2008年3月11日星期二

3-11(tues) 活力健康操

有日放假, 唔覺意睇到“放學icu”播緊呢段“活力健康操”…嘩, 真係好cutie…忍唔住要上youtube search o下同大家分享!

其實好似播o左好多次o架喇, 不過我真係第一次睇…好好笑! 好有趣! d小朋友超得意, 尤其係第一行譚玉瑛姐姐隔兩個o個位細細粒小妹妹…咁細個都記得晒d動作…好叻呀! 睇小朋友跳呢d健康操真係好得意! 但更得o既係譚玉瑛姐姐好投入跳o既樣, 仲有司徒瑞祈個樣…oh, 雖然佢好落力…但個樣未免過份搞笑! 不過日日運動身體好, 大家都應該跟住做o下呀…


(活力健康操)

又o係youtube見到一段珍藏片…又係我最鍾意年代o既sammi主持其中一集“週點”…仲有舅父波, 草蜢同埋黎明詩…唔知點解睇睇o下覺得黎明詩其實同衛蘭感覺幾似, 又係肥肥o地, 鬼鬼o地咁, 仲要係都有個好似樣o既細妹!


(sammi@1991週點)

仲有呀, 之前有位讀者marky話佢o係89年左右, o係淺水灣見到李克勤拍唱片封套仲影低o左當時的情景…佢send o左俾我同大家一齊分享o下…唔知係拍邊隻唱片封套呢?







早前又有朋友send o左個 改篇版o既“回首”mv俾我…想講o既唔係d歌詞, 而係o個位歌手o既唱腔…嘩, 真係似到呀! 好勁! 係咪又係馮文樂呢?!


(停口 (臭豆腐) -- 卡拉OK版)