2012年3月30日星期五

3-30(fri) 女人多自在之"幸褔的旁邊"

好搞笑…朋友話上youtube重溫呢段"小玩意@騰訊微博黃偉文作品展Concert YY"片段時,居然見到"芒姐再現個"logo+條link出現o係video右下角,無啦啦變成"芒姐特約:彭bell@黃wyman作品展"...呵呵!不過出現咗一陣依家又無咗lu!



話說好幾個月前有好幾個frd不約而同地推介我睇一個港台電視節目, 叫"女人多自在" , 話拍得好好, 故仔又寫得好好…尤其係第一集"幸褔的旁邊" (麥曦茵作品)…一路都無時間, 前排終於睇咗! 喂…真係ok得喎! 好少d港台節目可以吸引我咁樣目不轉睛地o係youtube睇晒成個節目, 仲有"rewind"睇番d精彩片段添!

個故仔寫得好好, 幾有意思! 又係姊弟戀…呢期興呀! "志明與春嬌"d friend…哈哈! 仲要拍得幾warm, 幾sweet, 幾溫馨…雖然有d唔寫實…現實裡就算你唔理世俗眼光o係埋一齊, 都未必可以發展到咁…仲要夠膽叫個o靚仔養個b!

楊淇同盧鎮業都做得好好, 楊淇我不嬲都幾鍾意, 好有style! 阿"表弟"第一次睇佢做戲, 都好attractive喎…同埋個角色好細心, 好sweet…所以好討好! 現實中邊有o靚仔咁心思細密呀! 仲有佢件“蘇波榮”tee都好切合佢個角色! 仲有配角糖妹…近期我都ok欣賞佢…唱歌得, 做主持得, 估唔到做戲都幾唔錯!

"表弟"陪楊淇去睇醫生o個段真係笑咗! “表弟”用iphone拍低bb張超聲波時…醫生個嘴臉好抵死! 咩“唔好俾咁大壓力自己…對你, bb, 同表弟都有好處”…wahahaha! 笑死我! 有"志明與春嬌"o個隻對白咁抵死囉!

呢套真係值得推介…我芒姐都俾10個like佢…大家未睇過可以睇吓!



終於試左大坑間"民聲", 個肉餅真係幾得…其他就ok la!



wow, 又搵多間腸粉…依家每次睇完演唱會呢度都成為咗我o既宵夜勝地…hoho!