2007年1月24日星期三

1-24(wed) 突圍行動

TVB九點半線o個套“突圍行動”上o左兩個禮拜, 我都睇o左幾集…其實都唔差 o既, 個故事都幾緊湊, 節奏超明快, 直頭有d快得滯添…過o左十集已經講o左好多o野, 仲死o左好多人!

估唔到夏雨, 馬明全部咁快死晒…我以為佢o地係主角o黎o既添…出幾集咁快就死o左! 徐子珊呢個禮拜就已經會俾人姦…個故事去得咁快…究竟total有幾多集? 同埋套劇未免係死得人太多, d人太克人憎…米雪好鬼奸, 睇得人太嬲喇! 呢d咁heavy o既劇, 真係唔係太係我杯茶!!!

嘩! 唔睇呢套劇都無咁驚, 一睇之下見04年港姐冠軍阿徐子珊小姐真係嚇到我呀…都係o個句, 佢除o左選o個日, 真係無一日係靚o架…但都唔係咁o既樣呀嘛?! 佢個嘴真係好似唐老鴨 (真係sorry呀, donald duck!)…仲要個髮型真係好娘…點解要搞到成個村姑咁?! 最大得益者相信係另一位港姐冠軍一級豬楊思琦小姐…佢一拍埋徐子珊度, 即刻覺得佢靚o左好多!

仲有前幾個月o個對suspected手機偷伯男女蔡淇浚+陳自瑤…兩個個角色都勁克人憎…不過又好o岩佢o地做喎! 原來佢o地係因為呢套劇搭上o左, 初時仲以為係“四葉草2”添…發生o個單案件時都應該係拍緊呢套戲o既時候!

Oh, 尋晚深夜12點幾開始重播“隔世追兇”…04年首播時都好鬼死鍾意睇呢套劇…拍得幾好睇! 雖然話抄西片又呢樣o個樣…不過天下文章從來都係一大抄, 抄得好睇咪得囉! 呢d咁o既時空交錯戲, 實係好多位唔make sense o架喇…但係佢o係唔make sense之中都算make sense…都寫得唔錯o架喇! 費事重覆…quote番當年篇日記算喇…


2004-06-26:

尤其係“隔世追兇”…簡直要極力推介呀! 好精彩, 好緊湊, 好引人入勝…劇種好吸引, 劇情亦都唔錯, 演員更加演得入木三分! 郭晉安真係掂, 演技掂不在話下, 原來身手都唔錯, 個樣仲要廿年不變! 廿年前商天娥可能同佢做情侶, 依家居然要做佢呀媽!

呢套劇不停咁講番1984年, 1984年o既郭晉安已經差唔多開始參演“城市故事”, 但佢依家個樣居然可以無咩點老到…真係唔到你唔服!

仲有個劇情講番話佢要證明俾佢老豆許紹雄知佢係2004年o既人, 就話佢聽1984港姐冠軍係高麗虹, 跟住仲話一選完港姐全香港就會大停電, 然後到10點先會恢復供電!


仲有, 有一晚深夜3點幾無啦啦見到播王喜套“鄭板橋”…嘩, 呢套又係“翡翠首映”o黎o架喎! 都幾搞笑,好似2002年拍完一路都無播過…仲有未成為當家花旦o既胡杏兒添! 呢期d翡翠首映都幾有趣呀!


鄭板橋
http://tvcity.tvb.com/drama/doomed_to_oblivion/story/index.html