2007年3月26日星期一

3-26(mon) 林珊珊vs陳百強

呢排講開陳百強, 居然咁o岩蘋果又連載緊林珊珊講danny仔o既o既文章…都幾好睇! 估唔到佢o地咁有冤緣…同埋佢(o地)首“戀愛預告”亦都真係好好聽, 咁多年去k都成日唱!


柔 情 倜 儻 啓 情 竇
珊 珊 來 詞 : Danny 真 正 的 白 馬 王 子

口 述 : 林 珊 珊   筆 錄 : 張 止 寒

第 九/十 話 : 陳 百 強


那 是 我 人 生 第 一 個 最 難 忘 的 晚 上 , 中 學 三 年 級 時 , 我 第 一 次 出 席 母 校 瑪 利 諾 搞 的 ball , 興 奮 得 不 得 了 , 媽 咪 驚 我 去 識 男 仔 , 因 為 有 很 多 男 拔 萃 、 喇 沙 的 學 生 出 席 , 其 實 我 最 開 心 是 可 以 着 靚 衫 和 跳 舞 , 根 本 沒 想 過 識 男 仔 。

曾 幻 想 嫁 給 他 那 晚 我 在 舞 池 跳 舞 時 , 有 一 個 男 孩 子 走 過 來 跟 我 說 「 你 跳 得 幾 好 」 , 那 個 男 孩 就 是 陳 百 強 ( Danny ) , 第 一 眼 看 到 他 , 我 感 覺 原 來 世 界 上 真 的 有 白 馬 王 子 這 回 事 , 他 整 個 人 好 像 會 發 光 , 我 記 得 他 穿 了 西 褲 、 布 鞋 , 非 常 有 書 卷 味 , 於 是 那 晚 我 不 停 地 跳 , 他 到 哪 裏 我 就 跳 到 哪 裏 , 後 來 知 道 , 陳 百 強 有 一 個 親 戚 是 瑪 利 諾 的 學 生 , 他 當 晚 被 邀 請 做 partner 。 那 時 他 剛 奪 得 流 行 歌 曲 電 子 琴 大 賽 冠 軍 , 還 未 正 式 入 娛 樂 圈 , 但 偶 爾 會 在 《 歡 樂 今 宵 》 唱 歌 , 從 此 以 後 , 我 就 開 始 留 意 他 。

做 DJ 時 , 我 偶 爾 會 看 到 Danny , 他 是 新 晉 歌 手 , 我 向 監 製 說 想 訪 問 陳 百 強 , 拿 到 電 話 後 , 我 猶 豫 了 一 個 小 時 是 否 應 該 打 電 話 , 我 怕 被 拒 絕 , 後 來 成 功 和 他 做 了 訪 問 , 我 問 他 是 否 記 得 我 , 他 說 「 我 記 得 自 己 去 過 呢 個 ball , 但 唔 記 得 有 讚 過 任 何 人 喎 」 , 雖 然 這 個 回 答 令 我 有 少 許 失 望 , 但 可 以 和 他 講 話 , 已 很 足 夠 。

那 時 候 我 幻 想 過 將 來 嫁 給 他 , 又 幻 想 住 在 他 家 旁 邊 , 即 使 他 不 喜 歡 我 , 也 可 以 做 朋 友 。 一 年 中 秋 節 我 要 去 中 文 大 學 表 演 , 壓 軸 表 演 嘉 賓 是 陳 百 強 , 導 演 張 文 新 說 想 搞 創 新 , 送 一 份 大 禮 給 Danny , Danny 唱 歌 的 時 候 , 我 被 裝 進 一 個 紙 盒 推 出 場 後 突 然 彈 出 來 , 然 後 跟 他 合 唱 英 文 歌 《 Danny song 》 。 因 為 這 次 表 演 , 華 納 唱 片 高 級 行 政 人 員 吳 正 元 聯 絡 我 , 說 我 歌 唱 得 不 錯 , 問 我 想 不 想 做 歌 手 , 我 只 問 了 一 個 問 題 , 「 陳 百 強 係 咪 呢 間 公 司 o架 」 , 知 道 是 同 一 公 司 後 , 甚 麼 條 件 都 不 用 談 , 就 簽 了 五 年 約 。

