2013年11月16日星期六

11-16 (sat) 最佳女主角

"最佳女主角"終於做完…完全食唔到舊年"最佳男主角"條水, 迴響差好遠…原來再一次證明, 見好真係應該收! 基本上係訪問得太濫, 搵咗太多嘉賓, 感覺有d亂, 有d甚至係只得一集…有幾位就好明顯香港人唔會有興趣睇佢訪問! 大部份嘉賓講o既內容喺雜誌已經睇過二千次…尤其kelly真係幾悶 (又要再重申, 我係ok kelly人品的, 但佢個人堅係悶)…最好睇o個幾集真係袁詠儀, 葉玉卿, 羅蘭姐…同埋劉嘉玲…因為佢哋自己本身肯講嘢! 芷珊姐姐的訪問技巧…真心見底 (再次利申: 我由細到大都幾ok芷珊姐姐的…不過佢訪問堅係無技巧…同埋真係不能再碌大眼講: “真係o架?!")

下個禮拜10:30上的"三個小生去旅行"…反而幾吸引喎! 修哥八十幾歲仲好精靈, 仲要不停寸阿謝老四, 好搞笑…!

“on call 36小時2”…都好似無上一輯咁好睇! 我當然唔係講寫唔寫實…因為我從來都話劇集寫唔寫實唔係影響佢好唔好睇o既關鍵…而係內容有唔有趣嘛! 8:30同9:30兩線都乏味咗!

同埋, 我堅係想睇阿叻@“萬千熄機賀台慶”最後會點收科...hahaha!