2012年6月29日星期五

6-29 (fri) hocc師+紫昕姐姐後援會

嘩! 呢個禮拜的娛聞爆笑程度真係停不了!

紫昕姐姐同印傭姐姐"瞓埋同一張床"每日都有新進展…紫昕姐姐已經去到一個"火羅"到唔恨的地步, 依家仲要玩理facebook唔記得log out分身術, 真係笑死無命賠!

由"家居訪問"曬大屋變咗俾人踢爆"虐待"印傭, 跟住逼姐姐做大龍鳳, 再到分身術, 又俾人踢爆埋虛報年齡…真係鬼拍後尾枕! 紫昕姐姐將真心癲發揮得淋灕盡致!


都係o個句: 若要人不知, 唔好太低b...但佢就係太低b! 呢期d新聞堅好笑! 呢單"尋晚kelly鬧得我好岩"潮文又再出現…"「尋晚kelly鬧得我好岩」,原本是一用戶於facebook內開分身假扮談戀愛的近況發表,回覆時不慎沒有改帳戶而被揭穿,被人cap圖後不斷回帶,頻密程度可謂是日經。此據再被發揚光大改編成為潮文的標題; Kelly亦被附會為陳慧琳,及後及發展出大量變種。"

跟住微博仲出現咗咩"紫色昕典-Purple亞太後援網"同埋"purple看世界之全球華人後援會"…都有異曲同功之妙! 但再睇真d嗰d微博o既內容, 其實我更加覺得應該係d人開個account o黎恥笑佢!

跟住師兄同容姨加埋何詩單嘢真係愈睇愈"奇情"...我初時以為hocc同c hing只係多年前拍過拖, 但點知依家好多網友post番出o黎o個段"師兄@叱吒樂壇 (戰友的誕生)"youtube錄音…師兄當時仲好情深咁送隻歌俾佢鍾意咗好多年o既"女仔", 講到佢哋從來無一齊過, 但咁多年佢都仲咁鍾意佢! 好情深!

段錄音其實ok精彩喎…仲學晒佢偶像許志安"廚房宣言"的聲線及語調去講佢呢番"愛的宣言", 又真係幾感人, 好癡情咁…但依家聽番又的確有d攞景! 其實90年代尾至05年倒, 我都真係覺得師兄同hocc幾襯! 原來仲要有首歌係特登送俾hocc…仲有埋呢個同藍奕邦一齊搞的making of"戰友", 其實係幾冧…簡直係"情聖的誕生"多過"戰友的誕生"囉! 同埋佢明知何小姐係les都夠膽去追亦都係勇氣可嘉…師兄喺呢段錄音其實係贏唔少分…不過依家聽番又真係有d諷刺…

同埋我終於明白點解hocc話覺得係原本對你最好的人一刀插入你心的感覺…

2005-01-18 師兄@叱吒樂壇 (戰友的誕生) Part 1

2005-01-18 師兄@叱吒樂壇 (戰友的誕生) Part 2





成件事除咗"奇情"之外, 就係四個字: "耐人尋味"! 好麥兜d故仔囉…即係咁…你鍾意咗個女仔好多年, 最終...你媾咗佢條女! 個結局係咪十分麥兜先? 我都要俾十個趣!!! 又或者咁講, 師兄將愛屋及鳥推向極致!





C-hing x Hocc Fan Vid (bgm : 戰友)


跟住亞視個台慶又係爆笑…本來我都miss咗, 但不停有朋友推介我睇番…仲要有"亞視台慶攻略"添…真係笑爆嘴! 最頂癮係臨尾d觀眾走晒, 但d藝人就要o係度掟壽包…點知掟中晒d樂師, d樂師又要攞d嘢出o黎擋…騎呢到呢…


"亞視台慶攻略"

0:01:00-0:09:30 睇哂話你勁
0:14:43 CY 之前民望升又關你事
0:53:00 佢究竟寫乜Seven
0:55:40 好心完左你就走啦, 又要 up 多幾句
1:08:10 睇唔向左走向右走明個環節係想做咩
1:15:26 咪嘴
1:25:40 睇左你就明
1:41:37 明明一路唱緊快歌,都唔知佢出黎做乜勁
1:48:18 觀眾唔等佢地數一二三
1:48:40 跌向左走向右走左個波
1:49:03 個女人個頭俾個波打中
1:50:50 叫人憑飛尾完 show 後拎紀念品, 點知…
2:40:53 乜文黎 sosad
2:35:06 尹天照: "你們, 沒有睡著嗎? 還在看嗎?"
3:05:38 萬里長城永不「到」
3:12:52 主持人未講完野工作人員就o係後面收電線
3:15:08 亂擲壽包
3:15:33 d 普通話爛到 ..