2012年10月4日星期四

10-4(thurs) 廖碧兒撻著蘇永康?!


黎明樂基兒宣佈離婚…所以話, 娛樂新聞從來也是空穴來風…傳得出o黎已有七成真, 傳足幾個禮拜的,一定唔會假得去邊!

但…點都唔夠右上角單新聞爆…廖碧兒撻著蘇永康! 感覺上佢兩個好九唔撘八…世事永遠都係咁無奇不有!

而廖碧兒佢個舊朋友陳豪⋯電話響喎!哈哈…可能係bernice打緊俾佢…哈哈! 至於呢套"天梯", 我只係睇咗頭兩集…感覺略悶…但個真實故事本身好ok o架嘛…希望之後會好睇d, 唔好o徙咗個故仔!


至於新o個套"雷霆掃毒"…ok o既, 一貫的tbb警匪+紀律部隊劇集…其實唔差得去邊! 不過暫時都只係睇咗頭幾集, 睇多d先再講!

但我想講, 有一個妹o係近期好多套劇都見到佢, 叫林秀怡…佢做得幾好喎! 我諗番先記得o係幾年前有套劇好似佢係做一個大肥妹, 我以為佢一直都係咁肥, 原來當時佢係特登增肥去拍o個部戲…ok喎, 妹!


嘩哈哈…多得"溫哥華匿名人"的留言, 如果唔係我真係唔知道"再生緣"經典組合再現呢個消息! 眾所周知我當年有幾咁鍾意睇"再生緣"(如果唔知可以睇吓呢度...), 亦因為睇完"再生緣"開始好like林峯同葉璇 (仲要睇番當時我真係好唔like馬明…直至06年台慶我先徹底對佢改觀)...oh, 咁就十年喇! 時間過得實在可怕地快!

"葉璇林峰十年後再牽手 《紫釵奇緣》將開機

由小馬奔騰、博海影視、文化中國三家影視巨頭聯手打造,葉璇擔綱製片人並主演的大型古裝電視劇《紫釵奇緣》即將於10月上旬開機。該劇籌備初期,男主角的人選被片方列為高度機密,令外界猜測紛紛。近日,片方終於宣佈,香港一綫當紅小生林峰將出演劇中男主角“納蘭東”一角。這也是繼葉璇離開TVB後,兩人闊別十年的首度合作。繼《雲海玉弓緣》、《再生緣》後,葉璇與林峰在新劇《紫釵奇緣》中的這次合作可謂是“緣”定三生。"

十年後雖然佢兩個都變咗好多…但有得睇番呢個組合, 又的確係回憶返埋o黎…情意結來的! 經典再現, 好期待啊!