2010年8月4日星期三

8-4(wed) “come 2 me瑞士依波路表浪漫呈獻林峯演唱會~~~”

嘩…好鬼忙! 仲要呢期咁多大新聞…令人更加忙上加忙! 好多朋友問我有無睇到林峯第二次個唱…答案當然係有啦…不過過咗一個禮拜都未有時間寫!

都係o個句…睇呢篇前, 希望大家去重溫吓舊年“峯.情無限演唱會~~~let’s get wet~~~”先…尤其係第一段…就係煩請大家千萬唔需要轉貼去任何fans網站喇…免得任何不必要的“罵戰”…感激!

出發前, 我“回味”咗幾個月前的“我和林峯有個約會”…:p”...wahahaha! 尤其呢幅相...加上我o既“畫功”...勁鍾意囉...hohoho!



好喇…講番個演唱會…舊年兩場, 今年開四場, 仲要full house…都咪話唔勁! 所以真係要衷心多謝幫我撲飛的朋友~~~! 作為”fans” (不過我愈o黎愈發覺我唔qualify做”fans”, 因為作為一個fans…我被喻為過份客觀, 過份冷靜, 唔夠熱情…所以我都係稱自己為”支持者”比較恰當~)…好啦, 咁作為支持者...我當然會去支持佢第二個演唱會! 不過我都認同真係同上次個演唱會相距太近, 所以我相信如果儲多幾首hit歌, 再過多一年先開效果會更好! 雖然, 去得o個d大部份都係die hard…根本就唔會介意o既! 但係我同一部份non-die hard的“支持者” (haha~)…都係咁覺得囉…各粉絲唔好打我…你知我一向都係有o個句講o個, “偶像”都無面俾…但我亦相信呢樣係大家比較“buy”我o既一樣o野…否則你唔會o係度睇緊呢篇o野…:p

林峯d die hard fans真係好瘋狂吓…我以為自己去咗郭富城演唱會...佢除件面衫又大叫, 著件衫又叫, 飲水又叫, 就快連呼吸都要尖叫...真係太瘋狂喇, baby! 我o地呢d auntie係比較內斂…hohoho! 不過都真係要讚佢o地…真係好鬼齊心!



峯峯的確係好靚仔...但係正如我上一篇所講, 我prefer佢正常的黑髮, 多過佢染到兩截色的黑白頭…佢話呢個頭漂咗4次, "乸"到佢抽筋...但其實我覺得佢平時個髮型仲好睇!

今次基本上都係唱番上次o個d歌再加幾首呢一年裡面的hit歌, 同埋幾首別人的歌…個人認為佢唱得最好o既別人的歌係學友o既“李香蘭”…真係唔錯! 至於翻唱d女人歌(e.g.可惜我是水瓶座/誰願放手) 就真係無咁好! 同埋跳舞其實佢一向都幾得…雖然我成日都話英皇幫佢塑造個靚仔偶像派形象係令大家忽略咗佢唱歌同跳舞o既實力…o徙咗!



佢同徐子珊+吳唱k part舞基本上大家o係港姐show已經睇到…林峯跳舞真係ok o架喎…如果大家仲記得我成日講o既2004年tvb奧運六星的跳舞表現對比...應該會認同我所講o既o野...都係o個句…我依然唔明當年唱k點會考到做tbb dancer...?! 佢做戲好過跳舞好多…佢近一年o係”巴不得爸爸”同”女王辦公室”o既表現我覺得幾有進步!

至於徐子珊…我諗我都真係講咗十九幾次…佢跳舞真係掂, o係舞台上的確有一種攝人魅力…但佢唱歌真係唔得…做戲就一般啦…所以應該主力舞台發展 (雖然, 如果跳舞唔唱埋歌又係難搞d o既…咁一係再練吓歌啦…)…佢都係留番o係d大show一展個人實力…前年台慶一班女藝員跳舞…雖然有幾個都幾跳得…但佢係最有charisma o個個!



查實呢…上年都講過, 點解林峯次次演唱會d名都咁頂癮?! 真係好80年代囉…係咪吳雨大哥改o架? 又"峯.情無限let’s get wet演唱會", 又"come 2 me瑞士依波路表浪漫呈獻林峯演唱會"(令我諗起依波拉病毒...hohoho!)?! 下次問吓我嘛...我有大把更頂癮o既名可以出賣...不如叫"擋不住的峯情演唱會"…我有friend提議話下次可以叫“Let’s come BACK to me演唱會”…呢個ok喎, 配合番上年同埋今年個演唱會名變成延續篇…我俾個“得”你!
尾場…居然係容姨做嘉賓, 佢唱歌真係得…但係個人感覺呢 (大家知o架喇, 我相信我唔需要再次elaborate)…em…咁我有少少寧願係前幾晚的悶爆kelly媽喇 (其實之前幾晚仲有邊幾位嘉賓呢?)…:p

o係台下都見到好多無綫藝人, 好似陳山聰, 郭政鴻, 當然仲有樂小姐啦…臨散場前影到一張咁大把…



好啦…係時候講番呢期d娛樂新聞…最“震撼”我o地o既當然係安仔+sammi+michelle o個單新聞…其實講真又唔係十分“震撼”o既…因為一兩個月前其實已經聽到安仔同michelle分手o既消息…記得上次睇sammi以及big four演唱會之後, 好多人同我一樣都講過: “當然...反應最好係sammi出場時...sorry, 真係黑心d都要講句, 全香港人都想見到安仔同佢女友可以…em…因為大家真係更想見到安仔同sammi o係埋一齊...佢o地先係天造地設o既一對...(真係so sorry)...:p
群眾壓力的確不可小覻...不過講真, 我都真係覺得余小姐好慘…正如有位朋友所說…個發球權一路都o係男方度, 一句“性格不合”就飛咗你…你又無o野可以做到! 客觀地, 我真係絕對認同o架…老鼠安真係要負上全部責任! 同埋其實我今次都真係幾認同蘋果...分咗手幾個月忽然o係呢個生日月自爆分手…你話無部署我都唔信啦! 不過subjectively, 我又真係好buy安仔+sammi呢個"組合"…正如sammi所講, 太深入民心…所以我都想見到佢o地再o係番埋一齊o既…anyway, 其實都唔關我o地事 (當然, 作為”支持者”關心吓又少不免~)…都係睇吓sammi今日呢篇文…好坦白又好真誠喎我覺得…



Oh, 最後我想講…雖然尋日蘋果c1 o個段“陳庭欣、莊思明慘封香港豬扒”真係好mean…但又真係幾好笑吓...尤其蘋果搵o個張陳庭欣同翁金驊兩張相對比...又真係幾似! 仲有唔講都唔覺…莊思明又真係似周啟邦個仔多過黃佩霞添呀…雖然我睇佢接受訪問時的談吐真係幾大方得體!