夢 想 成 真 約 會

我 對 Danny 是 典 型 的 歌 迷 心 態 , 因 為 工 作 上 要 播 歌 的 關 係 , 以 前 師 傅 總 教 我 們 要 和 歌 手 保 持 距 離 , 公 還 公 、 私 還 私 , 後 來 我 和 他 多 了 接 觸 , 所 有 唱 片 都 有 他 的 親 筆 簽 名 , 我 已 經 很 滿 足 。 記 得 第 一 次 真 正 的 約 會 , 他 約 我 去 看 電 影 《 媽 咪 先 生 》 , 我 興 奮 地 打 開 衣 櫃 , 不 知 道 穿 哪 件 衣 服 , 最 後 選 了 牛 仔 褲 襯 皮 褸 , 然 後 飛 撲 去 翡 翠 明 珠 , 深 怕 他 要 等 我 , 但 去 到 時 他 已 經 在 場 , 我 沒 有 遲 到 , 是 他 早 到 了 , 我 以 為 那 天 看 戲 有 很 多 人 , 想 不 到 只 有 我 和 他 倆 , 那 天 我 根 本 不 是 看 戲 , 而 是 在 看 他 , 不 時 偷 看 他 , 心 裏 想 , 天 主 對 我 真 是 太 好 了 , 不 知 道 我 前 世 做 了 甚 麼 好 事 , 今 世 可 以 夢 想 成 真 , 事 後 我 不 敢 講 給 別 人 聽 , 怕 人 家 不 相 信 , 只 告 訴 了 倪 秉 郎 , 他 和 Danny 很 熟 , 可 以 分 享 , 他 問 我 們 「 之 後 有 冇 飲 嘢 」 , 我 遺 憾 地 說 沒 有 , 看 完 戲 就 走 了 。

陳 百 強 有 才 華 、 有 品 味 , 是 第 一 個 戴 粉 紅 色 手 錶 、 穿 紫 色 V 領 衫 的 男 孩 , 當 我 知 道 他 最 喜 歡 的 顏 色 是 紫 色 以 後 , 從 此 紫 色 也 成 為 我 的 最 愛 。 fans 向 來 是 花 心 的 , 但 陳 百 強 是 我 的 最 愛 , 他 的 聲 線 不 是 最 好 的 , 但 他 的 歌 聲 有 獨 特 的 感 情 和 感 覺 , 他 與 生 俱 來 的 音 樂 細 胞 、 對 顏 色 的 敏 感 度 , 別 具 一 格 的 穿 衣 風 格 , 帶 點 歐 美 情 調 , 令 他 更 有 型 有 性 格 。 因 為 藝 術 家 性 格 , 他 為 人 比 較 憂 鬱 , 對 世 界 上 發 生 的 事 情 太 有 感 受 , 很 容 易 跌 入 煩 惱 之 中 。



(林珊珊@陳百強88存真演唱會-戀愛預告+初戀)

當 年 陳 百 強 ( Danny ) 作 曲 給 我 , 我 要 在 這 裡多 謝 Paco ( 黃 柏 高 ) , 那 時 他 管 理 唱 片 部 , 一 次 我 跟 Paco 說 「 如 果 Danny 肯 作 曲 畀 我 就 好 咯 」 , 他 說 沒 事 是 沒 可 能 的 , 我 幫 你 試 試 , 然 後 他 去 DD ( Disco ) 碰 運 氣 找 Danny , 那 時 Danny 經 常 去 DD 跳 舞 , 他 最 喜 歡 對 著 鏡 子 跳 舞 , 那 時 我 也 常 去 DD , 但 大 多 挑 選 lady's night 才 去 , 因 為 不 用 付 入 場 費 , 入 場 的 原 因 也 是 為 了 去 碰 碰 Danny 而 已 。

