2014年1月7日星期二

1-7(tues) salute to my idol…sir run run shaw a.k.a. UNCLE 6!!!

呢篇純粹寫給我偶像6叔…紀念吓呢位偉人! 其實絕對唔係誇張, 亦唔係d人為咗riprip…6叔的確係我們一眾電視精的偶像…無佢邊有tvb, 邊有電視撈飯的年代? 你可以唔like現在的tbb, 6叔對香港, 甚至全球華人社會電視及電影業的貢獻…我相信無人會質疑! 曾經, tvb生日 (亦即係6叔生日) 緊要過我自己生日, 1119日喺一眾電視迷心目中的份量, 唔駛我講啦…而1119日對本人o既多重意義, 亦都喺呢度講咗n, 所以唔會再重覆…總之, 6, 就無今日o既芒姐!
亞視歲月留聲台係時候重播番“影城大亨"以懷念六叔啦!

仲有, 原來今日另一位資深電視/戲劇界人物何偉龍都過咗身…"城市故事"嘅蘇忠...八十年代電視精無理由唔記得!!! 佢做蘇忠呢個角色入型入格到我細個淨係識佢叫蘇忠!