2007年7月7日星期六

7-7(sat) 芒姐@蘋果 (7月號之一) + 貽興王

電 視 撈 飯 (2007-07-06)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070706&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7292897

最 緊 要 少 o的 貽 興

過 去 一 星 期 , 無 論 任 何 時 段 扭 開 電 視 , 均 會 看 到 一 連 串 的 回 歸 騷 , 而 近 期 全 城 最 熱 播 的 歌 曲 , 當 然 是 「 感 謝 你 , 小 天 地 … … 」 , 多 得 尹 飛 燕 姐 姐 唱 一 唱 , 令 這 首 賀 回 歸 10 周 年 的 主 題 曲 《 始 終 有 你 》 , 在 香 港 幾 乎 無 人 不 曉 , 網 上 還 出 現 了 多 個 「 變 奏 版 」 贈 興 。

最 大 路 的 回 歸 騷 當 然 是 6 月 30 日 晚 的 《 回 歸 十 周 年 文 藝 晚 會 》 , 四 大 天 王 再 次 聚 首 一 堂 , 告 訴 大 家 即 使 時 代 變 遷 、 政 權 轉 移 , 他 們 這 個 90 年 代 的 icon 仍 然 歷 久 不 衰 。 主 持 的 重 任 落 在 汪 明 荃 、 曾 志 偉 、 吳 小 莉 及 楊 瀾 等 中 港 兩 地 舉 足 輕 重 的 司 儀 身 上 , 亦 算 非 常 合 理 。 相 反 , 7 月 1 日 晚 舉 行 的 《 回 歸 10 周 年 煙 花 群 星 大 匯 演 》 , 除 了 因 為 英 皇 協 辦 而 變 成 一 個 由 英 皇 歌 手 壟 斷 的 「 英 皇 騷 」 外 , 主 持 的 任 命 也 引 起 很 大 迴 響 。 不 知 無 綫 是 想 藉 此 機 會 捧 新 人 , 或 是 真 的 缺 乏 人 才 ? 獲 委 以 重 任 的 , 除 了 英 皇 年 輕 歌 手 李 逸 朗 外 , 還 有 近 期 幾 乎 每 個 節 目 均 見 到 他 們 蹤 影 的 無 綫 新 貴 崔 建 邦 與 王 貽 興 。



無 綫 見 好 唔 識 收

崔 建 邦 尚 算 伶 牙 俐 齒 及 轉 數 快 , 不 過 過 份 曝 光 及 捧 得 過 急 總 會 帶 來 反 效 果 。 至 於 「 貽 興 王 」 , 明 顯 是 今 年 無 綫 最 力 捧 新 星 , 但 他 雖 有 才 子 之 名 , 並 不 代 表 同 樣 是 主 持 人 才 。 他 的 口 才 及 急 才 真 的 有 待 改 進 , 但 最 大 敗 筆 是 他 那 長 期 像 鼻 塞 一 樣 的 聲 音 , 他 能 成 為 一 位 成 功 的 作 家 , 並 不 代 表 當 藝 人 一 樣 掂 。 無 綫 要 捧 人 , 也 得 知 人 善 任 。 安 排 他 負 責 不 稱 職 的 工 作 , 只 會 吃 力 不 討 好 。 一 下 子 連 回 歸 大 騷 也 讓 他 主 持 , 難 怪 在 無 綫 打 滾 13 年 鬱 鬱 不 得 志 的 王 賢 誌 , 也 感 到 不 是 味 兒 。

不 過 原 來 煙 花 匯 演 也 只 是 頭 盤 , 這 半 年 來 繼 《 最 緊 要 正 字 》 、 《 一 網 打 盡 》 及 剛 播 完 的 《 謎 》 後 , 緊 接 的 還 有 旅 遊 節 目 《 舊 城 新 生 》 、 TVB 兒 童 節 大 使 及 《 最 緊 要 進 步 》 。 面 對 這 樣 密 集 式 轟 炸 , 連 本 來 對 「 貽 興 王 」 沒 有 特 別 感 覺 的 觀 眾 , 也 會 變 得 反 感 。 看 了 數 集 這 個 打 正 「 最 緊 要 」 旗 號 、 連 主 持 也 用 回 《 最 緊 要 正 字 》 的 王 貽 興 和 沈 卓 盈 的 節 目 , 有 點 粗 製 濫 造 , 十 足 十 校 際 常 識 問 答 比 賽 。 無 綫 為 何 會 製 作 這 樣 一 個 可 有 可 無 的 節 目 , 是 為 了 捧 新 人 嗎 ? 真 的 又 是 一 個 謎 ! 究 竟 無 綫 何 時 才 會 玩 厭 「 最 緊 要 」 系 列 這 個 名 目 ? 為 何 不 懂 得 「 見 好 就 收 」 的 藝 術 … … 看 來 無 綫 下 半 年 的 口 號 , 應 該 是 「 最 緊 要 貽 興 」 吧 !

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

當然, 最後o個句「 最 緊 要 貽 興 」…credits to讀者al佛啦!

呢個假期睇o左n個回歸shows, 由朝到晚係咁播…播得最多當然係 “感謝你…小天地…”啦…其實佢o地真係要多謝阿尹飛燕姐姐, 如果唔係佢, 首歌都唔會咁hit! 哈哈哈…!

o個個7月1日晚煙花show, 原來係一個英皇show…居然成晚除o左英皇藝人一個其他藝人都無…而最騎呢係…居然見到林峰…而佢居然係o係容祖兒後面堆新人o既其中一個! Oh, sorry晒! 作為無綫一線小生, 要同一眾新進歌手企o係度fik旗仔…真陰公! 同埋個感覺非常格格不入!

又係崔建邦同貽興王…真係實在夠喇! 個貽興王做主持真係太唔得…一邊睇煙花佢一邊嘈住晒, 但講d o野又勁廢, 搵o野o黎講…寧願佢o地唔好出聲等人聽o下d音樂算喇! 最難受係佢不停係咁亂咁拋書包…仲要好無禮貌咁窒佢個拍檔葉翠翠, 以為好有趣! 葉翠翠係廢, 但你咁樣窒頭窒勢一d都唔funny, 只會覺得佢好無聊!

不過個“幻彩詠香江”idea其實真係幾得…世界上真係無一個地方可以媲美香港o既夜景, 仲要係咁大規模o既laser匯演…真係香港搞得最掂! 真係要搵一日認認真真企o係星光大道睇o下呢個“幻彩詠香江”…d人話配埋音樂係差好遠o架喎…我作為香港人都未睇過添!

睇o左幾集o個個“最緊要進步”節目…嘩! 真係完全唔知想點…無聊到爆! 為捧人而夾硬整個九唔搭八節目…但個節目名同內容其實又好似無咩關係咁! 貽興王係咪真係咁好…要一下子捧成咁呀? 其實咁樣搞法, 咪仲容易令人反感! 本來以前睇佢寫d專欄, 可能因為佢同我o地同年代, 都覺得幾有共鳴o既…但係依家佢做o左“型男”之後, 真係連佢d專欄我都無咩興趣睇喇…可惜!

有一集“東張西望”見到主持章志文訪問哈利仔…喂…原來佢d英文幾好o架噃! 點解呢d唔捧, 要走去捧貽興王?

回歸假期, 去k唱o下歌仔, 再唱過“講不出聲”, 再次證實真係幾難唱o下, 要唱o岩音唔難, 但係要唱出o個種神韻+o個種氣勢…真係有一定難度…都係細契勁! 又唱多次“始終有你”…真係一首十分entertaining o既歌…仲有唱番一首好應景o既歌…適逢回歸, 係時候再聽o下: