2007年2月25日星期日

2-25(sun) 律政新人王2

前幾日咁o岩睇到星島C1…居然見到呢單令我無比“震撼”o既新聞…實在太令我震驚喇! 講緊o既係近年我其中一套最鍾意o既劇集“律政新人王”話開拍續集…本來呢個消息應該令人十分振奮…點知…佢居然話係就係開拍續集, 但係四角主角之中只有劇中最唔討好o既角色vincent (陳鍵鋒)有得留低…咁即係點喎?!?!??!?!?!??!!

“馬國明踢走林峰演《新人王》

(星島日報報道) 03年無線推出《律政新人王》劇集不單錄得37點最高收視成績,更捧紅「新五虎」林峰及陳鍵鋒,事隔4年無決定開拍續集,唯獨保留「停牌律師」陳鍵鋒,另加入馬國明、官恩娜及李詩韻,原來今次馬國明有機會擔正男主角,多得戲劇分部助理總監梁家樹的欽點,力捧他成為獨當一面小生。

馬國明與郭晉安演出《同撈同煲》劇集叫好叫座,可惜卻因沒有劇集承接他令人氣下跌,直至去年奪得「06飛躍進步男藝員」,梁家樹覺得他是可造之才。最近他客串演出《突圍行動》,雖然佔戲分只有8集,但他在劇中的角色相當搶鏡,演技再次被認同。

昨日向監製關永忠求證開拍續集一事,他承認3月會開拍《律政新人王Ⅱ》(暫名),馬國明在劇中飾演一個重情重義的流氓律師,他的角色背景在果欄長大,所以劇情加插不少踩界行徑。記者致電給馬國明,追問梁家樹欽點他演出一事,他說﹕「沒有聽過,但當然好開心,自《衝上雲霄》後,梁家樹給予不少機會,第一次擔正男主角同陳鍵鋒拍住上,我會畀心機拍好部劇。」雖然他第一次演律師角色,但完全不擔心,一來他的姐夫是律師,專業問題可以請教姐夫,其次無線會安排劇中藝員視察律師樓的運作,以及到法庭旁聽做足準備工夫。

對於林峰、胡杏兒及廖碧兒齊齊「被飛」,關永忠解釋因為林峰與胡杏兒要拍攝《歲月風雲》長劇,他們要返內地拍外景出現撞期問題,所以必須加入新面孔。

他透露劇情會交代陳鍵鋒被停牌後變得自卑,女朋友廖碧兒離開香港進修及在外國結婚,陳鍵鋒的感情路波節重重,幸好有李詩韻的出現,她為陳鍵鋒折衣縮食,最後助他復牌做大律師,與馬國明這位超齡流氓律師拍住上。而官恩娜演馬國明的女朋友,原本她讀時裝設計,但因為馬國明關係令她改變主意做律師,最終變為一個有Heart的律師。”



陳鍵鋒我係ok buy o既, 但我更加buy林峰…同埋呢套劇裡面個角色, 確係林峰飾演o既阿ben吸引好多…如果現實生活真係有呢d無論人品, 性格, 外形樣樣都咁正o既律師…世界將會變得很美!!!

仲有, o係呢套劇裡面短髮爽朗胡杏兒亦都係出奇咁討好…佢同林峰飾演o既ling ling同阿ben係全套戲o既精粹! 仲有其他角色好似廖碧兒o既jessica, 譚玉瑛姐姐o既money姐, juno o既阿靚, 駱應鈞o既洪爺, 仲有阿ben一家人 (許紹雄+陳嘉儀+陳凱怡)…全部都做得好好, 起到一個超強化學作用…點解點解點解可以抽走晒d人但又開拍續集? 我完全接受唔到…!

雖然依家 (esp.舊年台慶頒獎禮 “得民心事件”之後), 我都ok接受馬明, 但我絕不能接受佢取代林峰做律政新人王囉…尤其係佢o係呢套劇做陳敏之個喜歡女人勾爛絲襪的變態佬做得太好, 太深入民心喇…點可以o係同一套劇入面忽然又做另一個角色喎?!?!?! 唔得唔得唔得呀!!!! 你當我o地d觀眾傻o架?!



你要拍你咪另外開一套講律師o既戲囉, 反正多一套唔多, 就算開一套俾馬明擔正我都絕對支持…但係點可以話係呢套咁受歡迎o既劇o既續集, 但係最受歡迎o個幾個主角又唔見o左喎?! 咁樣人面全非…掛羊頭賣狗肉!!! 即係好似當初知道“刑偵”開拍第4輯但係無o左張大勇同jessie一樣咁晴天pig pig…我寧願你開第二套劇!

不過刑偵4都好d, 起碼係完全另一個故事, 另外一d人物…但係呢套就係一個延續, 不過就無晒最應該留低o既角色! 同埋“刑偵”o個時都勉強話因為陶大宇離開o左無線, 咁無得講啦…依家林峰, 胡杏兒, 廖碧兒全部都仲o係度, 仲要仍然係親生仔/女…佢反而就抽起晒佢o地照開續集…你要捧其他人都唔係咁呀?! 你話佢o地拍緊第二d戲分身乏術, 咁咪唔好開住囉…有無咁等唔切呀? 唔等都等o左四年啦…依家草草開拍呢套咁o既“掛羊頭賣狗肉”續集…盞令所有“律政”迷失望!

本來我係好期待呢套劇拍續集…因為呢套係一套好有誠意o既戲, 當年大膽起用四個新人擔正, 效果仲出奇地好! o個時真係好喜愛好喜愛好喜愛呢套劇…點知依家呢個結果係最令我失望o既, 真係寧願佢唔好拍好過…我對無線呢個決定真係徹底失望!!! 我反對反對反對反對反對呀! 我要聯同所有喜歡呢套戲o既朋友一齊反對…我要去信tvb呀! 唔得唔得唔得呀…如果你真係拍…我會發起全民罷睇呢套續集!



另外, 前兩日收到另一份豬年大禮物…銀姐姐同john哥哥寄來的林峰利是啊! 實在太感動喇! 係我收到咁多封利是之中最特別+最有意思o既一封…仲要係用我最鍾意o既林峰利是封封俾我o既呢!!! 舊年送o個叠tvb利是封俾佢o地o既時候…都估唔到佢o地真係會咁快寄番一封俾我…好驚喜啊! 如果下次再o係中環麥當當撞到你o地…我一定會主動上前打招呼啦…來一個相認都好嘛!