2007年11月9日星期五

11-9(fri) 今期流行獨自去kowloon

近期雜誌d標題幾精彩, 尤以“情場老千千千嬅”呢個標題改得最好…勝在夠響嘛, 係咁“千千”聲! 娛樂新聞呢d o野, 最緊梗要娛樂性啦…有幾多成真又有幾多人關心呢?! 仲有, “楊古丁”呢個名又係改得唔錯! 另一單話蔡少芬戀上男裝版陳法蓉, 戴o左個黑框眼鏡就變o左“男人”?! 又係搞笑…有創意, 我鍾意…因為我都愛蔡一智!

前vrf o個位丁子高先生…當年已經覺得佢個英文名real超趣緻, 其實有幾real呢? 仲有佢個隊友個名仲趣緻, 叫raul…個名居然讀成“ra-ooo”, 又係得意! 真係咩名都有!

亦今人諗起佢阿哥丁子峻, 同埋“百份百感覺”裡面o既“1996年o既coca cola”…嘩哈哈哈哈哈! 有無人知我講咩?!

o個時好鍾意睇呢套戲, 係我唯一一套入戲院睇o左兩次o既戲, d演員我好鍾意, 成套戲感覺好young, 好fresh, 好型, d歌又好好聽 (尤其係sammi隻“不拖不欠”同“問我”), 套戲仲好好笑 (鄭伊健真係做戲好過唱歌好多), d對白超抵死 (又或者係好o岩我o地o個個age group啦! 依家d人睇番又可能覺得好老套!)…連sammi同gigi去傾偈o個個銅鑼灣pokka, 我咁多年來直到依家都成日去 (其實唔係太關佢o地事o既, 係我一路都覺得o個度感覺好舒服), 不過裝修o左幾十次之後已經無咁好…拍戲o個時個裝修好似舒服d!

今期流行楊古丁, 特登摷番當年好鍾意o係k跟住跳跟住笑o既“今期流行”o既舞步…係繼“獨自去kowloon”之後另一經典之作 (“獨自去kowloon”有炒餸同埋踩“甲由”[仲係唔識打!]動作, 而呢隻“追命林琴”就有頭痛時抹窗+用手發蛋+頭頂求簽的啜咳舞步…邊個編舞o既我要俾十個爆笑公仔佢!)…好鍾意, 超爆笑, 拍得住張如城小朋友o既“真愛是真”…每次都睇得人好開心!



噢…真係oh my god喇! 估唔到我會搵到“獨自去偷歡”o既片段…之前搵o左好多次都搵唔到, 近期終於有朋友upload o左…真偉大! 我想同大家分享呢d經典舞步好耐! 編舞o個個又係應記一功…至少過o左15年, 大家都一定記得呢d經典舞步! 睇番段片, 原來兩首歌的舞步其實幾相似, 又係有[手禁]實個頭抹窗同切菜等動作…不過呢首仲勁, 一連串舞步無停過…我推介呀! 同埋其實劉華都跳得不太差呀!

o個排真係好興咩都跳一餐…所以o個幾年叱吒軟硬成日扮四大天王o既舞步! 連歌神張學友d歌都要加入動作, 好似“愛火花”, 仲有leon o既“sayonara…啊!”, 城城當然就有最經典的…當時3歲小朋友都識得跳o既“對妳愛~愛~愛~不完”…仲有華仔另一隻“你震撼我的心靈”的動作都係令人“O”晒嘴!

(獨自去偷歡 @ 1992 勁歌金曲第四季季選) )

前兩日睇“勁歌金曲”, 點解仲係鄧健泓做主持o既?! 又話暫代amigo…佢都爬完雪山咁耐, 點解仲唔俾番佢做o既?! 係咪無得做啦?! oh…原來patrick做埋呢期o既“勁歌推介”添…真係好over!

仲有個樂壇新人萱寧, 上次我睇“翡翠歌星賀台慶”已經想講o架喇…佢好熟面口呀!!! 好似98年一隊曇花一現o既女子組合“sisters” o既其中一員...不過今次係個妹囉! 兩年前見到kellykackie個經理人, 覺得佢好似“sisters”o個個家姐, 今次係個妹! 有無人知道我講邊隊組合? 我o係網上係完全搵唔佢o地o既資料, 但真係有d似囉…呢…佢o地98年翻唱過溫拿隻“sha-la-la”, 同埋有首歌叫“設計圖片”都幾好聽! 有無人可以解開我呢個疑團呢?! 腥橋腥橋!

嘩! 原來今年台慶又有多個選舉, 係咩qq網“內地tvb最喜愛藝人選舉”, 好似仲係林峰領先添…整咩今年加o左咁多獎o架?!

仲有, 唔知大家有無睇過前兩日“娛樂直播”羅嘉良o既訪問?! 好搞笑…搞笑在葉翠翠o既表現, 我諗佢真係好仰慕撈家, 當佢神咁拜…佢講咩佢都雙眼發亮係咁“嘩! 嘩! 嘩!”…我衷心覺得佢真係好仰慕佢+好開心+好興奮而唔係擦鞋喎…所以好搞笑!