2006年10月7日星期六

10-7(sat) “奪面雙琪”七周年+一周搞笑娛聞回顧

呢排d娛聞頭條都離唔開鋒芝同蒙面…不過幾有娛樂性o下! 所以話, 呢個娛樂圈真係無奇不有!

“猶 記 起 七 年 前 伊 健 的 生 日 , 梁 詠 琪 從 其 寓 所 離 開 , 無 盡 的 是 非 接 踵 而 來 , 七 年 後 , 看 來 伊 健 已 擺 脫 陰 影 , 想 得 通 透 , 大 大 方 方 確 認 蒙 嘉 慧 「 正 印 女 友 」 的 身 份 。 不 過 當 YoYo 被 問 及 七 年 前 梁 詠 琪 陪 伊 健 過 難 忘 生 日 時 , 她 即 面 色 一 沉 。”

原來“奪面雙琪”話咁快就七周年…前幾日又到鄭伊健生日 (btw, 點解佢會剪o左個監犯頭?), 佢每年生日, 總令人諗起“生日會”事件…不過今年就係景物依舊, 但人面全非! 女主角由好勝gigi變成蒙嘉慧, 反而大眾o既接受程度提高o左好多…鄭e健亦o係“志雲飯局”默認o左“羽毛波之戀”正繼續發展中!

好勝gigi就唯有再次好好勝地搵個法仔出o黎影張相…真係…好.得.意! 而比佢孖生細路同佢更似孖生o既陳曉東, 真係除o左個樣, 連d舉動都同佢一模一樣 (雖然我曾經o係“結他”同埋“愛你躲你”年代勁buy東東)…又係見舊愛結婚立即拖個新歡出o黎晒! 可能係為宣傳啦, 但總之個感覺都係同gigi“一擔擔”…又係[火羅]爆!

至於柏芝同霆鋒…正如大家o係之前o個篇發表o既留言話齋, 佢o地真係衰埋一堆o架喇…生個仔出o黎似佢o地咁都唔知點算好?! 睇報紙有段評論o係度寸佢o地話“癲喪夫妻, 玩死記者”…因為根本都唔知佢o地想點, 超情緒化…一時又話呢樣, 一時又話o個樣…做埋d o野古古怪怪! 人o地就負負得正, 佢兩個加埋就只係玩死記者咁話喎! 其實佢o地呢次高調倉卒o既婚事…真係似幫謝檸檬造宣傳多d! 反正柏芝又恨生仔, 連佢家姐個b佢都幫人養埋, 咁不如自己生番個…姣婆遇著脂粉客, 無o野好講!

但係佢兩個走埋一齊, 唔知點解有種細路扮大人o既感覺…兩個小朋友玩結婚, 有d核突…仲話要先行老爺同姑仔政策, 首先搞掂四哥同婷婷, 先再向拉姑埋手…總之就係搞笑啦! 仲有呀, 阿檸檬嫂依家瘦得好恐怖, 睇見d相佢對手直情變o左阿婆手, 見晒骨咁…廿幾歲就搞成咁, 佢以前好靚o架嘛…仲要唔係一般靚, 而係好靚o個隻…點解依家, 會跌watt跌到咁? 幾乎連婷婷都靚過佢囉!

仲有另一段新聞又係好搞笑o既…

“拉姑昨日心情大好,因為自從她公開表示因為未獲知兒子結婚而喊足7日後,已沒有人再恭喜她榮升奶奶。”

…因為無人再恭喜佢榮升奶奶所以心情大好…咩logic o黎o架?!

哎! 呢堆人都係“藤lun瓜, 瓜lun藤”…個個都衰埋一堆! 真係不得不講多一次…癡癡呆呆, 必定坐埋一?!

仲有個欣宜, 阿媽入醫院都仲不停咁去做訪問…連佢去探阿肥姐都要接受“東張西望”專訪, 又話瞞住阿媽拍mv係為o左俾個surprise佢…真得意! 個阿媽就o黎死佢仲要走去拍mv…真係唔知有幾咁驚喜?! 咁又係, 可能仲驚喜過佢個friend阿拉姑!



(**更新: 剛剛睇o左欣宜姐最新o既mv…其實去年“白雪公主事件”, 都有少少戥佢可憐…但同情心有個限度…呢個mv真係頂唔蒲! 莫講話佢阿媽[目訓]緊o係醫院就唔應該搞咁多o野…而係佢咁樣un身un晒左扭右扭狂拋媚眼法…真係好可怕囉!)

跟住, 又見到有一段係講藝人“陳道然去參加蔡一智婚禮”…心諗: 邊個係陳道然呀?! 聽都未聽過…原來係陳淑蘭!!! 無啦啦改咩名呀? 個名用o左咁耐, 依家先o黎改, 邊有人會記得佢叫陳道然呀? 同埋講真, 真係從未見過有任何入o左行一段時間先改名o既藝人係會因此而改運或者紅得起囉…只會俾人感覺好騎呢!

最後, 我想問isabella究竟犯o左咩大錯而俾人雪成年? 如果只係話佢態度唔好, 揀job做…洗唔洗咁重罰? 咁樣對英皇本身都無好處呀? 每一日都係錢o黎o架嘛…不單止賺唔到錢, 仲要培一大筆俾人添…無理由佢o地會咁唔識計數o架…定係又係宣傳手法o黎o架咋?!

Last but not least…當然係今周最震撼娛聞…官恩娜o係眾目睽睽下俾人飛禮/狼啦! o個個男子又真係大膽o左d o既…嘩! 錫佢一啖, 分分鐘要坐監o架喎…值唔值得呀?!



(**更新: 剛剛o係網上睇完呢段強吻片段…坦白講, 無我想像中咁誇…?! 無想像中咁誇唔代表呢個唔係嚴重罪行呀o下! 令我諗起八十年代大show保安未有咁嚴密時, 成日都會o係電視大show見到d fan屎 (主要係女fans) 衝上台“強吻”偶像 (不過係塊面…呢個男fans又狼死d)…但大家又覺得係咩一回事…不過今次男fans狼吻女星, 程度上又係勁d o既!

但係我就咁睇段片, 又唔見得娜姐真係好傷心…仲笑笑口呀…或者佢未識反應啦?! 但以佢咁大溪地o既不拘小節性格…可能唔係真係咁覺得一回事 (至少係無大家想像到咁慘烈)!