明知係搞o下gimmick, 又需唔需要搞到咁大呀?!

依家又要停播節目, 又停佢o地職兩個月…我又覺得唔洗囉! 佢o地o既行為係有d唔恰當, 但道o左歉咪算囉! 最正都係亞視囉…反應奇快…尋晚無啦啦整o左個“全城熱話之電台投票風波”節目去剖析呢件事, 仲要放o係十點半時段, 對正無線o既”15/16”, 邪住o個兩位主持…好抵死! 不過整個節目真係悶到呢…仲要搵埋三五七個所謂“專家”去o翕d你我都o翕得出o既”性別歧視”等言論, 再搵埋律師去講解”非禮”o既定義…都頗為無聊, 極奇小題大造!

真係不得不佩服香港人o既“快”…除o左亞視即刻整o左個咁o既節目, 無線亦好快咁諗到搵正牌阿叔同林敏驄o係巴士拍o左段宣傳無線世界盃o既片段…真係有諗頭! 仲有好多其他廣告都即刻用呢條橋…真係不得不寫個“服”字!

呢期d電台都算黑…繼商台“架勢堂”風波, 今日睇新聞仲勁, 話港台幾個dj俾icac拉o左…包括何重恩, 拿拿淋, 仲有我不嬲最頂唔順o既kawaii…佢雖然面目可憎, 但又唔似會做埋d咁o既o野呀?!

另一個超精彩節目係逢禮拜二張玉珊博士o個個“修身堂秀出美麗人生2006”! 好好笑呀呢個節目, 連d同事都熱烈討論! 其實年年我o地都會o係度講呢個節目, 因為實在太好笑, 太精彩! 每次都有新花神, 新驚喜!

今集個肥哥哥都幾搞笑…佢本來係個光頭阿叔, 減完其實都不太得, 但懶係幫佢重新執過個image, 一日到黑lup住頂帽, 再懶型咁雙手插袋…好搞o野! 跟住仲要搵個什麼“2005年最受歡迎修身主角”阿蕙同佢扮情侶, 幾十歲人著埋d學生裝…真係好難受! 之前睇報紙話呢個姐仔將會被張小姐力捧, 係佢用o黎取代欣宜o既秘密武器…咁呢位姐仔又係幾靚o既, 皆因佢就算好肥時都已經覺得佢幾好樣! 但係我記得佢上年好似係同個男友一齊修身話要準備結婚 (唔知有無記錯?), 點知修完身大家反而拜拜o左…個男友應該好後悔同佢去修身…哈!

跟住每次d主角最尾都一定會睇到喊, 連今集個男仔都要喊…最後再一定加句: “多謝張小姐”…一式一樣, 但趣緻呀!

連個做o左n輯o既什麼修身顧問mylene, 專係教人唔知咩bmi, 水份, 卡路里o個個呢…都變o左明星, 人人都識佢…有人o係中環見到佢, 仲懶巴閉咁o既樣!