2007年7月3日星期二

7-3(tues) 網上後花園

o係太陽報專欄睇到一篇文章…十分有共鳴, 一定要post出o黎同大家分享o下:

**************************************************************

網上後花園
30/06/2007
文: 黃擎天


一人有一個部落格,像小屋的後花園,歡迎四海之內的網友進來小休,聊聊天。

惟有三種人請勿內進,一是賣廣告者,通常是傳銷或祈福黨,遇之封殺勿論,從此對方留言不得。

第二種是網絡的登徒浪子。他很寂寞或很想成名,巴不得別人拜訪其部落格以增人氣,卻隨便踐踏人家的後花園,掛上廣告牌,大言不慚說:「借個位來賣廣告。」明知故犯,猶厚臉皮賣花讚花香,簡直惡心。

登徒浪子另一招式,是不厭其煩在人家的部落格留言,牛頭不搭馬嘴,想跟網主做朋友云云。你不理睬他,他便反轉豬肚,冷嘲熱諷一齊來,像隻非要吃到天鵝肉的蝦蟆。硬銷自己或以文字污染人家的後花園,都是惹人討厭的行為。合則來不合則去,不要動輒假借友誼之名勾三搭四。每個人都有交朋友的自由,你憑甚麼認為,我非交你這個朋友不可?小店地方淺窄,家徒四壁,謝絕登徒浪子浪女。

第三種人是道德重整會主席,像魔主,打正旗號儆惡懲奸,到處捉字蝨,掀起江湖風雨。天啊,自由社會人各有志,河水和井水何必侵犯對方。遇到這種無理謾罵者,必須把他們遞解出境,不准再踏入後花園半步。

禮多人不怪,網上世界也要講禮儀。想當個不討人厭的網友,語言宜溫婉。發表相反意見是可以的,但不要以為愚見是金科玉律,非要拗贏別人不可。

最喜歡的朋友是這一種:你天天駕臨寒舍,留下半片雲彩,我怎會視而不見。也許,你不知道,日久會生情,每天我靜靜坐在石上,等待你的腳步。

**************************************************************

講開blog…其實呢排都有研究o下唔同o既blogs, 睇o下如果想搬屋, 有邊度係好去處?! 其實blogspot都唔係太差o既, 同埋用慣o左唔洗再適應過…正所謂上屋搬下屋, 都會唔見一籮穀o架嘛!

不過呢度有o野唔好, 就係成日都有內地o既讀者投訴時不時會封o左個site, 同埋我個人認為感覺唔夠地道, 唔夠local…所以都有去explore o下唔同o既sites, 例如試o下開o左個呢期最多香港人用o既yahoo blog, 不過只係試用裝! yahoo係夠local喇, 仲要login先可以留言, 咁樣起碼可以知道自己同邊個講緊o野嘛…但係就無咩functions可以用, 個個blog都好似一式一樣咁…想擺o下唔係yahoo o既link又唔得 (唔排除係我唔識用), 連我擺o左4年o個個蘋果都好似唔擺得落去…咁好麻煩喎! 放youtube的video得唔得o既呢? 即係擺個embedded video, 而唔係淨係條link呢…oh, 我太蠢喇! 除o左yahoo blog, 大家仲有咩推介呢?

呢期“同事三分親”居然係播陳自瑤+蔡淇俊+梁政珏o個段三個戀, 仲要係講yoyo俾佢兩個好朋友呃住, 又係成為受害者…真係唔知攞景定贈興? 仲要同陸哲一齊拍, 都好尷尬喎! 套劇cast阿陸哲去扮純情少年, 仲要o係呢件事再次爆出o黎o既時候上佢o地呢段…真係十分無說服力! 影d咁o既相都算啦, 仲要錄落手機, 跟住仲要唔見埋…真係靠害! 正如細個成日聽到d先生鬧d小朋友:“咁鍾意玩, 玩自己個頭啦!”

睇節目表, 原來星期三晚深夜三點幾開始重播萬子哥o個套“笑傲在明天”…oh, 自從90年都無睇過呢套劇, 又可以睇o下喎! 好似都有好多外景片段添…!