2007年3月20日星期二

3-20(tues) 芒姐@蘋果 (3月號之三) + IQ成熟時

電 視 撈 飯 (2007-03-16)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070316&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=6906116

亞 視 借 哥 哥 搶 客

3 月 12 日 , 無 綫 的 大 變 陣 成 效 仍 是 未 知 數 , 但 至 少 已 引 起 廣 大 觀 眾 熱 烈 討 論 , 即 使 贏 不 到 收 視 , 也 贏 盡 氣 勢 。 一 向 形 勢 不 甚 樂 觀 的 亞 視 , 這 次 卻 以 不 變 應 萬 變 , 其 實 這 也 很 合 理 , 反 正 怎 變 也 改 變 不 了 慣 性 收 視 的 事 實 。

面 對 無 綫 四 線 改 革 中 最 被 看 好 的 節 目 《 向 世 界 出 發 2 》 , 集 第 一 輯 的 餘 威 , 加 上 今 輯 的 星 級 嘉 賓 與 內 容 , 亞 視 確 實 全 無 招 架 之 力 , 只 繼 續 以 製 作 成 本 近 乎 零 的 《 第 一 手 真 相 》 迎 戰 。 這 個 可 有 可 無 的 節 目 基 本 上 是 照 抄 現 在 各 大 報 章 找 新 聞 的 方 法 : 在 互 聯 網 上 的 討 論 區 或 近 年 熱 爆 的 YouTube 搜 刮 精 采 片 段 及 話 題 , 再 「 搬 字 過 紙 」 放 上 螢 光 幕 ; 有 時 候 或 會 加 插 街 頭 訪 問 或 專 題 探 討 , 已 算 十 分 畀 面 … … 這 樣 一 個 毫 無 誠 意 也 毫 無 吸 引 力 的 節 目 , 面 對 《 向 世 界 出 發 2 》 這 個 強 敵 , 相 信 會 死 得 很 慘 烈 !

亞 視 全 日 最 吸 引 的 節 目 , 反 而 是 午 間 的 重 播 時 段 。 近 月 在 午 飯 時 間 重 播 的 麗 的 年 代 經 典 劇 《 變 色 龍 》 、 《 大 地 恩 情 》 、 《 驟 雨 中 的 陽 光 》 、 《 甜 甜 廿 四 味 》 等 , 全 是 20 多 年 前 的 作 品 , 但 看 過 百 次 仍 不 覺 厭 , 師 奶 、 學 生 、 上 班 族 紛 紛 追 捧 ; 尤 其 現 正 重 播 的 《 甜 甜 廿 四 味 》 , 能 讓 我 們 再 次 一 睹 哥 哥 張 國 榮 、 金 牌 司 儀 鍾 保 羅 、 大 美 人 關 之 琳 等 年 少 時 的 風 采 , 實 在 是 一 大 樂 事 … … 究 竟 亞 視 可 有 機 會 重 拾 當 年 麗 的 時 代 的 光 輝 ? 據 聞 亞 視 打 算 趁 開 台 50 周 年 重 拍 其 中 一 套 經 典 劇 , 能 否 達 到 從 前 的 一 半 水 準 也 成 疑 , 但 至 少 可 以 搞 搞 噱 頭 , 總 好 過 現 在 的 一 池 死 水 , 希 望 亞 視 今 次 不 會 再 開 空 頭 支 票 !



唔 播 《 陀 槍 2 》 有 內 情 ?

另 一 邊 廂 , 無 綫 的 深 宵 重 播 節 目 仍 是 其 一 大 賣 點 , 但 聽 聞 現 在 計 劃 有 變 , 播 完 《 陀 槍 師 姐 》 將 不 會 緊 接 播 放 其 續 集 《 陀 槍 師 姐 2 》 , 改 為 上 映 同 樣 有 口 碑 、 但 卻 有 點 兒 九 唔 搭 八 的 《 奪 命 真 夫 》 , 原 因 是 無 綫 遺 失 了 《 陀 槍 師 姐 2 》 的 錄 影 帶 ! 若 這 傳 聞 屬 實 , 將 是 近 年 最 可 笑 的 笑 話 , 真 的 是 聞 所 未 聞 ! 無 綫 堂 堂 大 機 構 , 怎 可 能 這 麼 混 亂 ? 何 況 《 陀 槍 師 姐 2 》 早 已 推 出 了 VCD , 若 真 的 不 見 了 , 幾 百 蚊 也 可 以 買 回 一 整 套 劇 集 … … 為 何 要 臨 時 抽 起 《 陀 槍 師 姐 2 》 ? 真 是 百 思 不 得 其 解 ! 或 許 無 綫 此 舉 是 要 吊 大 家 癮 , 迫 一 眾 「 娥 姐 」 迷 改 看 黃 金 時 段 的 《 同 事 三 分 親 》 以 推 高 收 視 ?

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

哎…無線真係騎呢到爆…播播o下“陀槍師姐”第一輯, 明明話播埋第二輯o架嘛, 整咩忽然間抽起佢…係咪玩o野呀? 雖然“奪命真夫”都好好睇, 亦都雖則我都覺得第二輯同第一輯差好遠, 都話鍾意第一輯o既爽朗三元+程峰…但係都無理由話播又唔播o架…無線成日都係咁令人失望o架! 我都要抗議呀!

聽聞播完“甜甜廿四味”, 真係播我好喜愛+成日o係度推介o既“IQ成熟時”…未睇過o既朋友係時候睇o下喇! 經典o既麗的時代青春劇, 有鍾保羅, 鄧藹琳, 莊靜而, 仲有蔡楓華呢…雖然我睇過無數次…但點都要同大家一齊再睇o下啦!

IQ成熟時@芒姐再現:


2003-08-01(fri) 隆重登場 - IQ成熟時
http://hejnom3.blogspot.com/2003_08_01_archive.html



2003-08-02(sat) 經典再重溫 - IQ成熟時2
http://hejnom3.blogspot.com/2003_08_02_archive.html



2003-08-03(sun) 廿年人事幾翻身 - IQ成熟時3
http://hejnom3.blogspot.com/2003_08_03_archive.html