2007年12月15日星期六

12-15(sat) 第三度喝彩

無錯…你無估錯…我又去o左睇 “喝彩” …今次係第三次, 不過應該係最後一次喇, 除非佢下次再可以有d咩突破! 今次唔同o左o既係個地點…轉o左去葵青劇院…新d, 靚d, 大d, 坐得舒服d, 不過對我o黎講遠d!

大家如果唔知我講緊邊套舞台劇, 可以重溫o下我上兩次睇完之後寫o既o野…


http://hejnom.blogspot.com/2007/03/3-14-wed.html
2007-3-14 (wed) 喝彩 (點解係呢個“彩”呢?!)



http://hejnom.blogspot.com/2007/07/7-8sun.html
2007- 7-8(sun) 再次喝彩


其實今次o既劇情, 道具, 對白etc.都同上幾次一樣, 睇完o既感覺都差唔多…亦都無好似上次咁加o左"當張國榮遇上陳百強@哥哥85年演唱會"講余麗珍o個段…我o既意思係今次無加新o野, 都係呢一段! 今次d觀眾反應超熱烈, 直頭好似去o左演唱會咁…尤其係佢o地扮開演唱會o個part, d“妹” (或者係fan屎啦…) 又螢光棒 (佢本身都派o左一人一支中秋o個隻軟lai lai的幼棒, 但d粉絲再自備o左好多更勁o既!), 又演唱會o個d吹氣棒棒, 又送花, 又叫囂, 又企晒起身…但坦白講, 我會prefer之前兩次的表現多d…今次真係over o左少少, 尤其作為舞台劇…因為你唔expect睇舞台劇會咁! d人企晒起身叫囂, 但係其實我睇舞台劇係真係想睇佢o地做戲+唱歌+跳舞…但今次就會俾遮住同埋distract左! 我諗去睇舞台劇或者演唱會, 你會有唔同o既要求同埋expectation囉…所以上兩次反而好睇d!

後尾發現原來我去睇o個場係尾場, 唔怪得知d粉絲瘋狂到呢個地步! 我個人意見啦o下…今次係變得太“偶像化”, 無之前咁留意到成個製作同埋演員o既表現! 不過要再再再一次講, 哥哥同danny仔d歌實在太好聽, 呢樣已經攞晒分, 所以個舞台劇本身依然係好好睇o既, 因為d歌真係百聽不厭! 成個劇低成本高效益…依然係抵讚o既! 一次都未睇過o既朋友, 都值得去睇o下! 我幫佢o地“宣傳”o左咁多次, 佢o地都唔識得求其送張飛俾我去睇…實在係太唔識do啦啦啦啦啦啦啦!!! 所以今次係最後一次, 我唔會再幫佢宣傳o架喇, 放心…嘩哈哈!

其實今次都仲有少少唔同o既…就係我第一次覺得下半場好睇過上半場…之前兩次我都係覺得上半部好睇d, 第一係無咁慘, 第二係d歌好聽d! 不過今次可能因為去之前俾人炳完, 心情惡劣…或者個人唔高興睇d唔開心o既scene反而o岩feel d o卦?!

仲有段片想同大家分享…係1987十大勁歌金曲頒獎典禮張國榮o既“無心睡眠”! 我想講, 點解當年d歌星唱唱o下歌成日可以有fan屎衝上台送o野, 但係近年又好似無o左呢支歌仔唱囉…咁其實依家咁好d…如果唔係成日表演緊俾人打亂晒, 但係fan屎又唔得罪得喎! 仲有, o個年好似係林文龍做遞咪o個位男士!


(張國榮“無心睡眠”@1987十大勁歌金曲頒獎典禮)

每次睇完呢個舞台劇, 都會戚起條筋要即刻聽番哥哥同danny仔d歌…我依家就係一邊聽, 一邊望住個海打緊呢篇o野…真係好…好…聽, 又好…好…feel!!!