2006年3月13日星期一

3-13(mon) 超級靚聲演鬥廳

有讀者o係留言版問我點睇“超級靚聲演鬥廳”呢個節目…哈哈, 令我更加想再講多兩咀…

其實真係愈o黎愈鍾意睇呢個節目, 因為娛樂性極高…就o黎可以媲美每年一度o既“歡樂滿東華卡拉之星”環節! 本來覺得呢個節目極悶極流, 仲遜色過阿姐個“名曲滿天星”節目好多, 但就係因為佢極度求其, 極度混亂, 咁先反而好睇…你有幾何睇到電視製作o既show可以仲蝦碌過d中學talent show?! 本來一個好悶o既節目, 依家愈睇愈趣緻!

上幾個禮拜講過兩次呢個節目 (fyi, 分別係2-28(tues)“富貴逼人”系列&2-20(mon) 義不容情)…男廳長伍衛國真係一個笑話…但諗諗o下可能tvb搵佢做呢個節目, 就係要增加娛樂性(尤其聽到佢唱歌+講幾句台詞都亂晒籠+講o野都可以講到走晒音)…否則我都諗唔到有咩原因…正如讀者「好驚伍衛國」所講: “佢又土又鈍又走音兼成日食鏍絲” …至於”又老又醜”我就唔太認同喇, 以佢呢個年紀其實算keep得幾好, 亦都係佢成日好proud of o既一樣o野…所以我仍然認為佢應該番去拍戲多d! 佢做主持同埋唱歌係完全…記住係完全…無天份o架!


佢唔止唱歌走音, 連講o野都可以不停走音; 唱隻超簡單“紙船”都可以一連入錯三次拍子…你有無her o架?! 枉你仲敢出o黎唱…真係見到你都可憐! 不過, 唔知點解睇睇o下, 呀伍小生有幾分似似苗僑偉 (sorry呀…三哥, 其實你靚仔好多!)…

個節目本身都係灰諧o個隻…夾硬玩d“龍鳳呈祥賀台慶”男女大鬥法, 但其實每次都夾定男女子組每個禮拜輪流贏! 咁都唔緊要, 呢d皆大歡喜o野好合理, 但係個cast可唔可以唔好咁弱?個節目做o左四次, 有大部份“歌星”都出過兩次…次次都repeat, “將會盲” (佢自己每晚深夜廣告時段都會講一次), 呂珊, 胡美儀, 陳浩德, 連羅敏莊都出o左兩次…唔係無人成咁呀? 次次都重複d人, 咁鬥o黎做咩? (雖然我都明只不過係扮o下鬥) 仲要走d打機k.o.一關又一關o既路線…但係唔好忘記呢堆參賽者比我o地更老餅多廿倍…好odd囉!

今個禮拜其中一個扮o野環節, 搵歌神個大佬許冠英扮歌神…咁都好扮? 咁同搵我阿媽扮我有咩分別? 勝之不武!

反而九唔搭八地搵港姐亞軍陸詩韻o黎唱歌, 幾有新意喎…最surprised係佢都唱得幾好 (至少比我想像中好好多)…上次佢o係唔記得邊個籌款節目扮葉玉卿已經令我另眼相看…今次仲有d刮目相看添 (可能因為同場有歌手出身o既阿rain小妹妹, 但係佢唱得仲差過陸詩韻!)

其實2005年咁多個港姐之中, 除o左由細睇到大o既鄧上文之外, 我就最buy佢 (o個位醜版潘芝莉…葉翠翠小姐真係唔該晒! 仲要同細佢一個碼o既李逸朗傳緋聞, 實在係好好笑!) 陸詩韻做過幾年空姐有d人生閱歷係唔同d…成熟d, 識do d…做“娛樂直播”主持佢都算比較好o個個, 個樣又比較靚, 同埋上年睇佢初賽時做戲都幾ok, 連曾志偉都力撐佢! 呢個有前途!