2007年6月20日星期三

6-20(wed) 學警出更

哎…過去o既weekend終於一連睇o左十集“學警出更”…悶爆…我決定可以放棄睇呢套劇喇!

劇情好鬼悶, 又人面全非…點解要咁? 係咪真係所有續集o既宿命? 夾硬要分開晒d人, 都話好怕d續集, 一係就整死d主角, 一係就要分開, 永無好下場…所以可能都應該慶幸"律政2"換晒人, 唔洗睇到d主角無好下場!

雖然薛海琪係做得麻麻, 但係都唔洗整死佢, 未免死得太無辜, 唔鍾意睇呢d劇情…頭幾集就整d咁o既o野, 太heavy…無興趣再睇落去, 唔睇喇! 成套o野都係咁, 上輯苗僑偉最尾又要無啦啦死o左…洗唔洗咁呀?

又無啦啦話米雪要陪吳唱k個妹去外國讀書…又係兩個都無o左…有咁o既需要咩? 羅冠蘭又無啦啦有個女, 好夾硬…真係搵戲o黎做! 不過btw, 羅冠蘭同徐子珊居然有d似樣!!! 徐小姐個look同埋d戲真係好可怕…佢都係去番跳舞吧啦…做戲, 係唔o岩佢! 至少容小姐…佢都係唱歌好d喇! 哎…d演員咁唔吸引, 劇情又yim悶…點睇落去?

仲有, 有咩可能搵惠英紅做郭羨妮阿媽? 定係後母o黎o架? 選角真係離晒大譜! 郭小姐本身已經唔太後生, 仲要個樣比起真實年齡再老多十年, 惠英紅做佢家姐都有d “mun”囉! 郭小姐個樣係靚o既, 但又怪怪o地咁, 同埋真係唔係我欣賞o個隻靚囉…我不停賞試遊說自己佢幾咁吸引…但係失敗o左!

上一輯最想睇o既吳唱k+楊怡…吳唱k呢兩年o黎形象跌晒watt, 已經唔想睇佢! 本來仲幾buy楊怡, 但係佢真係唔同晒樣, 依家直頭成個“溏心”jackie咁, 又係厚妝, 黑蚊蚊, 仲要整個bob頭…好怪, 老o左好多, 同上一輯個何花好唔同, 只係兩年就唔同晒樣! 尤其係播番d 上輯flash back時, 一對比番以前個樣, 直頭以為係兩個人! 噢! 我都好懷念以前清純o既楊怡...好靚! 即使係上一輯有d娘o既造型, 都好過依家個濃妝bob頭好多...哎! 還我楊怡…!