Paco 果 然 游 說 了 他 替 我 作 一 首 曲 , 就 是 《 戀 愛 預 告 》 , 我 還 記 得 Danny 跟 我 說 「 呢 隻 歌 一 定 hit , 我 本 來 作 畀 自 己 o架, 依 家 畀 你 嘞」 。

唱 插 曲 一 夜 走 紅

這 首 歌 還 被 電 影 《 開 心 鬼 》 用 作 插 曲 , 那 是 我 和 羅 明 珠 、 李 麗 珍 一 起 拍 的 , 這 首 歌 令 我 一 晚 之 間 走 紅 , 因 此 Danny 還 作 了 首 《 再 見 Puppy Love 》 跟 我 合 唱 , 之 後 再 有 《 曾 在 你 懷 抱 》 , 令 我 越 來 越 紅 , 也 因 為 這 兩 首 合 唱 歌 , 我 做 過 Danny 兩 次 演 唱 會 特 別 嘉 賓 , 那 時 我 母 親 跟 我 說 , 「 佢 叫 你 跳 海 你 都 會 跳 o架啦 , 你 聽 佢 話 多 過 聽 我 」 。

我 成 為 流 行 歌 手 後 , 常 會 在 記 者 會 和 宣 傳 活 動 遇 見 Danny , 但 私 下 的 聯 絡 變 少 了 , 最 大 的 原 因 , 是 因 為 我 開 始 和 李 啟 淦 ( 前 奧 運 游 泳 選 手 ) 拍 拖 , 一 次 Danny 說 「 你 掛 住 拍 拖 唔 理 我 」 , 令 我 幻 想 他 是 否 喜 歡 我 , 於 是 我 說 「 如 果 你 真 係 鍾 意 我 , 我 可 以 放 棄 佢 o架 喎 」 , 當 時 他 不 回 答 , 只 是 咪 咪 嘴 笑 。

「 舞 台 表 演 靠 想 像 」

有 一 次 做 完 演 唱 會 , 他 打 電 話 給 我 , 問 「 好 唔 好 睇 呀 」 , 我 當 然 說 好 看 , 他 說 「 問 你 都 多 餘 o既, 我 係 要 你 畀 意 見 呀 」 , 然 後 我 說 你 穿 的 大 褸 很 靚 , 但 現 在 是 夏 天 , 你 穿 一 件 這 麼 厚 的 大 褸 很 奇 怪 , Danny 就 說 「 呢 樣 o野 就 係 我 要 教 你 o既, 我 o地 做 artist , 唔 係 時 間 、 天 氣 可 以 局 限 o既, 幻 想 力 係 唔 受 邊 際 影 響 o既, 個 台 咁 遠 , 人 o地 邊 睇 到 你 件 褸 乜 o野 質 地 呀 ? 你 都 唔 識 o野o既, 舞 台 表 演 唔 係 生 活 , 呢 件 大 褸 係 用 o黎 表 達 意 念 o既, 呢 樣 o野 你 應 該 要 學 下。 」

太 執 著 情 緒 低 落

後 期 我 知 道 他 心 情 不 好 , 但 原 因 不 清 楚 , 可 能 是 因 為 他 對 自 己 要 求 太 高 , 但 又 未 能 達 到 吧 ! 其 實 他 的 成 績 向 來 不 差 , 但 他 太 執 著 了 。 我 後 來 因 為 工 作 和 拍 拖 的 關 係 , 和 他 少 了 見 面 , 有 時 我 會 幻 想 , 如 果 讓 我 有 這 樣 一 個 階 段 , 如 果 Danny 還 沒 有 離 開 , 我 要 多 點 和 他 飯 敍, 談 一 談 人 生 , 但 年 輕 的 時 候 , 大 家 都 忙 著 衝 線 , 目 標 堅 固 , 從 來 沒 有 想 過 甚 麼 是 珍 惜 眼 前 人 , 怎 麼 會 想 到 會 有 人 走 , 怎 麼 會 需 要 敍 舊 , 如 果 Danny 還 在 , 我 會 和 他 去 行 沙 灘 , 還 會 喝 紅 酒 、 香 檳 。